• Til hug og blod.

    Aurorae schreef:
    Hahaha, geweldig! Als ik ooit zo'n ding heb hè.


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    Wieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
    Omg dat lijkt me zo awesome :Y)


    I'm like Coca Cola, I can open happiness too.

    Dat lijkt me wel gaaf om te doen maar dan moet ik wel in een grotere ruimte doen en meer kussens neer liggen anders word het een pijnlijke ervaring.


    Physics is awesome

    Phootos schreef:
    Als ik zo'n toestel had, zou ik het meteen uitproberen.

    Knalt hij gewoon met z'n hoofd tegen radiatorjukeboxdinggeval. Konden ze dat niet even uit de weg zetten? O_o

    Mommabear present.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Super cool!


    Life is full of fake people

    Gancanagh schreef:
    Knalt hij gewoon met z'n hoofd tegen radiatorjukeboxdinggeval. Konden ze dat niet even uit de weg zetten? O_o

    Mommabear present.


    Nee, hij stopt vlak ervoor. En kinderen stoten wel eens vaker wat, dat is geheel normaal tijdens het opgroeien en spelen. :Y)


    Til hug og blod.

    Ik ben kinderverzorgster, ik wéét dat kinderen zich vaak bezeren maar je kunt nu eenmaal niet overal tapijt gaan leggen of hun in bubbeltjesplastiek wikkelen.
    Maar ik blijf erbij dat ze dat ding aan de kant hadden kunnen zetten, of op z'n minst er iets hadden moeten overheen hangen. Een kinderhoofdje is teer.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Dat is stoer *.*


    No growth of the heart is ever a waste

    Hahaha, vet!


    Bad decisions make good stories.

    Je kan het op de Jackass manier doen? ^^


    Caution first, always.