• Mijn moeder heeft zojuist toegegeven dat ik een tatoe mag zetten op mijn 18de verjaardag, ik ben van plan om op mijn schouder mijn drumstel te laten tatoeëren, en als ik een vaste en goede job heb later zou ik 2 drumstokken die gekruist zijn zetten op de onderkant van men arm (van men pols tot men elleboog). Waar en wat zouden jullie iets tatoeëren?

    :)

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 1:07 ]


    Music is the soul of our emotions

    Hm, ik wil graag een zwart ankertje in mijn nek met de woorden 'I refuse to sink'. En een paar vogeltjes op mijn onderarm plus een paar rozen op mijn schouder. Jammer genoeg moet ik wachten tot ik 18 ben -.-


    “I realize there’s something incredibly honest about trees in winter, how they’re experts at letting things go.”

    Ik dacht dat het tattoo was?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik wil "Jeanan" achter mijn oor hebben staan.
    Het staat voor mijn moeder:"Jeanet" en mijn broer "Jan". c:


    Life is a beautiful struggle

    Ik wil tussen mijn vingers in een mes met be strong erbij.


    I'm a fighter, let me go.

    Ik heb al 'I am mine' op mijn onderarm staan, en ik wil nog heel graag iets in mijn nek en op mijn linker arm aan de zijkant, maar ik twijfel nog heel erg wat dat zal gaan worden.


    To infinity and beyond •

    Niks en nergens :].


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb een katje op mijn linkerpols. (cat) En ik heb allemaal ideeën waar ik de nog meer wat wil hebben. :'D


    -

    Ik ga later niks op mijn lichaam zetten. Je loopt er toch je hele leven mee en als 80-jarige is zo'n tattoo niet meer zo mooi strak.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Ik wil loyalitas laten tatoeëren, maar ik weet niet nog waar, en wanneer ik het ga doen. Want ik mag het niet van mijn ouders, ook al ben ik binnen een week achttien (:


    Alleen maar tranen van geluk

    Uneventful schreef:
    Ik dacht dat het tattoo was?


    In het nederlands is het officieel 'tatoeage', alleen bijna iedereen gebruikt tattoo

    Ik heb er al 8, krijg zaterdag nummer 9 ^^

    RINGDINGDONG schreef:
    Ik ga later niks op mijn lichaam zetten. Je loopt er toch je hele leven mee en als 80-jarige is zo'n tattoo niet meer zo mooi strak.


    Zo'n bullshit reden waarom je geen tattoo moet nemen .. Je leeft toch nu? En niet als 80 jarige ..


    To infinity and beyond •

    Liefst geen, maar anders misschien een ankertje op mijn enkel


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    RINGDINGDONG schreef:
    Ik ga later niks op mijn lichaam zetten. Je loopt er toch je hele leven mee en als 80-jarige is zo'n tattoo niet meer zo mooi strak.

    Valt wel mee, ik heb foto's gezien van 80 jarige, ofzo, en dat zag er echt vet uit.

    Ik wil graag de ketting van mijn moeder om mijn pols laten zetten.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik wil een 'bedelarmbandje' op mijn bovenarm laten tatoeëren op mijn 18e en bij elke speciale gebeurtenis (trouwdag, kinderen, etc.) er een 'bedeltje' aan laten hangen, maar dan in vorm van een tattoo. ^^


    To love is to destroy.

    Ik heb er nu 4 ( tribals, bloemen en twee namen ) en heb al ideeën voor nummer 5 en 6 :'D


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'