• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Gancanagh| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Bayle| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Keegan | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Keegan Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Gancanagh| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Realist| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - Realist| Matthew Douglas Booth | Wachter van Eleanor
    - Aria| Faye Melodié Sanchez | Wachter van Rey Venado*
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Aria| Faye Melodié Sanchez*

    Mensen onbeperkt
    Gancanagh| William Irial Smelting
    Realist| Madeline Lucy Walls

    [ bericht aangepast op 25 sep 2012 - 13:35 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Rey

    "Kies jij maar. Ik lust alles wel."
    Ik leg een arm om haar middel en druk een kusje op haar voorhoofd.
    "Als je even geduld hebt, maak ik uitgebreid ontbijt met spek en ei?"
    Grinnikend kijk ik haar aan en laat mijn hoofd even in haar hals rusten, waar ik een klein kusje plaats.
    Ik kan echt niet geloven dat ik liefde gevonden heb, zo onverwacht, en toch zo mooi en perfect. Glimlachend kijk ik haar aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    Als ik klaar ben met het liedje vraag ik me even af of Fedea in slaap gevallen is, omdat ze zo stil ligt. Maar wanneer ik een zacht kusje op mijn huid voel, weet ik dat ze wel degelijk wakker is.
    "Heb je al namen in gedachten?" vraag ik zachtjes.
    Ik hou haar stevig tegen me aan en ga even recht zitten zodat ik het dekentje aan het uiteinde van de zetel kan grijpen.
    Als ik het heb, ga ik terug liggen en en leg het over ons heen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Heb je al namen in gedachten?"
    Ik til mijn hoofd op en kijk hem vragend aan. Het dringt niet meteen door wat hij bedoelt.
    "Oh," zeg ik zacht wanneer ik het snap.
    "Ehm, nee, nog niet echt aan gedacht. Ook niet bepaald tijd voor gehad."
    Ik giechel zachtjes en verstop mijn gezicht weer in zijn hals. Wanneer ik mijn hoofd iets draai, hoor ik zijn hartslag. Mijn vingers cirkelen zachtjes op hetzelfde ritme op zijn borstkas. Het geluid ervan kalmeert me, en ik sluit genietend mijn ogen.
    "Jij al een idee?" fluister ik.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Als je even geduld hebt, maak ik uitgebreid ontbijt met spek en ei?" Verlekkerd kijk ik hem aan en knik dan. Ik voel hoe hij zijn lippen in mijn hals plaatst. Ik bijt op mijn onderlip om een kreun te onderdrukken en grinnik zachtjes.
    "Klinkt als een goed idee." zeg ik enthousiast en plaats mijn lippen nog kort op de zijne voordat ik hem los laat.
    "Zal ik je helpen?" vraag ik dan.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Klinkt als een goed idee. Zal ik je helpen?"
    Vrolijk knik ik.
    "Zet anders even de radio aan. Breiden we ons publiek uit van de douchekop naar de koelkast en het kookvuur."
    Grinnikend kijk ik haar aan, en haal alles uit de koelkast wat ik nodig heb. Eieren, melk, spek, bakboter en kruiden.
    "Hoe wil je je eitjes gebakken hebben?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Oh. Jij al een idee?"
    Ik merk dat mijn hart iets sneller gaat slaan als ze met haar vingers op mijn borstkas trommelt. Ik haal mijn schouders even op en schud mijn hoofd.
    "Niet echt," grinnik ik. "Ik wist het gisteren pas, weet je nog?"
    Ik zucht even en kijk op de klok.
    Zonder enige waarschuwing til ik Fedea op en hou haar in mijn armen.
    "Kom op, stinkie, we gaan douchen," lach ik.
    Op mijn dooie gemakje slenter ik met haar naar de badkamer.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Niet echt.Ik wist het gisteren pas, weet je nog?"
    Ik grinnik.
    "Ja, ik ook hoor. Waarom vroeg je het dan?"
    Ik gil wanneer hij me optilt.
    "Kom op, stinkie, we gaan douchen."
    "Ik stink niet!" protesteer ik luid.
    Lachend leg ik mijn armen om zijn hals en kijk hem aan.
    "Langs de andere kant, heb ik hier niets op tegen."
    Ik leg mijn hoofd weer in zijn hals, en druk een kusje net onder zijn adamsappel. Ik neurie zacht een liedje en sluit mijn ogen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    Ik kijk even toe hoe hij van alles en nog wat uit de koelkast vist, terwijl ik zelf op een stoel neerzak en toekijk.
