• Mijn moeder heeft zojuist toegegeven dat ik een tatoe mag zetten op mijn 18de verjaardag, ik ben van plan om op mijn schouder mijn drumstel te laten tatoeëren, en als ik een vaste en goede job heb later zou ik 2 drumstokken die gekruist zijn zetten op de onderkant van men arm (van men pols tot men elleboog). Waar en wat zouden jullie iets tatoeëren?

    :)

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 1:07 ]


    Music is the soul of our emotions

    ik wil graag een paar vogels, op mijn arm of enkel


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Divergent schreef:
    Ik wil een 'bedelarmbandje' op mijn bovenarm laten tatoeëren op mijn 18e en bij elke speciale gebeurtenis (trouwdag, kinderen, etc.) er een 'bedeltje' aan laten hangen, maar dan in vorm van een tattoo. ^^


    Als het mooi uitgevoerd wordt, is het echt een prachtig idee voor een tattoo!


    To infinity and beyond •

    Divergent schreef:
    Ik wil een 'bedelarmbandje' op mijn bovenarm laten tatoeëren op mijn 18e en bij elke speciale gebeurtenis (trouwdag, kinderen, etc.) er een 'bedeltje' aan laten hangen, maar dan in vorm van een tattoo. ^^
    Dat vind ik wel een heel leuk idee :')


    "Fuck feelings, be a bitch" - Blair Waldorf

    Ik zou graag iets sierlijks met bloemen op mijn voet of pols willen laten zetten in het zwart en grijs.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik wil op de achterkant van mijn schouder drie vliegende vogels zetten.


    Life is all about having a good time.

    Ik wil eigenlijk wegvliegende vogels op mijn enkels, maar ik kan niet tegen naalden dus dat gaat 'm niet worden x]


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    RINGDINGDONG schreef:
    Ik ga later niks op mijn lichaam zetten. Je loopt er toch je hele leven mee en als 80-jarige is zo'n tattoo niet meer zo mooi strak.


    Dat hangt er echt volledig vanaf waar je hem plaatst. En sowieso, stel je laat je man op je buik tatoeëren, dan groeit hij toch gewoon met je mee? Jij lebbert uit, dus je tattoo lebbert uit en je man waarschijnlijk ook. Een tattoo die meegroeit met de vorm van je man! Ideaal!

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 14:39 ]


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    als ik 16 ben mag een een kleine tattoo, ik weet nog niet precies wat en waar (:


    (Be)lieve in (you)rself

    Uhm, ik zou het nooit mogen van mijn moeder maar ik zou er wel een willen hebben.
    Ik vind deze heel mooi, ook vooral op die plek!



    Hier vind ik hem ook heel mooi!



    Ik vind dat tekentje überhaupt heel mooi.
    Ik zou ook heel graag dit ringetje willen hebben.
    Maar .., ik kan hem nergens krijgen ...
    Nergens te vinden!


    Life is full of fake people

    Aurorae schreef:
    (...)

    Dat hangt er echt volledig vanaf waar je hem plaatst. En sowieso, stel je laat je man op je buik tatoeëren, dan groeit hij toch gewoon met je mee? Jij lebbert uit, dus je tattoo lebbert uit en je man waarschijnlijk ook. Een tattoo die meegroeit met de vorm van je man! Ideaal!

    LOL.


    Our Father who art in Heaven. Our Father who art buried in the yard.

    Ivan schreef:
    Niks en nergens :].


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Uneventful schreef:
    Ik dacht dat het tattoo was?


    Ik dacht al, ik was aan het twijfelen door de spellingscorrectie :)


    Music is the soul of our emotions

    ik wil er wel een paar :D

    de eerste die ik wil is deze, maar dan achter mijn rechter oor.



    het staat voor de creativiteit en vrijheid van mijn gedachten (en de rechterkant van het brein wordt ook vaak geassocieerd met muziek enzo)

    achter mijn linker oor wil ik deze:



    en het staat voor alles wat vast staat, feit is en waar is, en ook hoe geborgen ik mijn gedachten vaak hou. Linkerkant van het brein wordt geassocieerd met wiskunde en feitjes opslaan. Ik ben trouwens een wetenschapsfreakje, daarom alles wat feit is)

    en dan wil ik heel graag dit maar dan ergens anders, op mijn ribben ofzo:



    [Nothing lastst forever, even cold November Rain]
    OF [It's hard to hold a candle in the cold November Rain]

    dat komt van mijn favoriete liedje, November Rain van Guns 'n Roses. Dat nummer heeft best veel betekenis, en de solo's erin zijn gewoon machtig.

    en daarbuiten misschien nog matching tattoo's met mijn vriend (later man hopelijk) en beste vriend :)


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.

    xShadowGirlx schreef:
    Uhm, ik zou het nooit mogen van mijn moeder maar ik zou er wel een willen hebben.
    Ik vind deze heel mooi, ook vooral op die plek!



    Hier vind ik hem ook heel mooi!



    Ik vind dat tekentje überhaupt heel mooi.
    Ik zou ook heel graag dit ringetje willen hebben.
    Maar .., ik kan hem nergens krijgen ...
    Nergens te vinden!



    Mag ik weten wat dat tekentje betekend of is het gewoon een tekentje zeg maar/ :X


    I'm a fighter, let me go.

    Knife schreef:
    (...)

    Mag ik weten wat dat tekentje betekend of is het gewoon een tekentje zeg maar/ :X


    Volgens mij is het het teken van oneindigheid


    I won't let you come close enough to hurt me.