• hey ,

    kwou dit gwn ff kwijt .

    Ik ga dit jaar studeren en dat in England .
    Ik wil nie want ik heb 0 vrienden daar en heel mijn familie is in belgie en euh geen zin maar ik moet wel ik kan nu niet meer terug ( suckt )
    ik moe daar 2 jaar blijven ( gelukkig want als ik bachlor zou doen dan zou ik daar 3 jaar moeten blijven )

    alleszins dankje daje mijn zeiktopic hebt gelezen

    ps : voor iedereen die het wilt weten ik studeer in de universiteit Cambrigde

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 12:46 ]


    what goes around come BACK around !

    Dankje wel voor jullie liefe reactie's . Ja ik was op dat moment een aansteller maar je moet mij ook kunnen begrijpen dat je als je gaat een beetje bang wordt , maar nu is alles oke ik heb een huisje gehuurd in Cambridge nu is het nog even wennen , maar dat gaat lukken . En nog 1 week dan moet ik werken om mijn huur te betalen en eten te kopen en al .

    Maar dankjullie wel voor jullie reactie's (K)(K)(K)(K)(K)


    what goes around come BACK around !

    Nayade schreef:
    Waarom heb je dan ooit besloten te gaan, in de eerste plaats?
    Velen zouden zo in je plaats gaan -ik absoluut niet- en dan vind ik het een beetje ondankbaar dat jij de kans krijgt, en ze niet wil...
    Geniet ervan, zou ik zeggen, het is immers een hele ervaring.

    twilightJB schreef:
    Dankje wel voor jullie liefe reactie's . Ja ik was op dat moment een aansteller maar je moet mij ook kunnen begrijpen dat je als je gaat een beetje bang wordt , maar nu is alles oke ik heb een huisje gehuurd in Cambridge nu is het nog even wennen , maar dat gaat lukken . En nog 1 week dan moet ik werken om mijn huur te betalen en eten te kopen en al .

    Maar dankjullie wel voor jullie reactie's (K)(K)(K)(K)(K)
    Wat ga je eigenlijk studeren? En naar welk college ga je? (:


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    NEEM MIJ MEE.


    Save me from myself.

    whhaha die reactie van @Bridgewater XD
    xxx


    Dress like you're going to meet your worst enemy today.