• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=138137

    [ bericht aangepast op 26 juli 2012 - 22:27 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Andrew
    ik glimlach wat en kijk hem even aan. ' ik heb geen idee' zeg ik en hoor zijn maag rommelen. Ik grinnik en leg mijn hand erop. 'ze zullen zo weel komen, ze zijn al even weg tovh?'

    Danny

    Hij legt zijn hand op mijn buik en ik grinnik even.
    "Ja, ze komen zo wel. Zal wel druk zijn bij de winkel." Zeg ik en streel over de rug van zijn hand. Ik zucht rustig en geniet nog steeds.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Isabella

    Ik klem me nog wat meer tegen hem aan en bijt speels op zijn lip. Ik laat mijn handen nog wat meer naar beneden zakken en geniet van zijn aanrakingen. Ik hield zoveel van Austin! Een gelukkig gevoel overspoelt me.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Andrew
    ik glimlavh en knik. 'vast wel ' monpel ik en geef een zacht kneepje in zijn hand. Ik kijk even voor me uit en dan weer naar Danny. Ik kijk hem even in zijn ogen aan en ghlimlach breed.

    Austin
    Ik kreun even en knijp zacht in haar borsten. Daarna streel ik weer en speel met mijn tong een spel met de hare. Dit voelde echt goed.

    Danny

    Ik lach even als Drew wegkijkt en weer terug en dan breed glimlacht.
    "Dat zag er grappig uit." Zeg ik met een lachje en druk mijn lippen even op zijn wang. Dan draai ik me om op zijn schoot en duw mezelf even tegen hem aan maar druk mijn lippen niet op de zijne. Ik kijk hem daarintegen diep in de ogen en duw mezelf nog iets strakker tegen hem aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    Ik grinnik en kijk terug in zijn ogen. Ik houdt hem nog wat steviger vast en leun met mij voorhoofd tegen de zijne. Ik kijk diep in zijn ogen, iets waar ik volgrns mij wrl uren naar kan kijken. Ze zijn gewoon zo mooi, net als alle andere dingen van hem.

    Danny

    Hij zet zijn voorhoofd tegen mijne aan en kijkt me diep in de ogen, ik kijk terug en glimlach naar hem. "Je bent echt de leukste persoon op aarde." Zeg ik en glimlach weer. Ik sla mijn armen om zijn hals en duw mijn onderlichaam wat tegen zijne aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    ik glimlach verlegen en schud dan mijn hoofd. 'echt niet, ik ken een veel leukere. Hij zit voor me en jij bent het' zeg ik tegen hem. 'en je bent ook de knapste' voeg ik er aan toe en geef hem een kus. Daarna kijk ik weer diep in zijn ogen en glimlach.

    Danny

    Ik voel me rood worden toen hij dat zei en toen ik de kus kreeg. "En dát zegt de liefste jongen." Zeg ik dan en druk een kusje op zijn lippen, waarna ik hem ook weer aankijk. Ik glimlach weer.
    De jongens zijn echt al lang weg, er zou toch niets gebeurd zijn? Mijn gedachten dwalen af daar de jongens.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    ik glimlach verlegen en kijk hem weer aan. Ik merk dat die er niet echt meer helemaal bij is en kijk hem even vragend aan. ' wat is er?' vraag ik

    Danny

    "Oh, ik denk aan de twee die brood zijn halen, echt ze zijn veel te lang weg." Zeg ik dan en kijk Drew aan. "Straks is er iets gebeurd." Ik doe mijn armen wat meer om hem heen en kijk dan in de richting waar de jongen vandaan zouden moeten komen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Andrew
    'ach het is waarschijnlijk gewoon druk bij de wibkel of zo, er is heust niks aan de hand' zeg ik om hem iets te kalmeren. Ik draai zijn hoofd terug en geef hem een kusje. Daarna kijk ik hem weer aan.

    quin98 schreef:
    Austin
    Ik kreun even en knijp zacht in haar borsten. Daarna streel ik weer en speel met mijn tong een spel met de hare. Dit voelde echt goed.


    Isabella
    Ik kreun weer en raak nu met mijn vingers zijn geslacht aan. Ik laat zijn lippen los en druk mijn lippen in zijn nek waar ik allemaal kusjes plaats en dan over zijn buik naar beneden ga. Plagerig geef ik hem op de plek waar eerst zijn boxersrand zat.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    "Ja natuurlijk ,dan zou er een rij staan van een uur, aha, geloof je dat?" Ik kijk hem aan. "Nee volgens mij, ik wil gaan kijken." Zeg ik en wil van zijn schoot af gaan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.