• Greenfield California, 2012. Population: 16,330. In dit relatief kleine stadje gebeurd iets bijzonders, iets wat al jarenlang aan de gang is. Een coven gevult met heksen, goedaardige heksen en een enkele kwaadaardige. Daarnaast heb je degene die op hun jagen, de hunters.


    De regels:
    - Geen perfecte karakters.
    - Orginele karakter die je niet ergens anders gebruikt.
    - Geen tijd = niet meedoen.
    - Niemand buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - Geen one-liners.
    - Alleen ik open nieuwe topics.
    - Naamsveranderingen graag melden.
    - Blijf realtisch, je kan geen onmogelijke krachten hebben.
    - Alle krachten komen uit spreuken, niet uit jezelf.
    - Maximaal 2 rollen per persoon, alleen in variatie.


    Het hoofdkwartier van de hunters. Dit is hun vergaderzaal.
    Dit is waar de Coven bijeenkomt.
    In dit eeuwenoude gevecht proberen de heksen niet op te vallen en normaal te doen terwijl ze terugvechten tegen de hunters. Gaan ze alleen in de verdediging of slaan ze keihard terug met een aanval? Dat is aan de heksen.
    De hunters stellen ondertussen allerlei missies op om erachter te komen wie de heksen zijn en hoe ze ze uit hun tent kunnen lokken in hun hoofdkwartier. Het liefst willen ze deze heksen vangen om erachter te komen waar hun coven bij elkaar komt en welke leden er allemaal zijn.

    Heksen:

    - Susanna Olive Penn Perdu
    - Phoenix Riley Rossella Rechazame
    - Rosalyn 'Rose' Janice Agney Aragog
    - Abbigail Sapphire Stone Prisoner


    - Ray(mond) Benedict Taylor Alladin
    - Kyle Dyer Kaien
    - William 'Will' Stevens Hyde Poeh
    - Matthew Oliver Parker lluvia


    Hunters:

    - Angelica 'Angel' Wolfe Assassin
    - Katherine Chérie Molyneux Aragog
    - Alice Hale Frodo
    - Elizabeth Rihony Prisoner


    - Blaise Wolf Hunter Morticia
    - Lucian Puck Grossman TrueKlainer
    - Ian Sadler LostMagic
    - Gereserveerd door Perdu


    Rollenstory
    Rollentopic


    Your make-up is terrible

    [Rechazame; Ik heb geen idee. Sorry D: Misschien bij het poppetje van Prisoner?]

    Kyle Dyer

    'Oké, één keer,' zei ze met een glimlach en pakte de sigaret vast. Ze nam een trekje en blies de figuurtjes uit. Met grote ogen en een glimlach keek ik ernaar. Dan gaf ze de sigaret weer terug aan mij.
    'Nu blij, jonkie?' vroeg ze plagerig. Ik lachte zachtjes en knikte.
    'Echt wel,' zei ik. Ik nam een trekje en blies de rook uit. 'Vergeleken met jouw figuurtjes is dit niks.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Bump.]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Please don't say this topic is dead.]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Ik zou zeggen, stuur iemand een berichtje maar je mee bent ;d]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    (Eh, dat gaat nogal lastig.. (aa))


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Hmm hoezo?]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Angelica Wolfe

    "Echt wel." zegt hij en hij neemt een trekje van de sigaret die ik terug heb gegeven en blaast de rook dan uit.
    "Vergeleken met jouw figuurtjes is dit niks." verklaart hij en ik grinnik.
    "Goed blijven oefenen en vooral niet in magie geloven, Kyle." zeg ik bemoedigend. Ik kijk even om me heen in het donker en vind mijn tikkende schoenen plotseling vervelend.


