• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Bayle| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Keegan | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Keegan Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Realist| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Realist| Matthew Douglas Booth | Wachter van Eleanor
    - Aria| Faye Melodié Sanchez | Wachter van Rey Venado*
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Aria| Faye Melodié Sanchez*

    Mensen onbeperkt
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Realist| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 25 sep 2012 - 13:35 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Faye
    "Draag jij de tas, die weegt het lichtst." Ik ga op mijn tenen staan om mijn lippen teder op de zijne te drukken. Hierna neem ik de tas behendig van hem over en wandel vrolijk verder de trappen af.
    "Heb je er zin in?" vraagt hij dan om de korte stilte te verbreken. Zijn ogen glinsteren van de pret in het zonlicht. Ik knik opgetogen. Absoluut. Al sinds dag één dat ik Rey ken, heb ik gefantaseerd over deze vakantie. De reis die nu ging komen.
    "Wat denk je?" giechel ik en open dan de deur voor hem, het zal moeilijk voor hem gaan met twee koffers in de hand.
    "Natuurlijk heb ik er zin in, Bambi." grinnik ik, wetend hoe vreselijk hij deze benullige bijnaam vind. "Meer dan je denkt zelfs."


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Wat denk je?"
    Ik moet lachen wanneer ik haar hoor giechelen.
    "Natuurlijk heb ik er zin in, Bambi. Meer dan je denkt zelfs."
    Ik loop achter haar naar buiten, en doe alsof ik boos ben om hoe ze me net noemde.
    "Als jij niet oplet, zal ik jou straks eens laten zien hoe boos Bambi kan zijn."
    Ik zet grinnikend de koffers neer, zodat de taxichauffeur ze in de auto kan zetten, en leg mijn armen om Faye's middel. Liefdevol druk ik mijn lippen op de hare.
    "Je weet dat ik dat niet graag hoor."
    Zachtjes por ik haar neus en kijk haar geamuseerd aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    Een diepe frons verschijnt er op zijn voorhoofd wanneer hij de deur uitloopt. Ik grinnik, leun tegen de deurpost aan.
    "Niet zo moeilijk kijken, Venado, daar word je lelijk van." vul ik mijn woorden nog aan en kijk toe hoe hij de koffers bij de auto neerzet.
    "Als jij niet oplet, zal ik jou straks eens laten zien hoe boos Bambi kan zijn." Hierna wandelt hij weer naar me toe en slaat zijn armen om mijn middel heen en beantwoord ik zijn kus. Ik grinnik wanneer hij zijn vinger op mijn neus drukt.
    "Je weet dat ik dat niet graag hoor." zegt hij hierna geamuseerd. Ik haal mijn schouders lachend op.
    "Helaas. En was dit nou je boze actie, of wat?" grinnik ik en kijk heel kort naar de taxichauffeur wie nog bezig lijkt met het inladen van de laatste koffer.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Niet zo moeilijk kijken, Venado, daar word je lelijk van."
    Grijnzend kijk ik haar aan.
    "Dan heb jij vast al veel keer moeilijk gekeken."
    "Helaas. En was dit nou je boze actie, of wat?"
    Ik wiebel even met mijn wenkbrauwen en breng mijn gezicht dichter bij het hare.
    "Dat komt op een onverwacht moment, dan heeft het meer effect."
    Ik knipoog even lachend, en net voor mijn lippen de hare raken, draai ik me om naar de taxichauffeur die klaar staat om te vertrekken.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    Ik grinnik op zijn woorden en knik. Iets dichter brengt hij zijn gezicht naar me toe, nog steeds leunend tegen de deurpost blijf ik hem strak aankijken en houd mijn adem even in.
    "Dat komt op een onverwacht moment, dan heeft het meer effect." zegt hij iets zachter en knipoogt opvallend.
    "Dat zal ik onthouden hoor." Ik rol met mijn ogen, vergeten zal ik het toch wel en net wanneer ik mijn lippen op de zijne wil drukken, draait hij zich weg en loopt naar de taxi toe.
    Perplex staar ik hem na en kijk hem stompzinnig aan.
    Toch herstel ik me en loop op mijn gemak achter hem aan, de tassen mee sjokkend en kijk toe hoe Rey de deur opent.

    [ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 19:44 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Dat zal ik onthouden hoor."
    Grinnikend kijk ik toe hoe ze de tassen naar de auto sleurt. Ik neem het handig van haar over en leg ze in de auto.
    "Arme Faye."
    Lachend schud ik mijn hoofd.
    "Dames eerst?"
    Grijnzend houd ik de deur voor haar open.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Arme Faye." Ik kijk toe hoe hij de tassen voor me nog in de taxi duwt en wrijf hierna mijn handen aan mijn jumpsuit af.
    "Niet lachen, gek." antwoord ik op de grijns die op zijn gezicht geschreven staat.
    "Dames eerst?" vraagt hij dan. Ik knik dankbaar als hij dit zegt, buk me wat voorover om daarna de taxi in te duiken en op de achterbank te ploffen.
    "Goede etiquette heb je van je moeder geleerd, hoor." Hierna schuif ik wat op, zodat niet heel de achterbank alleen door mij bezet is en kijk hem dan glimlachend aan.
    Heb moeite om me in te houden en kan niet wachten tot we in Jamaica aankomen.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Niet lachen, gek."
    Ik grinnik.
    "Goede etiquette heb je van je moeder geleerd, hoor."
    Lachend kijk ik haar aan.
    "Alsof jij te klagen hebt. Naar de luchthaven, alsjeblieft," zeg ik tegen de chauffeur.
    Ik leg mijn arm om Faye's schouders heen en kijk haar verliefd aan.
    "Onze eerste reis," zucht ik.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Alsof jij te klagen hebt. Naar de luchthaven, alsjeblieft." Ik kijk hem in zijn ogen aan wanneer hij zijn arm om me heen slaat en leun met mijn hoofd tegen zijn schouder aan.
    "Ik zeg ook niet dat ik te klagen heb, integendeel zelfs. Ik denk niet dat ik het beter heb kunnen treffen." geef ik eerlijk toe en gun hem een gemeende glimlach.
    Wanneer hij het onderwerp van onze reis ophaalt kijk ik hem enthousiast aan.
    "En wat staat er op je lijstje om als eerst te doen?" vraag ik dan nieuwsgierig als de taxi start en begint met rijden naar het vliegveld.