    Zet anders even de radio aan. Breiden we ons publiek uit van de douchekop naar de koelkast en het kookvuur." Als ik dit hoor sta ik op, wandel ik heupwiegend naar de radio toe en zet deze aan. Een onbekend deuntje vult de kamer, geen idee welk lied het is. Hierna wandel ik weer terug en ga naast Rey staan.
    "Hoe wil je je eitjes gebakken hebben?" vraagt hij aan me. Ik neem een ei in mijn handen, tik er met mijn nagels op en leg het daarna weer op z'n plek.
    "Verras me maar." zeg ik grinnikend. Het maakt me echt niets uit.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    Ik zet alles neer op het aanrecht, en wanneer ik de klanken hoor van een onbekend liedje, neem ik haar handen in de mijne en draai haar een keertje in het rond.
    "Ah, verliefd zijn is toch fijn," zucht ik lachend.
    "Verras me maar."
    Ik druk een kusje op haar lippen, en zet het vuur aan. Ik zet de pan met boter erop, en neem een maatbeker om een omelet te maken.
    "Wil je er nog wat extra bij?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Ik stink niet!" roept Fedea uit. Ik moet lachen als ze in fel contrast hiermee haar armen om mijn hals legt.
    "Langs de andere kant, heb ik hier niets op tegen."
    Ik grinnik even en ben nog een keer zo gelukkig dat ik haar ten huwelijk gevraagd heb als ze een kusje op mijn huid drukt.
    "Oh echt, wat heb je op je ene kant zitten dan?" lach ik.
    In de badkamer zet ik haar zachtjes op de grond neer zodat ik de kraan kan aan zetten. Ik draai me terug om en bekijk eerst haar voorkant, dan haar rug.
    "Ik zie niks hoor," grinnik ik.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 16:01 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Oh echt, wat heb je op je ene kant zitten dan? Ik zie niks hoor."
    Ik rol lachend mijn ogen.
    "Rare."
    Ik steek kinderachtig mijn tong uit. Ik leg mijn hand in de zijne, en leg mijn andere arm om zijn hals.
    "Ik hou van je," zeg ik zacht en druk een lange kus op zijn lippen.
    "Ik hou van je, ik hou van je, ik hou van je."
    Tussen elk zinnetje druk ik een kusje op zijn lippen. Langzaam trek ik hem mee onder de douche, en voel mijn spieren ontspannen wanneer ik het warme water over me heen voel stromen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Ah, verliefd zijn is toch fijn." Ik geef geen antwoord op zijn woorden, maar geef hem zeker geen ongelijk. Natuurlijk heb ik wel vaker een vriendje gehad, maar nooit was het zo serieus geweest, en al helemaal niet in zo'n korte tijd.
    Geduldig kijk ik naar het gaspit, hoe hij het boter in de pan legt en het langzaam smelt.
    "Wil je er nog wat extra bij?" Ik kijk hem vragend aan en trek mijn wenkbrauwen even op.
    "Wat voor extra's?" vraag ik nieuwsgierig en grinnik zachtjes. De kamer vult zich met de geur van gesmolten boter, neem de geur even in me op en steun met mijn armen op het aanrecht.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Wat voor extra's?"
    Ik haal mijn schouders op.
    "Ham, kaas,... Je zegt het maar."
    Glimlachend kijk ik haar aan.
    Een voor een breek ik de eierschalen, doe de eieren zelf in de maatbeker, en doe er wat melk bij. Met een vork zet ik alles door elkaar, en doe er zout en peper bij.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Ham, kaas,... Je zegt het maar." antwoord hij mijn vraag. Ik denk even na, kijk toe hoe hij het eten klaar maakt.
    "Eh, doe er maar kaas bij." zeg ik dan en loop al naar de koelkast toe om het eruit te halen. Hierna wandel ik weer terug, leg de kaas op het aanrecht en zoek naar de kaasschaaf om het in plakjes te snijden. Het onbekende liedje heeft plaats genomen voor het liedje drops of jupiter. Zachtjes neurie ik mee met de melodie en als ik vind dat ik genoeg plakjes kaas geschaaft heb, berg ik het weer op.
    "Wat zijn we toch een goed samenwerkend duo." grinnik ik.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Eh, doe er maar kaas bij."
    Ik neem het bordje met de geschaafde kaas en giet eerst het ei in de pan, leg er daarna de kaas bij.
    "Wat zijn we toch een goed samenwerkend duo."
    Lachend kijk ik haar aan en neem haar hand in de mijne. Mijn andere arm leg ik om haar middel, zing zacht mee met het liedje, en dans zachtjes op de melodie.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.