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    'Goed blijven oefenen en vooral niet in magie geloven, Kyle,' zei ze bemoedigend nadat ze had gegrinnikt. Eventjes keek ik haar aan terwijl zij om zich heen keek.
    'Hmm, omdat jij hebt bent zal ik er niet in geloven,' loog ik en glimlachte vriendelijk naar haar. Ik nam weer een trekje en probeerde Angel beetje na te doen, alleen wat eruit kwam leek helemaal niet op de figuurtjes die zij deed. Lichtjes krabde ik aan mijn achterhoofd.
    'Kan je mij het trucje niet verklappen?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Angelica Wolfe

    "Hmm, omdat jij het bent zal ik er niet in geloven." zegt hij en hij glimlacht vriendelijk. Ik zie hoe hij een paar mislukte pogingen doet om dezelfde figuurtjes te maken als ik deed. Als het mislukt, krabt hij aan zijn achterhoofd en het kost mij nogal wat moeite om mijn lach in te houden.
    "Kan je mij het trucje niet verklappen?" vraagt hij en ik lach zacht.
    "Oefen de vormpjes niet alleen met je mond maar gebruik je tong." zeg ik een beetje geheimzinnig en gebruik een mysterieuze stem ervoor.


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    'Oefen de vormpjes niet alleen met je mond maar gebruik je tong,' zei ze een beetje geheimzinnig met een mysterieuze stem. Een rilling liep eventjes over mijn rug en keek haar vervolgens aan.
    'Mijn tong?' zei ik vragend en krabde weer lichtjes aan mijn achterhoofd. Ik haalde mijn schouders vervolgens lichtjes op en deed wat zij zei.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Angelica Wolfe

    "Mijn tong?" zegt hij vragend en krabt weer aa zijn achterhoofd.
    "Ja, je tong." lach ik bevestigend en kijk toe hoe de vormloze slierten rook uit zijn mond alweer iets meer vorm aannemen.
    "Het heeft wel even tijd nodig hoor." zeg ik er op. "Ik heb het ook niet in één avond geleerd, of zelf niet in één week. Ik hoop dat je geduld hebt." Als hij geen geduld heeft wil ik best toekijken hoe het mislukt en hoe hij erop reageert.


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    'Het heeft wel even tijd nodig hoor. Ik heb het ook niet in één avond geleerd, of zelf niet in één week. Ik hoop dat je geduld hebt,' zei ze. De rook die ik uitblies had al iets meer vorm dan zo net. De rest van de rook kwam er in één teug eruit toen ze klaar was met praten.
    'Meer dan een week?' vroeg ik lichtelijk verbaasd en zuchtte. 'Dan heeft het ook geen nut om er nu heel erg mee bezig te gaan,' zei ik toen met een klein lachje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Angelica Wolfe

    "Meer dan een week?" vraagt hij en hij klinkt verbaast, waarna hij zucht. "Dan heeft het ook geen nut om er nu heel erg mee bezig te gaan." zegt hij met een klein lachje, ik haal mijn schouders op.
    "Misschien, misschien niet. Maar als je dat elke keer denkt komt er niet veel van." Ik kijk weer naar voren zodat ik niet struikel over bepaalde dingen die toevallig op mijn pad terecht komen. Ik ben al niet heel erg handig.


    Your make-up is terrible

    Kyle Dyer

    'Misschien, misschien niet. Maar als je dat elke keer denkt komt er niet veel van,' zei ze en keek toen weer naar voren. Ik haalde mijn schouders op en keek vervolgens naar mijn sigaret.
    'Maak mij niet echt veel uit. Ik heb wel geduld,' zei ik met een klein glimlachje. Ik nam weer een trekje, oefende eventjes met figuurtjes maar stopte al gauw ermee.
    'Er zit geen haast aan vast, toch?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Angelica Wolfe

    "Maakt mij niet echt veel uit. Ik heb wel geduld." zegt hij er op. Ik zie weer wat rook van zijn kant afkomen en glimlach kort. Geduld is tegenwoordig nog redelijk zeldzaam bij mensen, dat weet ik maar al te goed. Ik heb zelf ook altijd haast, zelfs als het niet nodig is.
    "Er zit geen haast aan vast, toch?" vraagt hij me.
    "Nee, ik denk het niet. Tenzij je morgen op een talentenshow plotseling figuurtjes gaat roken." lach ik. "Maar dat zal wel niet het geval zijn denk ik."


    Your make-up is terrible