    [ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 20:54 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Ik zeg ook niet dat ik te klagen heb, integendeel zelfs. Ik denk niet dat ik het beter heb kunnen treffen."
    Ik grinnik zachtjes en druk een kusje op haar slapen.
    "En wat staat er op je lijstje om als eerst te doen?"
    "Goh, ik weet niet," zeg ik eerlijk.
    Ik denk even na.
    "Misschien eerst kijken hoe laat we precies aankomen. En eventueel eerst uitpakken?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Goh, ik weet niet, misschien eerst kijken hoe laat we precies aankomen. En eventueel eerst uitpakken?" Ik grinnik zachtjes, pak zijn losse hand beet en teken er wat cirkeltjes op. Niet precies hoe ik het bedoelde, maar ik kon ermee leven.
    "Ik bedoelde eigenlijk wanneer we fris en fruitig zijn na een goede nachtrust." leg ik daarom lachend uit en kijk even op in zijn heldere blauwe ogen.
    "Wat dacht je ervan dat we die koffers als een stel tieners gewoon ergens neer smijten en ze dan later uitpakken?" Zelf ben ik alles behalve netjes, nooit geweest ook. Mijn moeder moest altijd wekenlang zeuren voordat ik daadwerkelijk mijn kamer opruimde en mijn kleding in de wasbak gooide, in plaats van de grond.
    "Klinkt best verleidelijk toch?"

    [ bericht aangepast op 17 sep 2012 - 21:21 ]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Realist schreef:
    Matthew

    Ik hoor haar sarcastische toon maar besluit die te negeren. 'Ja, het was geweldig. Er zijn zoveel dingen sie moeilijk te begrijpen zijn en gewoon zo mooi zijn dat je adem even stokt.' Ik ga naast haar op een bankje zitten en kijk naar haar. 'Ik wou dat je mee gegaan was. Of dat ik het je nog eens mag laten zien. ' prevel ik en kijk naar haar.


    Eleanor

    Stilletjes luister ik naar wat hij me verteld en werp hem een schuine blik toe als hij langs me komt zitten. Hij was niet ingegaan op mijn sarcastische toon, net zo mijn als ik op zijn excuses. Wat dat betreft was hij niks verandert, iets wat me lichtjes deed glimlachen terwijl ik weer voor me uit keek. 'Je weet dat ik toentertijd toch niet mee had willen gaan,' reageerde ik en keek hem weer even aan. Dat was iets wat ik zelf niet helemaal zeker wist, aangezien hij het me niet gevraagd had want hij was plots vertrokken.'Meer wie weet wat we nu allemaal gaan zien,' voegde ik er vervolgens aan toe en keek weer vooruit.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Rey

    "Ik bedoelde eigenlijk wanneer we fris en fruitig zijn na een goede nachtrust. Wat dacht je ervan dat we die koffers als een stel tieners gewoon ergens neer smijten en ze dan later uitpakken?"
    Grinnikend kijk ik naar onze handen.
    "Klinkt best verleidelijk toch?"
    Plagerig druk ik mijn lippen in haar hals.
    "Alles aan jou is verleidelijk," fluister ik tegen haar huid aan.
    Samenzweerderig kijk ik haar aan.
    "En wat wil je dan doen nadat we die koffers ergens hebben neergesmeten?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    Ik bijt zachtjes op mijn lip als ik de zijne in mijn hals voel drukken. Automatisch gaan mijn nekhaartjes overeind staan.
    "Alles aan jou is verleidelijk."
    Kort werp ik een blik op de taxichauffeur voordat ik Rey weer aankijk en mijn hand door mijn haar haal.
    "En wat wil je dan doen nadat we die koffers ergens hebben neergesmeten?" Ik grinnik zachtjes en haal nietsvermoedend mijn schouders op.
    "Geen idee," zeg ik lachend met een lichte blos op mijn wangen, "wat dacht je van slapen? Of heb je zelf iets anders in gedachten? Want als dat zo is, dan moet je het maar zeggen hoor."


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Geen idee, wat dacht je van slapen? Of heb je zelf iets anders in gedachten? Want als dat zo is, dan moet je het maar zeggen hoor."
    Grinnikend kijk ik haar aan.
    "Slapen? Echt? Ik kan wel andere dingen bedenken."
    Ik bij zachtjes in haar oorlel.
    "Maar jij mag kiezen. Ik ben flexibel."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.