• Greenfield California, 2012. Population: 16,330. In dit relatief kleine stadje gebeurd iets bijzonders, iets wat al jarenlang aan de gang is. Een coven gevult met heksen, goedaardige heksen en een enkele kwaadaardige. Daarnaast heb je degene die op hun jagen, de hunters.


    De regels:
    - Geen perfecte karakters.
    - Orginele karakter die je niet ergens anders gebruikt.
    - Geen tijd = niet meedoen.
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag melden.
    - Blijf realtisch, je kan geen onmogelijke krachten hebben.
    - Alle krachten komen uit spreuken, niet uit jezelf.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.


    Het hoofdkwartier van de hunters. Dit is hun vergaderzaal.
    Dit is waar de Coven bijeenkomt.
    In dit eeuwenoude gevecht proberen de heksen niet op te vallen en normaal te doen terwijl ze terugvechten tegen de hunters. Gaan ze alleen in de verdediging of slaan ze keihard terug met een aanval? Dat is aan de heksen.
    De hunters stellen ondertussen allerlei missies op om erachter te komen wie de heksen zijn en hoe ze ze uit hun tent kunnen lokken in hun hoofdkwartier. Het liefst willen ze deze heksen vangen om erachter te komen waar hun coven bij elkaar komt en welke leden er allemaal zijn.

    Heksen:

    - Susanna Olive Penn Perdu
    - Phoenix Riley Rossella Rechazame
    - Rosalyn 'Rose' Janice Agney Aragog
    - Abbigail Sapphire Stone Prisoner


    - Ray(mond) Benedict Taylor Alladin
    - Kyle Dyer Kaien
    - William 'Will' Stevens Hyde Poeh
    - Matthew Oliver Parker lluvia


    Hunters:

    - Angelica 'Angel' Wolfe Assassin
    - Katherine Chérie Molyneux Aragog
    - Alice Hale Frodo
    - Elizabeth Rihony Prisoner


    - Blaise Wolf Hunter Morticia
    - Lucian Puck Grossman TrueKlainer
    - Ian Sadler LostMagic
    - Gereserveerd door Perdu


    Rollenstory
    Rollentopic


    Your make-up is terrible

    Alice Hale | Hunter

    Hij liet mijn woorden even tot zich doordringen, nam toen mijn gezicht vast en drukte zacht een kus op mijn lippen. Een teleurgesteld gevoel bekroop me omdat hij nog niet de voorspellende 5 woorden had gezegd. Toen, een zachte fluistering die ik bijna niet gehoord had:
    ‘Mooi… ik houd ook van jou,’ ik wist hoe moeilijk het voor hem was om dat te zeggen en het vervulde me met geluk. Weer drukte hij zijn lippen op die van mij, legde zich neer en trok me bovenop hem. Ik plantte mijn knieën aan weerskanten van zijn middel en boog voorover, zodat mijn haar langs één kant van mijn gezicht als een zwart gordijn viel. Ik liet me een beetje naar beneden zakken zodat ik op zijn bovenbenen kwam te zitten en liet niet één keer zijn lippen met rust. Ik gromde van goedkeuring, was zelf verbaasd over het geluidje maar stopte niet één keer. Dit was precies wat ik wou.


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Blaise | Hunter.
    Ze had haar knieën aan weerszijde van mijn middel gezet en boog voorover, haar ravenzwarte haarlokken vielen als een donker gordijn omlaag en ik liet mijn vingers er liefdevol door strelen terwijl ik haar verder kuste.
    Alice gromde van goedkeuring, maar het kwam pas vaag tot me door, omdat ik meer lette op haar zachte aanrakingen en de vrouwelijke geur van haar shampoo die in mijn neus prikkelde.
    Ik had haar nog willen zeggen dat ik tegen Angel had gezegd dat Alice speciaal voor me is, maar nu onze lippen op elkaar gedrukt zijn en we net tegen elkaar hadden gezegd dat we van elkaar hielden, leek het me niet de beste timing om de kus te verbreken en dit doodleuk te melden.
    Een rilling ging er door me heen en ik streelde met mijn andere hand over haar bovenbeen, vlak onder haar kont en likte mijn tong over haar onderlip, waarna ik haar steeds passievoller terug kuste.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Alice Hale | Hunter

