• Greenfield California, 2012. Population: 16,330. In dit relatief kleine stadje gebeurd iets bijzonders, iets wat al jarenlang aan de gang is. Een coven gevult met heksen, goedaardige heksen en een enkele kwaadaardige. Daarnaast heb je degene die op hun jagen, de hunters.


    De regels:
    - Geen perfecte karakters.
    - Orginele karakter die je niet ergens anders gebruikt.
    - Geen tijd = niet meedoen.
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag melden.
    - Blijf realtisch, je kan geen onmogelijke krachten hebben.
    - Alle krachten komen uit spreuken, niet uit jezelf.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.


    Het hoofdkwartier van de hunters. Dit is hun vergaderzaal.
    Dit is waar de Coven bijeenkomt.
    In dit eeuwenoude gevecht proberen de heksen niet op te vallen en normaal te doen terwijl ze terugvechten tegen de hunters. Gaan ze alleen in de verdediging of slaan ze keihard terug met een aanval? Dat is aan de heksen.
    De hunters stellen ondertussen allerlei missies op om erachter te komen wie de heksen zijn en hoe ze ze uit hun tent kunnen lokken in hun hoofdkwartier. Het liefst willen ze deze heksen vangen om erachter te komen waar hun coven bij elkaar komt en welke leden er allemaal zijn.

    Heksen:

    - Susanna Olive Penn Perdu
    - Phoenix Riley Rossella Rechazame
    - Rosalyn 'Rose' Janice Agney Aragog
    - Abbigail Sapphire Stone Prisoner


    - Ray(mond) Benedict Taylor Alladin
    - Kyle Dyer Kaien
    - William 'Will' Stevens Hyde Poeh
    - Matthew Oliver Parker lluvia


    Hunters:

    - Angelica 'Angel' Wolfe Assassin
    - Katherine Chérie Molyneux Aragog
    - Alice Hale Frodo
    - Elizabeth Rihony Prisoner


    - Blaise Wolf Hunter Morticia
    - Lucian Puck Grossman TrueKlainer
    - Ian Sadler LostMagic
    - Gereserveerd door Perdu


    Rollenstory
    Rollentopic


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    'Nee, ik denk het niet. Tenzij je morgen op een talentenshow plotseling figuurtjes gaat roken,' lachte ze en eventjes lachte ik met haar mee. 'Maar dat zal wel niet het geval zijn denk ik.' Ik schudde lichtjes mijn hoofd en nam toen het laatste trekje.
    'Dan had ik wel gelogen, want dan had ik gezegd dat ik het kon,' zei ik en ondertussen kwam er wat rook uit mijn mond. Ik lachte daardoor en moest vervolgens hoesten. Niet alle rook was eruit gegaan.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Angelica Wolfe

    "Dan had ik wel gelogen, want dan had ik gezegd dat ik het kon." zegt hij en hij lacht, wat overgaat in hoesten. Ik klop bezorgt op zijn rug en hoop maar dat hij niet stikt in de rook.
    "En je bent zeker geen leugenaar." zeg ik nonchalant. "Gaat het wel, Kyle?" vraag ik toch voor de zekerheid er achter aan.


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    Ik voelde geklopt op mijn rug dat werd veroorzaakt door Angels hand.
    'En je bent zeker geen leugenaar,' zei ze nonchalant. Een vaag glimlachte kwam van mij af en hoestte nog eventjes.
    'Gaat het wel, Kyle?' vroeg ze toen. Ik knikte lichtjes. Ik schudde lichtjes met mijn hoofd en keek toen met een glimlachje naar Angel.
    'Het gaat wel, dank je,' zei ik vriendelijk. 'Ik moet alleen niet meer lachen als er nog rook in me zit.' Ik krabde lichtjes aan mijn achterhoofd en hoestte weer eventjes. 'Hmm. Nooit weer.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Angelica Wolfe

    Hij knikt, schud met zijn hoofd en kijkt dan met een glimlachje naar mij.
    "Het gaat wel, dank je." zegt hij met een vriendelijke stem. "Ik moet alleen niet meer lachen als er nog rook in me zit." zegt hij en krabt aan zijn achterhoofd waarna hij weer eens hoest.
    "Hmm. Nooit weer." herhaalt hij en ik grinnik.
    "Dan zal ik wel serieus zijn als je rookt." zeg ik. "Gewoon voor de zekerheid. Ik wil niet dat ze straks denken dat ik je vermoord heb hoor, als ze me bij je gestikte lijk aantreffen." Ik lach mijn twinkelende en charmante lach.


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    'Dan zal ik wel serieus zijn als je rookt. Gewoon voor de zekerheid. Ik wil niet dat ze straks denken dat ik je vermoord heb hoor, als ze me bij je gestikte lijk aantreffen,' zei ze en lachte vervolgens. Ik keek haar betoverend aan en moest toen ook eventjes lachen. Lichtjes schudde ik mijn hoofd.
    'Dat hoef niet, jij was niet eens de oorzaak dat ik zo lachte. Het was grappig dat er rook uit mijn mond kwam terwijl ik praatte.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Angelica Wolfe

    "Dat hoef niet, jij was niet eens de oorzaak dat ik zo lachte. Het was grappig dat er rook uit mijn mond kwam terwijl ik praatte." zegt hij.
    "Ik denk zomaar dat jij dan maar moet stoppen moet roken." lach ik zacht. "Ik weet niet wát je er in hebt gestopt maar het kan nooit goed zijn. Lachen om rook die uit je mond komt omdat je praat..." plaag ik hem.


