• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Bayle| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Keegan | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Keegan Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Realist| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Realist| Matthew Douglas Booth | Wachter van Eleanor
    - Aria| Faye Melodié Sanchez | Wachter van Rey Venado*
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Aria| Faye Melodié Sanchez*

    Mensen onbeperkt
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Realist| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 25 sep 2012 - 13:35 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Nou nee, ik zette je voor schut, weet je nog? Ik wilde je eens we in Jamaica waren een serenade onder ons balkon brengen, maar laat ik dat dus maar niet doen."
    "Van mij mag je zingen hoor, lieverd."
    Ik druk een kusje op zijn lippen.
    "Je weet dat ik fan van je ben."
    Ik grinnik even.
    "Nou komop, we gaan eten anders wordt die kleine chagrijnig."
    "Die kleine? Jij niet dan?"
    Lachend geef ik hem een kleine por in zijn buik en druk nog een kus op zijn lippen.
    "Eerlijk gezegd heb ik ook wel honger."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    Ik begin te lachen wanneer Trey luidkeels het bekende nummer ‘Pizzahut’ begint te zingen, klap vermaakt in mijn handen. Veel deert het me niet dat hij dit doet, ik kan er wel om lachen.
    “Wat ben ik blij dat Faye een rustig persoontje is dat je niet voor schut zet.” lacht Rey, zijn lippen voel ik op mijn slapen drukken. Ergens klopt het niet wat hij zegt, wetend dat ik niet één van de rustigste personen ben in deze luchthaven – dat zeker niet.
    “Roep dat maar niet te hard, dat dacht ik van Trey vroeger ook.” antwoord Fedea hem. Ik rol overdreven met mijn ogen en geef haar een klein duwtje. Vrijwel meteen verminderd Trey zijn pas wat en loopt achter de groep aan. Een frons komt er op mijn voorhoofd te staan en net wanneer ik er iets van wil zeggen, wandelt Fedea weer naar hem toe, waar ze wat woordjes naar hem toe lijkt te sussen.
    “Nou kom op, we gaan eten voordat die kleine chagrijnig wordt.” Met deze woorden lijkt Trey weer te zijn opgeknapt.
    “Die kleine? Jij niet dan? Eerlijk gezegd heb ik ook wel honger.” zegt Fedea lachend.
    “En ik mag dan wel niet de kleine zijn waar jullie op doelen, maar ik wil eten, dus doorlopen, toekomstige papa en mama.” bemoei ik me er ietwat mee en draai mijn lichaam een kwartslag om zodat ik het stelletje aan kan kijken.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Atreyu

    “Die kleine? Jij niet dan? Eerlijk gezegd heb ik ook wel honger.”
    Ik moet lachen als ze in mijn buik port. Net op tijd weet ik mezelf ervan te weerhouden hetzelfde bij haar te doen.
    “En ik mag dan wel niet de kleine zijn waar jullie op doelen, maar ik wil eten, dus doorlopen, toekomstige papa en mama.”
    Ik glimlach naar Faye die ons nu aankijkt, mijn bui van net weer helemaal vergeten.
    "Oké kapitein," zeg ik met een gek accent. "En als het je kan troosten, jij bent ook klein hoor," grinnik ik. Om het af te maken knipoog ik even.
    Ik kijk even naar Rey en besluit maar niet de opmerking te maken dat het duidelijk is wie in hun relatie de broek draagt. Het mag dan wel een grapje zijn, ik mag hem en ik wil hem niet beledigen. Voor ik ook effectief verder loop, draai ik me even om naar Eleanor en Matthew.
    "Komen jullie nog?" roep ik ze lachend toe.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    “En ik mag dan wel niet de kleine zijn waar jullie op doelen, maar ik wil eten, dus doorlopen, toekomstige papa en mama.”
    Ik kijk lachend naar Faye en schud mijn hoofd.
    "Oké kapitein. En als het je kan troosten, jij bent ook klein hoor."
    Ik kijk verontwaardigd naar Trey.
    "Ik ben niet veel groter dan Faye, hoor," zeg ik beledigd.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    Ze gilt als ik haar optil. "Nooit gezegd - dat je er maar één - zou krijgen," fluisterd ze en kust me dan nog eens. "Wat gaan we doen vandaag?" vraagt ze zachtjes. Ik haal mijn schouders op. 'Alles waar we zin in hebben.' Grijns ik en strijk met mijn hand over haar wang. 'Dus zeg het maar. We kunnen alles doen wat we willen.' Glimlach ik en kijk haar afwachtend aan. Ik zou haar alles geven wat ze maar wilde.

