• Greenfield California, 2012. Population: 16,330. In dit relatief kleine stadje gebeurd iets bijzonders, iets wat al jarenlang aan de gang is. Een coven gevult met heksen, goedaardige heksen en een enkele kwaadaardige. Daarnaast heb je degene die op hun jagen, de hunters.


    De regels:
    - Geen perfecte karakters.
    - Orginele karakter die je niet ergens anders gebruikt.
    - Geen tijd = niet meedoen.
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag melden.
    - Blijf realtisch, je kan geen onmogelijke krachten hebben.
    - Alle krachten komen uit spreuken, niet uit jezelf.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.


    Het hoofdkwartier van de hunters. Dit is hun vergaderzaal.
    Dit is waar de Coven bijeenkomt.
    In dit eeuwenoude gevecht proberen de heksen niet op te vallen en normaal te doen terwijl ze terugvechten tegen de hunters. Gaan ze alleen in de verdediging of slaan ze keihard terug met een aanval? Dat is aan de heksen.
    De hunters stellen ondertussen allerlei missies op om erachter te komen wie de heksen zijn en hoe ze ze uit hun tent kunnen lokken in hun hoofdkwartier. Het liefst willen ze deze heksen vangen om erachter te komen waar hun coven bij elkaar komt en welke leden er allemaal zijn.

    Heksen:

    - Susanna Olive Penn Perdu
    - Phoenix Riley Rossella Rechazame
    - Rosalyn 'Rose' Janice Agney Aragog
    - Abbigail Sapphire Stone Prisoner


    - Ray(mond) Benedict Taylor Alladin
    - Kyle Dyer Kaien
    - William 'Will' Stevens Hyde Poeh
    - Matthew Oliver Parker lluvia


    Hunters:

    - Angelica 'Angel' Wolfe Assassin
    - Katherine Chérie Molyneux Aragog
    - Alice Hale Frodo
    - Elizabeth Rihony Prisoner


    - Blaise Wolf Hunter Morticia
    - Lucian Puck Grossman TrueKlainer
    - Ian Sadler LostMagic
    - Gereserveerd door Perdu


    Rollenstory
    Rollentopic


    Your make-up is terrible

    [Hahaha slecht hoor. Ik vraag me alleen af hoe Phoenix nou kan weten dat ze een hunter is want dat Google je niet zomaar even hé.]


    Your make-up is terrible

    (Nee dat dacht ik dus ook al. En ze heeft ook Blaise ontmoet en van hem wist ze het niet.)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Ze vertrouwde er sowieso al niet en wie heeft iets gezegd over google? maar hè kan et wel veranderen hoor....]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Kyle Dyer

    'Ik word toch al gehaat door de Coven, al ben ik daar het langste lid,' zei Phoenix nadat ze om was gedraaid, vervolgens trok ze haar wenkbrauw even op. 'En jij,' zei ze en maakte een spotten geluidje. 'Geef mij die preek niet over vrienden en alles. Jij bent de eerste wie ik mijn huis heb laten zien en uberhaupt voor heb gekookt en wat krijg ik als dank.' Weer maakte ze een spottend geluidje. 'Ja het is het waard. Ik heb niks meer te verliezen.' Ik schudde mijn hoofd en liep richting Phoenix toe. Ik stopte en haalde mijn hand eventjes over mijn muts heen.
    'Je krijgt als dank dat ik het geprobeerd heb,' zei ik en keek eventjes omlaag. 'Het liefst wou ik al omdraaien toen ik je huis zag. Ik heb het zo lang mogelijk geprobeerd Phoenix.' Ik nam een trekje van mijn sigaret. Eventjes oefende ik weer met figuurtjes, zachtjes lachte ik om de falende poging. 'En bovendien, jij word niet door mij gehaat.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Phoenix Riley Rosella
    "je krijgt als dank dat ik het geprobeert heb. het liefst wou ik al omdraaien toen ik je huis zag. Ik heb het zo lang mogelijk geprobeerd Phoenix" Ik maak een spottend geluidje. "Woehoe wat een dank zeg. Daar ben ik écht blij mee" zeg ik Sarcastisch. "Ik heb het zo graag gewild dat ze allemaal de pijp uit gingen en ik daarmee opgescheept zit, waardoor iedereen wegrent, maar ben nu toch écht zó blij dat je het geprobeerd heb...je rende alsnog weg en dat is net zo zwakzinnig" zeg ik op een koele toon. "En bovendien, jij word niet door mij gehaat" Ik frons even mijn wenkbrouwen als ik naar de mislukte figuurtjes krijg maar voel mijn woede toch wegvagen. Ik slaak een zucht en wrijf even over mijn voorhoofd. "Nog niet" mompel ik en laat mijn blik zakken naar onze voeten.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Kyle Dyer