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    'Ik denk zomaar dat jij dan maar moet stoppen moet roken,' lachte ze zacht en ik schudde gelijk met mijn hoofd. 'Ik weet niet wát je er in hebt gestopt maar het kan nooit goed zijn. Lachen om rook die uit je mond komt omdat je praat...' Ik knikte en keek haar eventjes verbaasd aan. 'Ik was vergeten dat de rook nog in me mond was en had het nooit eerder gezien,' zei ik en krabde voor de zoveelste keer weer eens aan mijn hoofd.
    'Mooi niet dat ik ga stoppen.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Angelica Wolfe

    "Ik was vergeten dat de rook nog in me mond was en had het nooit eerder gezien." zegt hij en krabt opnieuw aan zijn achterhoofd. "Mooi niet dat ik ga stoppen." Ik schud even mijn hoofd.
    "Je bent nog jong, wees nou niet zo naief." zucht ik overdreven. Overdrijven is ook één van mijn vele talenten. "Hoe lang rook je nou al?" vraag ik aan hem en blijf plots stilstaan terwijl ik mijn handen in mijn zij zet en hem aankijk.


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    'Je bent nog jong, wees nou niet zo naief,' zuchtte ze overdreven. Zachtjes lachte ik. 'Hoe lang rook je nou al?' vroeg ze en stopte plotseling. Ik stond ook stil en keek toe hoe zij naar mij keek met haar handen in haar zij. Ik haalde lichtjes mijn schouders.
    'Een jaartje of twee?' zei ik twijfelend en haalde mijn schouders weer op. 'Misschien iets meer of minder.. Ik weet het niet, hoezo?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Angelica Wolfe

    "Een jaartje of twee?" zegt hij twijfelend en haalt zijn schouders op. "Misschien iets meer of minder... Ik weet het niet, hoezo?"
    "Kort genoeg om makkelijk te kunnen stoppen." Ik pak de sigaret van hem af en gooi hem op de grond waarna ik hem uittrap.
    "Het word je dood nog eens en niet omdat het zo giftig is maar omdat jij raar bent en per ongeluk die sigaret opeet of zo. Er zijn vast wel leukere dingen waar rook uitkomt en niet zo gevaarlijk zijn voor jou." Ik voel me net een ouder en volgens mij klink ik ook zo, maar het maakt mij weinig uit. Soms ben ik wel een beetje overbezorgt.


    Your make-up is terrible

    [Ik dacht dat ik een volwassen kerel had gemaakt..]

    Kyle Dyer

    'Kort genoeg om makkelijk te kunnen stoppen,' zei ze, pakte mijn sigaret af en trapte hem uit nadat ze hem op de grond had gegooid. Ik keek haar lichtelijk verbaasd aan.
    'Het word je dood nog eens en niet omdat het zo giftig is maar omdat jij raar bent en per ongeluk die sigaret opeet of zo. Er zijn vast wel leukere dingen waar rook uitkomt en niet zo gevaarlijk zijn voor jou.' Nog steeds verbaasd keek ik haar aan, daarna keek ik wat beledigd.
    'Dankjewel dat je mij raar vind en me niet vertrouwd met een sigaret,' zei ik en trok mijn wenkbrauw op. 'Ik weet heus wel dat je die dingen niet op kan eten en ik was dat zeker ook niet van plan, maar je zegt wel wat over mij over het stappen. Jij kan dan ook wel stoppen. Roken is net zo slecht voor jou als voor mij.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ik verveel me...]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [Hahahaha en ik heb een gek gecreërt. Daar ben ik te goed in denk ik.]

    Angelica Wolfe

    Hij kijkt mij zeer verbaasd aan maar dat gaat al snel over in belediging.
    "Dankjewel dat je mij raar vind en me niet vertrouwd met een sigaret." zegt hij en hij trekt zijn wenkbrauw op. "Ik weet heus wel dat je die dingen niet op kan eten en ik was dat zeker ook niet van plan, maar je zegt wel wat over mij over het stoppen. Jij kan dan ook wel stoppen. Roken is net zo slecht voor jou als voor mij." Ik kijk hem even aan en begin dan te lachen. Niet zacht maar redelijk hard.
    "Nou, gelukkig maar dan dat je geen sigaretten eet." lach ik zacht na. "Het spijt me dat ik je de les probeer te lezen, het is een vreemd vrouweninstinct geloof ik. Of gewoon een Angel-instinct. Zolang je ze niet opeet vind ik het wel best, rook jezelf maar dood. Ik ben al zo goed als gestopt geloof ik." Ik glimlach breed en haal mijn hand toch maar weer eens door mijn springerige en krullerige haar.


    Your make-up is terrible

    [waar zijn hun soort van? dan kan mijn personage ook eindelijk weer eens wat doen....]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Kyle Dyer

    Ik keek haar weer wat beledigend aan toen ze nogal redelijk hard aan het lachen was.
    'Nou, gelukkig maar dan dat je geen sigaretten eet,' lachte ze zacht na. 'Het spijt me dat ik je de les probeer te lezen, het is een vreemd vrouweninstinct geloof ik. Of gewoon een Angel-instinct. Zolang je ze niet opeet vind ik het wel best, rook jezelf maar dood. Ik ben al zo goed als gestopt geloof ik.' Ze glimlachte breed en haalde haar hand door haar krullen. Verward keek ik haar aan en schudde toen verward met mijn hoofd.
    'Zo goed als? Je had net nog gerookt Angel! Je bent helemaal niet gestopt met roken,' lachte ik.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you