    Atreyu

    "Ik ben niet veel groter dan Faye, hoor," zegt Fedea met een verontwaardigde blik.
    Een beetje verbaasd kijk. Ik snap niet goed waarom ze zich zo persoonlijk aangesproken voelt, ten eerste had ik het tegen Faye en ten tweede meende ik het niet eens. Het is nou niet dat Faye zó klein is.
    "Liefje, dat was een grapje. En zelfs al mocht ik het menen, voor mij doet het er niet toe of je klein of lang bent."
    Je kunt toch geen mening vormen over mensen op basis van hun lengte? En ik zie ook niet in wat er mis is met klein zijn. Vaak zijn kleine meisjes veel vrouwelijker dan van die potloden die boven iedereen uittorenen.
    Met een zachte glimlach probeer ik haar te overtuigen dat ik niet de intentie had haar of Faye te beledigen.

    Camargue

    "Alles waar we zin in hebben. Dus zeg het maar. We kunnen alles doen wat we willen," antwoordt Liam met een glimlach.
    Ik bijt even op mijn onderlip terwijl ik nadenk. Er zijn zoveel dingen die ik wil doen; naar het strand gaan en wat luieren of zwemmen in de zee, op zoek naar een typisch Grieks tentje om te eten, kijken of er leuke musea zijn,... Gelukkig hebben we meer tijd dan alleen vandaag.
    "Misschien kunnen we op ontdekkingstocht," stel ik glimlachend voor. "Eens kijken of werkelijk alles van vroeger weg is of dat we nog enkele dingen terug kunnen vinden."
    Hoopvol kijk ik hem aan. Zelfs al vinden we dan niks terug van vroeger, ik vind het altijd fijn een stad te verkennen. Vaak kom je sowieso dingen tegen waarvan je onder de indruk bent.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    "Eens kijken of werkelijk alles van vroeger weg is of dat we nog enkele dingen terug kunnen vinden." Ze keek me hoopvol aan. Ik glimlach en knik. 'Klinkt goed. We hebben nog wel even de tijd maar dan zal ik me nu wel eventjes aan gaan kleden.' Ik kus haar wang en zet haar weer op de grond. Dan loop ik naar binnen en kleed me om.

    [Sorry, druk weekend gehad en gistere geen tijd meer gehad om te reageren. Waar zijn ze nu ongeveer?]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Ze zijn op het vliegveld. Fedea en Trey hebben zich bij de groep gevoegd en aangezien er nog tijd over is gaan ze pizza eten. (:]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Faye
    "Oké kapitein, en als het je kan troosten, jij bent ook klein hoor." Het vreemde accent dat hij erbij maakt en de knipoog die hij me toegeeft, doen me grijnzen. Ik salueer even, maak een kleine buiging.
    "Ik ben niet veel kleiner dan Faye hoor," merkt Fedea dan plots op. Ik frons even, niet wetend waar haar reactie vandaan komt. Misschien dat het de opkomende zwangerschapshormonen zijn, waar ik altijd van hoor in de knullige programma's op MTV.
    Ik lijk niet de enige die opkijkt van Fedea haar reactie, want ook Trey kijkt verward op.
    "Liefje, dat was een grapje. En zelfs al mocht ik het menen, voor mij doet het er niet toe of je klein of lang bent." Ik knik vrijwel direct en glimlach gemeend.
    "En stiekem zat hij gewoon dik te flirten met me, maar daar trap ik niet in hoor, Guarin. Die knipoog die je me gaf was zó opvallend, maar ik zou maar uitkijken, want de jongen naast me heeft een gewei als hij wilt." grap ik en steek mijn tong even naar Fedea uit, rol met mijn ogen en kijk dan glimlachend naar Rey.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Fedea

    "Liefje, dat was een grapje. En zelfs al mocht ik het menen, voor mij doet het er niet toe of je klein of lang bent."
    Ik grinnik even.
    "Ik meende het ook niet," zeg ik zacht en druk een kusje op zijn lippen.
    "En stiekem zat hij gewoon dik te flirten met me, maar daar trap ik niet in hoor, Guarin. Die knipoog die je me gaf was zó opvallend, maar ik zou maar uitkijken, want de jongen naast me heeft een gewei als hij wilt."
    Ik schud lachend mijn hoofd.
    "Oeh, we krijgen schrik van Bambi."
    Ik zie hoe Rey zijn ogen rolt en even grijnst, en ik wuif even vrolijk naar hem.
    "Trey heeft geen gewei. Die is sexy op zichzelf."
    Dat laatste fluister ik stil, zodat enkel Trey het kan horen, en ik grijns even naar hem.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    url=http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=142526]Nieuw topic[/url

    Camargue

    "Klinkt goed. We hebben nog wel even de tijd maar dan zal ik me nu wel eventjes aan gaan kleden."
    Ik giechel zachtjes als hij me een kusje op de wang geeft en me vervolgens af de balkonleuning tilt. Ik volg hem naar binnen. Kleren aandoen is een goed plan, gezien ik zelf ook enkel zijn t-shirt van gisteren en mijn ondergoed aan heb nu.
    Ik open mijn koffer en haal er één van de viertal bikini's die ik mee heb uit. Laat ik die maar als ondergoed dragen vandaag, wie weet nemen we hier straks nog een duikje in de zee of het zwembad.
    Verder kies ik een leuk jurkje met een paar makkelijke goudkleurige sandalen.
    In de badkamer van onze hotelkamer spuit ik nog wat parfum op. Mijn haren laat ik gewoon los hangen.
    Ik wandel terug de slaapkamer in en draai een rondje voor Liam's ogen.
    "Mag ik zo mee?" lach ik.

