• Welkom in California.
    Hier ligt een school waar gewone leerlingen (stervelingen) niet op kunnen.
    School of Magic genaamd. Niet veel stervelingen weten van deze school af.
    De bedoeling in deze school is dat bijzondere leerlingen naar school kunnen en een kant kiezen.
    Natuurlijk zijn er op deze school krachten die de leerlingen hun keuzes beïnvloeden.
    Sommige stervelingen komen per ongeluk ook op deze school te recht. Waardoor sommige "monsters" hun leven tot een hel willen maken.



    Meisjes(vol)
    Anna Sissy Flair - Geest : dracoluvvv
    Naya Wednesday - weerwolf : Poeh
    Madeleine Price - Manifesterende heks : Primrose12
    Francina Starks - Vampier : Dashed
    Avelin Cyrille June - Glamorgana/Veela : SerpentEyes
    Lily Jeanine Lockwood - Glamorgana/Veela : Aragog
    Catherine Jeanine Mariah Roux - Demon : Aragog
    Rosalie Ridder - Waternimf : LostMagic
    Stephany Selfira Delores - engel : Courteous
    Adora Witchsinner - gedachtenbeheerster : xEques
    Olivia Beckham - elf : FlowingFancy


    Jongens
    Connor Duke - weerwolf : xSpookje
    Aiden Josh Miller - weerwolf : Silvanaa
    Jack Barrowman - weerwolf : xRemember
    Eeron Edward Night - weerwolf : WillNotLearn
    Lukas Gabriël Thomson - geest/edit : Poeh
    Virgo Dules - demon : Dashed
    Micael Adrian Whittemore - demon :Bisous
    Tyson Rush - vampier : Mordacious
    William Stevens Hyde - vampier : Poeh
    Alexander Matt Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Tyler Jacob Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Nathan Jackson - tovenaar : WillNotLearn
    Jason Jackson - tovenaar : WillNotLearn


    Stervelingen
    Skyler Noëlle Haynes - meisje : Bisous
    Audrey Lynn Winchester - meisje : Silvanaa
    Elena Yana Bennett - meisje : LostMagic
    Rylie Jazlyn Salome - meisje : Frey
    Noah Price - jongen : Primrose12
    Daniël Matthew Smith - jongen : Moonlit


    Leerkrachten
    Madam Sprew - Balans goed/slecht : Poeh
    Mr. McDonalds - woedebeheersing weerwolven : Primrose12


    Regels:[/b]
    OOC : [] ()
    Niet schelden in OOC
    Nieuwe topics worden door mij aangemaakt : gelieve dat te respecteren
    Naamsveranderingen doorgeven

    Rollenstory
    Rollentopic
    Lessenrooster
    Kamerindeling
    NEW TOPIC

    [ bericht aangepast op 9 aug 2012 - 13:49 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Oke, haha wij zijn nu echt hier aan het vechten om een moorddadige vampier... we are bad people... baha. Naja, ik zie wel wie er bij mij op de kamer komt. Als je interesse hebt, Audrey zit al op haar kamer xddd]


    "We accept the love we think we deserve."

    Silvanaa schreef:
    (...)

    [bahahaha... oh ja... XDDDD mijn personage wordt dan bi ofzo xd]


    Sweet baby jesus, kidding me?! Haha. XD


    kindness is never a burden.

    Poeh schreef:
    (...)

    Sweet baby jesus, kidding me?! Haha. XD


    [Sweet baby jesus.... <<< BAHAHAHHHAH! Ja was een grapje xd]


    "We accept the love we think we deserve."

    Morticia schreef:
    (...)


    [Ik heb Micael voor je?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Lukas Gabriël Thomson, Geest.
    Lukas haalde zijn schouders op en nam een appel uit de fruitschaal die op het kastje naast de deur stond. "Njah, ik ga al een tijdje mee. Zo oud is 726 ook weer niet." zei Lukas en beet in de appel terwijl hij naar Avelins uitleg over Veelas luisterde. "Nou ik wil je niet boos zien." zei Lukas grappend. Hij zuchtte, aan hem was niet veel speciaal. Onzichtbaar; vet cool ja, maar niks meer.

    William Stevens Hyde, Vampier.
    Will schoot in de lach. "Insgelijks. En het is goed hoor, zelf ben ik ook nogal een sloddervos." zei hij en plofte weer op zijn bed. Hij nam zijn boek terug vast en concentreerde zich daarop. In plaats van op de nek van Sky die er erg uitnodigend uitzag...

    |Gotta go. Bye-a. CU 2morrow, sweethearts. (doeg) Laat het topic heel wil je. ^^ |

    [ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 22:30 ]


    kindness is never a burden.

    Mordacious schreef:
    (...)
    Ehh, dan doen we jouw optie wel. Ik ben enorm slecht in kiezen, lol.