    Ergens was ik me wel bewust van het feit dat hij mijn bovenbeen streelde, maar lette meer op de passievolle kus, die gewoon het verlangen tussen ons uitschreeuwde. Hij liet zijn tong zachtjes over mijn onderlip gaan en ik kon me niet herinneren dat iemand dat ooit bij me gedaan had.
    Terwijl ik genoot moest ik eraan denken dat ik mezelf een belofte had gedaan om de verwachtingen van Blaise te overtreffen. Maar hoe kon ik dat doen?
    'Weet je,' mompelde ik tussen de kussen in. 'Eigenlijk is het best wel oneerlijk... dat ik zoveel bloot heb... en jij niet.'


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Blaise | Hunter.
    ‘Weet je,’ mompelde Alice opeens tussen de kussen door en ik humde lichtelijk tegen haar lippen aan. ‘Eigenlijk is het best wel oneerlijk… dat ik zoveel bloot heb… en jij niet.’
    Als onze lippen nu niet op elkaar gedrukt waren, had ik waarschijnlijk gelachen, maar ik hield het in en begon haar intiemer te kussen, weer met mijn tong langs haar lippen te gaan om vervolgens plagerig te stoppen met een uitdagende blik in mijn ogen en ons om te draaien, zodat ik bovenop haar lag.
    Ik ging op mijn knieën zitten en zette mijn beide handen naast haar hoofd, waardoor ik dus voorover was gebogen, onze gezichten niet meer dan een paar centimeter afstand. ‘Mijn hele bovenlijf is ontbloot, wat wil je nog meer?’ Er kwam een plagerige toon in door, echter ook lichtelijk speels en verleidelijk.
    Mijn ene hand ging richting mijn broek en ik deed de knoop los, liet mijn broek een klein beetje zakken zodat ze de zwarte boxer wel kon zien. ‘Zo goed?’ grijnsde ik toen, een eigenwijze maar ondeugende schittering in mijn ogen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    (Hehe, ik wil NU een machine die fictieve personages kan veranderen in RL. Blaise is mine.

    Maarrr, nu ben ik door, morgen weer vroeg op om één of ander stadje te bezoeken :(
    Dagdag (doeg) )


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    (Hahaha aww arm meisje toch! En ja hoor, Blaise is van jou, maar ook een beetje van mij omdat hij mijn personage is, maar ik gun hem je, ghihi.
    Anyway veel plezier meid! Je krijgt het vast leuk, jongetjes spotten enzo, zoals mijn vriendinnen het noemen. (krul))


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    ( Godsamme. Veels te veel gebeurd. )

    Elizabeth Rhiony

    Angelica kwam naar me toe en ik keek haar aan. Ik moest wat van haar overnemen en ik luisterde. ' Vertel maar wat ik moet doen.' Zei ik rustig. Een ja of nee had ze niet, ik wou eerst weten waar ik aan toe was. Angelica was namelijk niet zomaar iemand.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Okee! Wat kan ik doen met phoenix en wie? Want ik verveel me!]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Alice Hale | Hunter

    Hij reageerde niet op mijn opmerking maar begon me nog intiemer te kussen, waardoor de kriebels -beter bekend als vlinders- heftig heen en weer gingen. Ineens stopte hij, keek me met die plagerige blik in zijn ogen aan en draaide ons om, zodat ik nu vanonder lig en het zachte oppervlak van het bed in mijn rug duwde. Hij legde zijn handen langs mijn gezicht en kwam dichter naar me toe.
    ‘Mijn hele bovenlijf is ontbloot, wat wil je nog meer?’ vroeg hij en ik grinnikte, niet in staat om te antwoorden. Met zijn ene hand ging hij naar de knoop van zijn jeans en mijn grijns werd breder. Toen hij een klein stukje van zijn boxer liet zien, wist ik dat het tijd was maar hij plaagde me enkel en zei:
    ‘Zo goed?' ik schudde mijn hoofd, als een klein kindje dat haar zin niet krijgt en liet me een stukje naar beneden glijden, zodat ik aan de rand van zijn broek kwam. Ik trok die nog een stuk omlaag.
    'Zo vind ik het stukken beter.' zei ik en de lichtjes in zijn ogen werden weerspiegeld in die van mij. Het duurde niet lang voor de jeans van Blaise in een hoopje op de grond lag - met mijn hulp weliswaar. In één soepele beweging lag ik weer met mijn hoofd op het kussen en glimlachte.
    'Kom je nog grote jongen?'


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Blaise | Hunter.
    Op mijn plagerige vraag schudde zij alleen haar hoofd en ik moest zachtjes lachen op de manier waarop zij dit deed, omdat het er grappig uit zag. Hierna liet ze zich een stukje naar beneden glijden, zodat ze aan de rand van mijn broek kwam en trok deze vervolgens nog een stuk omlaag, waardoor ik dit keer echt moest lachen, echter was het niet dat ik haar uit lachte, maar een soort lach waarvan je kon vertellen dat je, je vermaakte.
    En in dit geval vermaakte ik me ook echt, zeker met het rare gevoel in mijn maag en mijn hart die steeds sneller leek te kloppen. Het goede gevoel waarvan je kon vertellen dat de sfeer tussen ons… verleidelijk was, dat we elkaar uitdaagde om meer te doen.
    “Zo vind ik het stukken beter.” Mijn jeans viel hierna op de grond en ik wilde net een speelse opmerking naar haar maken toen ze in één soepele beweging weer met haar hoofd op het kussen lag en glimlachte. Gelijk smolt ik vanbinnen toen ik die glimlach zag en ik kon niet ontkennen dat het me ergens angst aanjaagde, aangezien ik dit nooit zo sterk gevoeld had. Niet zoals bij Alice. Nu was ik alleen nog maar meer bang om haar kwijt te raken.
    “Kom je nog grote jongen?” Mijn gedachten verbande ik toen ik de vraag hoorde en ik kuste haar weer intiem terwijl mijn handen over de blote delen van haar lichaam gleden, waarna ik naar de sluiting ging van de bovenkant van haar rode pakje en deze losmaakte. Ik brak onze kus af en keek haar speels, ondeugend aan, maar ook met iets wat ik eigenlijk niet had willen laten zien, maar het toch gebeurde: lust. Lust naar lichaam, naar haar aanrakingen en alles wat bij haar hoorde. Gewoon naar haar.
    “Geloof me, ik ben er klaar voor…”


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    (Bump. Come on, live. Don't die.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Morticia schreef:
    (Bump. Come on, live. Don't die.)


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Ik maak het levend! 8D Haha sorry, ik had geen internet.]

    Angelica Wolfe - Hunter

    "Vertel maar wat ik moet doen." antwoord ze rustig. Ik glimlach licht maar erg dankbaar en druk de blocnote in haar handen.
    "Daar staan namen op van andere heksen. Probeer haar meer te ontfrustelen maar doe alsof je van de politie bent. Verzin een andere naam voor jezelf, ik ben Naomi Brock en zo verwijs je ook naar me, je collega." zeg ik allemaal erg snel.


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    Ik stond op en ging weer verder lopen. Ik had wel lang genoeg stil gezeten. Een klein eindje verderop lag een hoop bladeren. Ik mompelde een paar woorden die leidde tot een spreuk. Ik voelde een wind opkomen die de bladeren omhoog blies. Lichtelijk verbaasd keek ik ernaar. Echt verbaasd was ik niet, maar het leek mij niet meer dan logisch om te doen alsof zodat het niet raar leek. Ik liep verder terwijl ik naar de vallende bladeren keek.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Elizabeth Rihony

    'Maar, wat hebben ze gedaan, waarvoor is de ondervraging.' Vraag ik dan en neem het blocnote over. 'Noem me maar Westley Schimmer.' zeg ik snel en kijk Angel aan. Ik draai me even om naar de andere heksen en grom lichtjes in mijn hoofd.


    The duty of youth, is to challenge corruption.