• Mijn moeder heeft zojuist toegegeven dat ik een tatoe mag zetten op mijn 18de verjaardag, ik ben van plan om op mijn schouder mijn drumstel te laten tatoeëren, en als ik een vaste en goede job heb later zou ik 2 drumstokken die gekruist zijn zetten op de onderkant van men arm (van men pols tot men elleboog). Waar en wat zouden jullie iets tatoeëren?

    :)

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 1:07 ]


    Music is the soul of our emotions

    Proximity schreef:
    (...)

    Zo'n bullshit reden waarom je geen tattoo moet nemen .. Je leeft toch nu? En niet als 80 jarige ..
    Ik wil dat later gewoon niet hebben. Iedereen moet het zelf weten, maar een tattoo is gewoon een grote stap die een betekenis moet hebben (hoeft niet, maar goed).
    Dan neem ik liever een piercing waarvan ik later een klein gaatje van heb.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Aurorae schreef:
    (...)

    Dat hangt er echt volledig vanaf waar je hem plaatst. En sowieso, stel je laat je man op je buik tatoeëren, dan groeit hij toch gewoon met je mee? Jij lebbert uit, dus je tattoo lebbert uit en je man waarschijnlijk ook. Een tattoo die meegroeit met de vorm van je man! Ideaal!
    LOL! Nee joh! Das toch zielig voor mijn man? xP


    Today will be Girl's Day party with you~

    Ik heb op mijn pols No Fear staan :3. En ik wil later, als ik met mijn huidige vriend trouw een waterlelie laten zetten. Maar daarvan weet ik nog niet op welke plaats ;p. Ja, die waterlelie heeft dan ook een reden (:

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 16:52 ]


    Never look back, don't doubt tomorrow.

    Wat en waar weet ik nog niet, wel iets dat iets betekend voor mij.


    Learn who you are before someone tells you who you should be.

    Dit is mijn tattoo nu:



    En dit wordt mijn tweede tattoo:
    Nou, ja .. zoiets dan.


    To infinity and beyond •

    Ik moet nog een afspraak maken, maar hoogstwaarschijnlijk ga ik vleugels op mijn rug laten zetten. En sowieso wil ik nog een dromenvanger en dingen die met indianen te maken hebben.

    Ik wil misschien een muzieknoot ergens.
    Mij lijkt het ook wel gaaf een Fairy Tail tattoo te hebben, maar ik denk dat, tegen de tijd dat ik een tattoo mag, ik dat al niet meer zo leuk vind. [Ik hoop van wel natuurlijk.]

    Maar ik zou zelf geen heel drumstel doen, maar gewoon drumstokken of zo. Iets simpels lijkt me mooier dan een heel drumstel, maar je moet doen wat je zelf leuk vind. (:

    Knife schreef:
    (...)

    Mag ik weten wat dat tekentje betekend of is het gewoon een tekentje zeg maar/ :X

    Zoals al werd gezegd, het infinity teken, oftewel, het teken van oneindigheid. c:


    Life is a beautiful struggle

    Loveless schreef:
    Ik moet nog een afspraak maken, maar hoogstwaarschijnlijk ga ik vleugels op mijn rug laten zetten. En sowieso wil ik nog een dromenvanger en dingen die met indianen te maken hebben.

    Das vet!
    Ik ken ook iemand die heeft haar lichaam ook vol met indianen dingen en husky's. Ik vind het wel mooi, maar zelf zou ik het niet doen. c:


    Life is a beautiful struggle

    Ik wil graag een paar vogels op mijn pols
    En een ster op mijn enkel
    En misschien nog iets in mijn nek


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Ik wil graag een muzieknootje op mijn pols of enkel, en misschien een tekst, al ben ik er nog niet helemaal uit waar en wat er moet staan.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Dai5y schreef:
    Ik ga later niks op mijn lichaam zetten. Je loopt er toch je hele leven mee en als 80-jarige is zo'n tattoo niet meer zo mooi strak.

    Jij leeft in de toekomst zeker?


    None but ourselves can free our minds.

    Ik wil misschien een peaceteken (of vingers) op mijn onderrug of pols (binnenkant) (':
    Of een veer waar vlindertjes uitkomen op mijn schouder.


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley

    Ik wil echt heel, heel erg graag zoiets:


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Ik wil volgend jaar een tattoo op m'n arm laten zetten met "ad astra per aspera"(via moeielijke wegen bereikt men de sterren)en de geboorte en sterf datum van m'n broertjes:)


    mi love es su love same heart same love<3