    Ze slaakte een zucht en wreef vervolgens over haar voorhoofd.
    'Nog niet,' mompelde ze en ze liet haar blik zakken naar omlaag. Ik keek haar vragend aan.
    'Het klinkt als of je juist wilt dat ik je haat,' zei ik. Ik keek even naar het sigaret en begon mij af te vragen waarom je überhaupt zo'n ding wou opeten.
    'En waarom is het net zo zwakzinnig als ik wegren na het geprobeerd te hebben?' vroeg ik met een opgetrokken wenkbrauw en liet mijn blik weer naar Phoenix gaan.
    'Is het juist niet goed dat ik het eerst geprobeerd heb?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Phoenix Riley Rosella
    "Ik wil niet dat je me haat" antwoord ik zacht. "En het is ook wel goed dat je het geprobeert heb.." Ik zucht weer even. "Het voelt gewoon niet goed" Ik schud even mijn hoofd.
    "Ondanks dat je het geprobeert heb...Het voelt als een soort van...ja ik weet niet..Misschien verraad ofzo... Het doet gewoon zeer iedere keer..."


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Kyle Dyer

    'Ik wil niet dat je me haat,' antwoordde ze zacht. 'En het is ook wel goed dat je het geprobeert heb.. Het voelt gewoon niet goed,' Ze schudde haar hoofd eventjes. Vragend keek ik haar aan.
    'Ondanks dat je het geprobeert heb...Het voelt als een soort van...ja ik weet niet..Misschien verraad ofzo... Het doet gewoon zeer iedere keer...' Ik krabde eventjes aan mijn achterhoofd en vroeg mijzelf af hoe ik hier op moest antwoorden.
    'Hoezo verraad? Verraad is heel wat anders dan dat. Althans.. Geloof ik..' Ik schudde mijn hoofd. 'Maar ik denk dat het nu toch beter is als we naar huis gaan..'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Phoenix Riley Rosella
    "Hoezo verraad? Verraad is heel wat anders dan dat. Althans...Geloof ik" Ik schud mijn hoofd.
    "Maar ik denk dat het nu toch beter is als we naar huis gaan" Ik haal mijn schouders op en wend mijn blik af. "Misschien" Ik wil niet terug naar huis, Alleen zitten in dat hele grote huis.
    "Wil je nog wel dat ik voor je kook? dat vond ik eigenlijk wel erg leuk om te doen..."


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Kyle Dyer

    'Misschien,' zei ze, nadat ze haar schouders op had gehaald en haar blik had afgewend. 'Wil je nog wel dat ik voor je kook? dat vond ik eigenlijk wel erg leuk om te doen...' vroeg ze. Ik keek haar eventjes aan en dacht een beetje na.
    'Ik denk het wel,' zei ik half nadenkend. Lichtjes krabde ik aan mijn hoofd en maakte aanstalten om weg te gaan. 'Zie ik je morgen weer?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Phoenix Riley Rosella
    "Ik denk het wel" zegt Kyle. Ik kijk hem weer aan en hij krabte op zijn hoofd. "Zie ik je morgen weer?" vraagt Kyle.
    Ik glimlach, en dit keer een vriendelijke, gemeende glimlach. "Ja dat is goed" Kyle maakt aanstalten om weg te gaan.
    "oh en Kyle. ik wilde je niet echt verraden"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Kyle Dyer

    'Ja dat is goed,' zei ze. Ik glimlachte iets en draaide mijzelf om.
    'Oh en Kyle. Ik wilde je niet echt verraden,' zei ze. Ik draaide mijzelf weer een beetje om en keek naar Phoenix. Lichtjes schudde ik mijn hoofd en zuchtte eventjes.
    'Tot morgen Phoenix.' Ik liep weg terwijl ik een trekje nam en keek naar de rook die mijn mond verliet.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [En nu?]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Laten we het topic vol maken.]


    Your make-up is terrible

    [Kiss a Llama on a Llama ;D]


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you