• We zijn weer op zoek naar nieuwe beta's!

    Inschrijving voor de eerste ronde blijft 2 weken open (Y)

    http://www.quizlet.nl/beta/

    Mod-toevoeging: Na de problemen de afgelopen weken hebben de mods besloten dat alleen de beta's zich bezig houden met deze verkiezingen. De mods hebben dus geen inspraak in de zoektocht naar de nieuwe beta's.

    [ bericht aangepast door een moderator op 19 juli 2012 - 10:47 ]


    Dit is mijn signature...

    Ik heb me aangemeld, het proberen waard, toch? (:


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Amused schreef:
    (...)

    Dat was bij de vorige verkiezingen. Ik weet niet precies hoeveel leden er deze keer door gaan en hoeveel nieuwe beta's er worden gekozen.
    Oh oki. Ik zal er over gelezen hebben.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Aurorae schreef:
    Just being curious, hoeveel aanvragen handelen jullie per week gemiddeld af?

    Het wordt per maand bijgehouden en je moet per maand een x-aantal aanvragen behandeld hebben, afhankelijk van het aantal openstaande aanvragen.
    Het exacte aantal per openstaande weet ik alleen niet meer...


    Has no one told you she's not breathing?

    Aurorae schreef:
    Just being curious, hoeveel aanvragen handelen jullie per week gemiddeld af?

    De regel is:
    - bij minder dan 40 openstaande aanvragen moet iedereen 10 aanvragen per maand behandelen.
    - bij meer dan 40 openstaande aanvragen moet iedereen 15 aanvragen per maand behandelen.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    @Amused, ahh, oké. Dankjewel :')

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 16:22 ]


    I believe in imagination, because what I can't see is infinitely more important than what I can see.

    Pfft no thanks. Ik zou daar dus echt geen zin in hebben, dus respect voor iedereen die dit doet/gaat doen.


    Today will be Girl's Day party with you~

    Aurorae schreef:
    -

    Als ik het me goed herinner, minstens vijftien per maand. Bij veel open aanvragen worden dat er meer. Maar ik ben niet meer zeker...
    Nu ik er zo over nadenk: dat zijn er best weinig. Misschien zijn het er wel veel meer, haha. Idk.

    Edit: Oh oeps, had Amused haar reactie niet gezien. Ja dat dus.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 16:25 ]


    Has no one told you she's not breathing?

    Amused schreef:
    (...)
    De regel is:
    - bij minder dan 40 openstaande aanvragen moet iedereen 10 aanvragen per maand behandelen.
    - bij meer dan 40 openstaande aanvragen moet iedereen 15 aanvragen per maand behandelen.
    Dat kan toch niet?

    Timmons schreef:
    (...) Dat kan toch niet?

    Waarom niet?


    Has no one told you she's not breathing?

    Opgestuurd, ben benieuwd. (:


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Ik doe mee :)


    Tears stream down your face

    Ik twijfel. Want het lijkt me echt heel leuk, maar ik weet niet of mijn schoolwerk er onder gaat lijden. Ik ga naar 4VWO en daar wil ik het toch wel goed doen, vooral na afgelopen jaar.
    Maar toch zou een afleiding goed zijn.

    [ bericht aangepast op 19 juli 2012 - 16:43 ]


    Food.

    Ik denk dat ik ga winnen.

    Kost het heel erg veel tijd?


    Food.

    Scharry schreef:
    Kost het heel erg veel tijd?
    Hmm, denk wel dat je er wat tijd voor vrij moet maken, maar niet dat heel je leven er nu mee bezet is :')


    Tears stream down your face