    (flower)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Silvanaa schreef:
    (...)

    [Sweet baby jesus.... <<< BAHAHAHHHAH! Ja was een grapje xd]


    |Je lacht met me. ): Me sad. en 'sweet baby jesus' is een kei cool woord/zin/ding/whatever. XD |


    kindness is never a burden.

    Bisous schreef:
    (...)

    (flower)


    [buuuhhh...! Aiden ligt trouwens al op de kamer te snurken, kijk maar wanneer je binnen komt. Ik ga nu trouwens van de pc af. Ik schrijf morgen wel verder. Iederen, alvast slaap lekker. Oh, en Audrey is nog steeds een loner, dus als je nog bij iemand op de kamer wil kan je gewoon bij haar naar binnen lopen xd]


    "We accept the love we think we deserve."

    (Nou ja, ik post wel gewoon. Kijk maar wie erop af komt. -sigh-)

    Rylie Jazlyn Salome – Sterveling.
    Mijn kluisje was weer opgeruimd en dit keer hoopte ik dat het ook zo bleef, maar mijzelf kennende zal dat niet zo zijn. Morgen zou het weer een puinhoop zijn, wedden.
    Ik zuchtte even diep, bekeek me snel in het spiegeltje dat aan de binnenkant van mijn kluis hing en sloeg deze toen dicht. Even dacht ik na waar ik naartoe kon, maar bedacht me dat ik wel in de kantine kon zitten om wat te gaan eten - ik had honger. Met mijn tas over mijn schouder geslagen liep ik naar de kantine, kocht een broodje en ging zitten op een stoel ergens in de hoek.
    Toen ik het broodje ophad, dronk ik wat van het flesje cola dat ik nog in mijn tas had zitten en pakte een horrorboek van Stephen King te voor schijn.

    [ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 22:38 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [@morticia, je weet dat ze op school slapen toch ^^ en ik kan Micael wel naar haar sturen?]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Bisous schreef:
    [@morticia, je weet dat ze op school slapen toch ^^ en ik kan Micael wel naar haar sturen?]

    (Oh, haha, lol. Nou, ik heb geen zin om het te veranderen hoor. 8D And yeah, stuur maar, ghihi. Wat voor wezen is hij?)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [abo jullie gaan echt snel zeg]


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    [chips ben abo vergeten]


    Ik zie God als een lopende boom die kan praten via gevoelens. Is dat raar?

    Tyson Rush, vampier.
    Ik had dan eindelijk mijn sleutel en rooster binnen, omdat de receptioniste weer is zo langzaam moest doen. Ze had mij al niet zo hoog op haar lijstje staan, omdat ik vorig jaar misschien wat streken bij haar had uitgehaald, maar ze mocht haar haat niet laten merken aan mij – want dit kon dan d'r baan kosten. Altijd aardig doen tegen elke leerling, dat was de regel voor haar. Anders kon ze zo ontslagen worden, maar ze liet wel duidelijk blijken dat ze mij niet mocht.
    Net zoals van dat meisje van daarnet dat tegen me begon te praten. Ze gaf haar meteen de sleutel en haar rooster, terwijl ik hier stond te wachten voor een zekere kwartier. “De volgende keer kun je wel wat opschieten,” zei ik bijtend tegen haar en mijn rode ogen verdwenen.
    Toen ik chagrijnig wat monsters aan de kant duwde, om de weg voor mezelf vrij te maken, kwam ik langs de kantine. Nu moesten ze toch wel wat bloed voor me hebben. Al was het zeker weer namaakbloed, maar ik had niets op vanmorgen, dus hierdoor kon ik nog chagrijniger worden dan ik al was.
    Ik kwam aan bij de kantinevrouw en opende mijn mond om te vragen voor wat bloed, maar ze glimlachte al toen ze mij zag en zei: “Ah, een portie namaakbloed voor de heer Rush.”
    Ik kreeg een beluste glimlach op mijn gezicht en beet eventjes op mijn lip. “Tsja, het zou wel moeten. Geen ontbijt gehad.” Antwoordde ik als enigste.
    De kantinevrouw knikte wel bekend, omdat ze deze situatie al meerdere keren met me had gehad en verdween in de keuken. Ik ging op een tafel vlakbij zitten, waar een meisje al had plaats genomen. Ze las in een Stephen King boek en hier wilde ik iets op zeggen, maar ik zei er maar niets op.

    [ bericht aangepast op 17 juli 2012 - 22:49 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Morticia schreef:
    (...)
    (Oh, haha, lol. Nou, ik heb geen zin om het te veranderen hoor. 8D And yeah, stuur maar, ghihi. Wat voor wezen is hij?)


    [Een demon ^^ Post wordt niet erg lang want ik ga hier zo wat dood van de hoofdpijn :/]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered