• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Bayle| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Keegan | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Keegan Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Realist| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Realist| Matthew Douglas Booth | Wachter van Eleanor
    - Aria| Faye Melodié Sanchez | Wachter van Rey Venado*
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Aria| Faye Melodié Sanchez*

    Mensen onbeperkt
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Realist| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 25 sep 2012 - 13:35 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Eerlijk gezegd had ik toen wel gehoopt dat we zo zouden eindigen. Maar ik was niet van plan om gewoon een avontuurtje ervan te maken. Ik wist gewoon dat ik je moest en zou hebben."
    Ik kijk hem in de ogen aan.
    "Denk je... Denk je dat hetzelfde gebeurd zou zijn als we niet-? Als ik niet?"
    Ik weet niet precies hoe ik het moet verwoorden, wat ons is overkomen.
    "Dat hele gedoe met die schim," zeg ik dan maar.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Denk je... Denk je dat hetzelfde gebeurd zou zijn als we niet-? Als ik niet? Dat hele gedoe met die schim," vraagt Fedea.
    Ik snap niet zo goed wat ze bedoelt. Vraagt ze me nou of we niet zouden zijn samen geweest waren we niet wat we zijn?
    "Ik hoop het wel," antwoord ik eerlijk. Ik denk terug aan de gitaarlessen die ik haar gegeven heb, en hoe fijn we het daarbij steeds hadden. Ik geloof graag dat die er ook voor iets tussen zitten.
    "In elk geval heeft het geen nut erover te piekeren," voeg ik er zachtjes aan toe. "Ik ben van jou, en ik hou van jou, dat zijn twee dingen waar ik heel zeker van ben."

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 13:05 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Ik hoop het wel. In elk geval heeft het geen nut erover te piekeren. Ik ben van jou, en ik hou van jou, dat zijn twee dingen waar ik heel zeker van ben."
    Glimlachend kijk ik hem aan en leg mijn vrije arm om hem heen.
    "Ik hou ook van jou," zeg ik zacht.
    "En er is geen andere plek waar ik liever wil zijn dan hier, in jouw armen."
    Ik druk een kusje op zijn lippen en trek hem iets dichter tegen me aan.
    Mijn blik glijdt weer naar de ring om mijn vinger, en ik moet even lachen.
    "Je weet toch dat je nu meer dan duizenden jaren met me opgescheept gaat zitten?"
    Niet dat je mij hoort klagen, ik zou niets liever willen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.


    [Boem, ideetje?
    Ik heb zo het gevoel soms dat Fedea wat te jong is voor het gedrag dat ik haar geef, en ik denk dat een stel getrouwde 16-jarigen iets minder vreemd overkomen dan 18-jarigen. Is er nog iemand het eens om de leeftijd met 2 jaartjes te verhogen, van iedereen?]

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 13:11 ]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Nayade schreef:
    Rey

    "Hmm? Oh ja, goedemorgen."
    Teder kus ik haar terug wanneer ik haar lippen op de mijne voel.
    Ik kijk haar aan, en weet dat het zo is. Ik hou van haar, de gevoelens zijn echt, hoewel ze er nog niet lang zijn. Met mijn vrije hand streel ik over haar arm en streel met mijn neus langs de hare.
    "Faye," zeg ik zachtjes.
    Ik slik even nerveus en kijk haar in de ogen.
    "Je bent geweldig," fluister ik.
    En daar gaat poging nummer een om het in woorden te bekennen.


    Faye
    Stilletjes blijven we elkaar aankijken. Het voelt goed zo, is niet ongemakkelijk. Met een klein gelukzalig glimlachje kijk ik hem aan, zijn hand voel ik over mijn arm strelen, waardoor ik huiver.
    "Faye, je bent geweldig." Ik grinnik zachtjes om de nervositeit waarmee hij deze woorden uitspreekt.
    Ik voel mijn wangen rood kleuren van geluk, de ellendige, maar toch wel fijne kriebeling door mijn maag. Het klinkt raar als ik eraan denk, maar in de korte tijd dat ik bij Rey ben, voel ik me voor het eerst dolgelukkig. Geen tekens van schaamte, haat of de drang om iets uit te voeren. Nee, alles deed ik vrijwillig en dat doet me alleen maar meer van hem houden.
    "Ik hou van je," zeg ik dan ook met schorre stem, zonder er echt logisch bij na te denken, vlak voordat ik mijn lippen teder op die van hem druk.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    { Ik vind 't prima ]


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Nayade schreef:

    [Boem, ideetje?
    Ik heb zo het gevoel soms dat Fedea wat te jong is voor het gedrag dat ik haar geef, en ik denk dat een stel getrouwde 16-jarigen iets minder vreemd overkomen dan 18-jarigen. Is er nog iemand het eens om de leeftijd met 2 jaartjes te verhogen, van iedereen?]


    [Dus dat Fedea nu dus zeg maar nog 17 is en met de kroning 18 wordt?]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    Ik grijns lichtjes wanneer ik merk dat mijn woorden haar doen blozen. De gedachten razen voorbij in haar ogen. Ik heb er nu al zo vaak in gekeken, mezelf erin verloren, dat ik bijna kan voelen wat er in haar omgaat.
    "Ik hou van je," klinkt haar zachte stem, met een schorre bijklank.
    Die gedachte moet ik gemist hebben.
    Ik weet even niet wat zeggen, wat perfect uitkomt wanneer ze haar lippen op de mijne plaatst. Teder kus ik haar terug, en laat mijn hand in haar hals rusten, om de kus langer te laten duren, en mijn gebrek aan woorden te verdoezelen.
    Uiteindelijk breek ik de kus toch af en lik even over mijn lippen. Mijn blik haakt zich weer vast in de hare, en het gevoel raast door me heen.
    "Ik ook van jou," fluister ik hees.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Aria schreef:
    (...)

    [Dus dat Fedea nu dus zeg maar nog 17 is en met de kroning 18 wordt?]


    [Jup. Maar dat Trey dan bijvoorbeeld 20 is, dat er nog steeds dat leeftijdsverschil is ofzo. En Faye dus ook ouder.]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    [Ja, ik snapte het, dan is Faye dus 18, verjaart op de zestiende van juli en wordt dan 19. I understaand.]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    [Als Faye even oud is als Fedea, wordt ze dan 18 he :')]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Nayade schreef:
    [Als Faye even oud is als Fedea, wordt ze dan 18 he :')]

    [Volgens mij is Faye ouder dan Fedea, want Fedea is nu 15 toch? En Faye is al 16. (:]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    [Faye is dit jaar dan eigenlijk al verjaard, bedoel je? Want dan klopt het wel :')]


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Nayade schreef:
    Rey

    Ik grijns lichtjes wanneer ik merk dat mijn woorden haar doen blozen. De gedachten razen voorbij in haar ogen. Ik heb er nu al zo vaak in gekeken, mezelf erin verloren, dat ik bijna kan voelen wat er in haar omgaat.
    "Ik hou van je," klinkt haar zachte stem, met een schorre bijklank.
    Die gedachte moet ik gemist hebben.
    Ik weet even niet wat zeggen, wat perfect uitkomt wanneer ze haar lippen op de mijne plaatst. Teder kus ik haar terug, en laat mijn hand in haar hals rusten, om de kus langer te laten duren, en mijn gebrek aan woorden te verdoezelen.
    Uiteindelijk breek ik de kus toch af en lik even over mijn lippen. Mijn blik haakt zich weer vast in de hare, en het gevoel raast door me heen.
    "Ik ook van jou," fluister ik hees.

    Faye
    Het wordt een lange en innige kus. Zijn hand voel ik in mijn hals rusten, mijn hand zoekt de zijne op, waar ik onze vingers in elkaar haak. Mijn andere hand laat ik door zijn korte haren glijden. Ik voel mijn hart in mijn keel razen, de plekken waar zijn huid de mijne raakt warm worden.
    "Ik ook van jou," fluistert hij uiteindelijk. We blijven elkaar aankijken, onze ogen vangen niets op dat belangrijker is om afgeleid te worden.
    Zachtjes plaats ik mijn lippen nog op die van hem, kruip iets dichter tegen hem aan.
    "Dat is dan mooi dat we het daar over eens zijn." breng ik zachtjes uit, met een kleine onschuldige glimlach op mijn gezicht. Zijn hand laat ik even los en wrijf over mijn armen heen.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Nayade schreef:
    [Faye is dit jaar dan eigenlijk al verjaard, bedoel je? Want dan klopt het wel :')]

    [Siiii, dat. (:]


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.