• We zijn weer op zoek naar nieuwe beta's!

    Inschrijving voor de eerste ronde blijft 2 weken open (Y)

    http://www.quizlet.nl/beta/

    Mod-toevoeging: Na de problemen de afgelopen weken hebben de mods besloten dat alleen de beta's zich bezig houden met deze verkiezingen. De mods hebben dus geen inspraak in de zoektocht naar de nieuwe beta's.

    [ bericht aangepast door een moderator op 19 juli 2012 - 10:47 ]


    Dit is mijn signature...

    Ingevuld en verstuurd, maar inmiddels weet ik toch wel dat ik nooit iets win :Y)

    Meteoroid schreef:
    (...)
    Oja, juist.
    Ik ging toen wel een stapje verder.
    Als ik nu ook een stapje verder ga, ... -wbw-
    Bonne chance ma petite.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 13:41 ]


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Meteor schreef:
    (...)Bonne chance.

    Merci, chèrie.

    Ach, ik probeer het ook wel. Niet geschoten is altijd mis.


    The odds are néver in our favor.

    DarkSavior schreef:
    Succes iedereen. Ik ga niet meedoen want ik ben voor die rol dus echt niet geschikt xd


    Fighting for peace is like fucking for virginity.

    DarkSavior schreef:
    Succes iedereen. Ik ga niet meedoen want ik ben voor die rol dus echt niet geschikt xd


    Mijn username is een kopje, geen plaat

    Just being curious, hoeveel aanvragen handelen jullie per week gemiddeld af?


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Bookmark schreef:
    Ingevuld en verstuurd, maar inmiddels weet ik toch wel dat ik nooit iets win :Y)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Meh, die laatste vraag is echt moeilijk (cat)


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Veel succes aan de deelnemers!


    “Life is not a problem to be solved, but a reality to be experienced.”

    DarkSavior schreef:
    Succes iedereen. Ik ga niet meedoen want ik ben voor die rol dus echt niet geschikt xd


    Life is full of fake people

    Hoeveel mensen gaan er eigenlijk door naar de tweede ronde?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Meteor schreef:
    Hoeveel mensen gaan er eigenlijk door naar de tweede ronde?


    ongeveer 30 en dan na de tweede ronde worden 10 users gekozen als beta...

    We kunnen helaas niet iedereen aannemen. Na een week gaan we overleggen welke leden er doorgaan naar de volgende ronde. Dit zullen er ongeveer 30 zijn. Deze 30 leden krijgen een voorbeeldtekst om te verbeteren en uiteindelijk worden er 10 nieuwe beta's aangesteld.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 15:40 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Meteor schreef:
    Hoeveel mensen gaan er eigenlijk door naar de tweede ronde?


    We kunnen helaas niet iedereen aannemen. Na een week gaan we overleggen welke leden er doorgaan naar de volgende ronde. Dit zullen er ongeveer 30 zijn. Deze 30 leden krijgen een voorbeeldtekst om te verbeteren en uiteindelijk worden er 10 nieuwe beta's aangesteld.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 15:40 ]


    The odds are néver in our favor.

    We kunnen helaas niet iedereen aannemen. Na een week gaan we overleggen welke leden er doorgaan naar de volgende ronde. Dit zullen er ongeveer 30 zijn. Deze 30 leden krijgen een voorbeeldtekst om te verbeteren en uiteindelijk worden er 10 nieuwe beta's aangesteld.


    Dat was bij de vorige verkiezingen. Ik weet niet precies hoeveel leden er deze keer door gaan en hoeveel nieuwe beta's er worden gekozen.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn