• 4 Jongens en 4 meisjes zijn door hun vriend en vriendin uitgenodigd op de camping van hun ouders. Maar niet alleen om vakantie te houden. De camping loopt slecht,zo slecht dat die bijna moet sluiten. De vrienden zijn gevraagd om te helpen en natuurlijk ook een beetje vakantie te vieren. Ze konden het natuurlijk niet afslaan en zijn dus met ze 8e naar Spanje om te helpen. Ze maken de camping samen leuk en hebben ondertussen een top vakantie met zijn alle.



    We beginnen dat ze op de camping aankomen en worden ontvangen door hun vrienden, de dochter/ zoon eigenaar

    -invullen
    Naam:
    Rol:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Foto:
    Extra:

    - Zoon en dochter eigenaar (vol)
    - Andrew Treves ~Quin98
    -Bonita Eliana Treves ~ Bonita105


    -Rollen meisjes (Vol)
    -Ashley Latour~ DanceBabeA
    -Jasmine eberson~ xkimx124
    -Zaily Emsero ~LostDreamz
    -Summer Melody Night~carrotLouis



    -Rollen jongens (Vol)
    - Jayden Mason Howard.~beat
    -Tijl de Hagen~LostDreamz
    -Brady Wright~ xSpookje
    -Jayy Brown ~quin98


    -Camping bezoekers
    - Aileen Megan Lockwood
    - Eleanor Rose Duncan

    Regels:
    -reactie 2 regels
    -OCC tussen ([{*- enzv.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -16+ mag
    -Geen Oneliners
    -Niemand buitensluiten
    -Max. 2 personage's p.p.
    -alleen je eigen personage besturen


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Jayden Mason Howard

    Ik liet los en legde me naast haar neer. Ik haalde de condoom eraf maakte er een knoopje en in gooide hem in de prullenbak. Ik legde de dekens over ons heen. 'Zouden we eigenlijk geen film kijke ?' zei ik lachend en ik gaf haar een kusje.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Bonita
    'eigenlijk wel, maar ik vond dit veel leuker' zeg ik lief en druk een kus op zijn mond. rustig laat ik mijn hoofd rusten op zijn borstkas


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Jayden Mason Howard

    Ik aai zacht over haar haren en druk een kusje op haar kruin. 'Ik ook' zeg ik lief en ik sla een arm om haar heen, voor zover het kan. Ze heeft gelijk, dit isvelenmalen leuker.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Ik ga vanaaf naar me vader en reageer niet meer... Morgen wel hoop ik en zondag niet...)


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Bonita
    'als ik je pijn doe moet je het maar zeggen' zeg ik lief en licht bezorgt tegen hem. Ik laat hem niet meer gaan


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Jayden Mason Howard

    'Niemand kan mij pijn doen als ik jou heb' zeg ik zeker en ik sluit mijn ogen. Mijn gedachten dwalen af naar mijn moeder en een traan glijd over mijn. Ik schud licht mijn hoofd en aai dan over haar haren.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Bonita
    zacht veeg ik zijn traan van zijn wang. 'ik weet van je moeder jayden maar weet dat ze in je hart zit. en ze is vast trots op je' zeg ik met een kleine glimlach tegen hem


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Jayden Mason Howard

    'Hoe kan mijn moeder nou ooit trots op mij zijn?' zeg ik en open mijn ogen en kijk naar het plafond. Ik overtreed regels en word geschorst. Ja die ideale zoon.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Bonita
    'Jayden, iedere moeder is trots op haar kind en wil het beste voor hun. ze is trots op je omdat je door gaat met je leven en het niet verpest door bijvoorbeeld aan de drugs te gaan' zeg ik tegen hem en druk een kus op zijn mond


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Jayden Mason Howard

    'Ja' zucht ik en ik zoen haar. Ik trek haar tegen me aan. Ik leg mijn hand om haar heen en vraag toegang door op haar onderlip te bijten


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Bonita
    lief zoen ik hem terug. als hij op mijn onderlip bijt open ik rustig me mond. om hem te plagen streel ik zacht over zijn vriend heen


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Jayden Mason Howard

    Ik kreun een laat los. Ik kijk haar zielig aan en zoen haar weer. Ik leg mijn hand op haar onderrug en volg met mijn vinger haar ruggengraat omhoog.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Bonita
    lief zoen ik hem terug. genietend sluit ik mijn ogen en beweeg mijn hand om zijn vriend. hmm dit is zo leuk


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Jayden Mason Howard

    Ik kreun en gooi mijn hoofd in mijn nek. Ik laat mijn armen onder mij steunen waardoor je mijn spieren goed kan zien. Ik kreun nogmaals en sluit mijn ogen.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Bonita
    'Do you like that' zeg ik met een speels lachje. zachtjes kus ik hem in zijn nek en bijt zacht in zijn oorlel.


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3