    Atreyu

    "En stiekem zat hij gewoon dik te flirten met me, maar daar trap ik niet in hoor, Guarin. Die knipoog die je me gaf was zó opvallend, maar ik zou maar uitkijken, want de jongen naast me heeft een gewei als hij wilt."
    Ik hou ter verdediging mijn handen omhoog en zucht een keer.
    "Oeh, we krijgen schrik van Bambi."
    Ik doe heel hard mijn best niet te lachen om de opmerking van Fedea en speel het spelletje van Faye even mee.
    "Ach Faye, alsof het dat gewei is. Ik kan toch in geen enkel opzicht op tegen Rey," zeg ik gespeeld dramatisch.
    "Trey heeft geen gewei. Die is sexy op zichzelf," hoor ik Fedea ondertussen heel stil zeggen.
    Ik leg zachtjes een arm om haar schouder en druk een kusje op haar voorhoofd en vervolgens eentje op haar wang. De hele tijd zit er een ondeugende grijns op mijn gezicht.
    "Sshht, liefje," grinnik ik. "Dat zie Faye zo ook wel, je hoeft het er niet in te wrijven bij Rey."
    Ik lach zachtjes en kijk met fonkelende ogen naar Fedea. Ik breng mijn gezicht opnieuw dichter bij het hare en fluister in haar oor.
    "Je hebt nog niet half gezien hoe ik sexy ik kan zijn," zeg ik zo serieus mogelijk.
    Waarschijnlijk haal ik mezelf hiermee weer iets op de hals, maar dat maakt het alleen maar leuker.
    Als ik Fedea terug aankijk wiebel ik even met mijn wenkbrauwen om vervolgens wel in de lach te schieten. Ik schraap mijn keel even en kijk dan serieus naar Faye en Rey.
    "Maak je geen zorgen, Bambi," zeg ik tegen de jongen. "Faye is helemaal van jou." Ik denk even na. "Nou misschien ook een beetje van Fedea, maar niet op die manier," voeg ik er met een lachje aan toe.

    [ bericht aangepast op 2 okt 2012 - 21:18 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Hold up, ik pas even aan ^_^]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    "Mag ik zo mee?" Ik kijk op en mijn mond valt letterlijk open. 'Natuurlijk,
    ik zou vereerd zijn.' Grijns ik en loop naar haar toe. Voorzichtig til ik haar op en draai met haar een rondje. Dan kus ik haar en zet haar neer. Zelf draag ik een zwarte zwembroek met een wit shirt, zwarte zonnebril en slippers. 'Maar mag ik zo wel mee?' Ik heb mijn haar net gedaan maar niet te erg anders vind Cam het niet leuk. Ik neem haar hand vast en loop onze kamer uit. De deur draai ik op slot en steek de sleutel in mijn zak.

    Faye
    “Oeh, we krijgen schrik van Bambi.” Ik grijns, knijp zachtjes in Rey zijn hand en trek mijn schouders op. Grijnzend kijk ik nog naar Trey, wie zijn lippen op één lijkt te persen om niet te lachen.
    “Ach Faye, alsof het dat gewei is. Ik kan in geen enkel opzicht op tegen Rey.” Ik knik hevig en steek mijn duim naar de jongeman op.
    “Ik val ook helemaal niet op Spanjaarden.” grap ik nog en grinnik even. Iets dat volkomen onzin is, aangezien Rey van Spaanse komaf is, net als ikzelf – deels dan.
    Hierna wordt de aandacht van Trey voor een korte tijd op Fedea gericht door een paar korte woordjes die ze bij hem influistert. Verstaanbaar zijn ze in ieder geval niet en ik vraag me ook voor heel even af of ik die wel wil horen, wetende hoe Fedea soms kan zijn.
    “Maak je geen zorgen, Bambi. Faye is helemaal van jou.” zegt Trey dan uit het niets. Ik grinnik even om de bijnaam. Ergens was het best zielig. Als ik er nooit mee gekomen was, was het waarschijnlijk nooit gebeurd dat de helft van de groep hem zo noemde.
    “Nou, misschien ook een beetje van Fedea, maar niet op die manier.” Een schamper lachje komt er op zijn gezicht te staan. Ik trek mijn wenkbrauwen op wanneer hij dit zegt.
    “Ik ben niet op te delen hoor.” zeg ik overdreven als we uiteindelijk bij een klein Italiaans restaurantje aan komen wandelen. “Goed, waar gaan we zitten?” vraag ik dan, volkomen veranderd van onderwerp.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.