• 4 Jongens en 4 meisjes zijn door hun vriend en vriendin uitgenodigd op de camping van hun ouders. Maar niet alleen om vakantie te houden. De camping loopt slecht,zo slecht dat die bijna moet sluiten. De vrienden zijn gevraagd om te helpen en natuurlijk ook een beetje vakantie te vieren. Ze konden het natuurlijk niet afslaan en zijn dus met ze 8e naar Spanje om te helpen. Ze maken de camping samen leuk en hebben ondertussen een top vakantie met zijn alle.



    We beginnen dat ze op de camping aankomen en worden ontvangen door hun vrienden, de dochter/ zoon eigenaar

    -invullen
    Naam:
    Rol:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Foto:
    Extra:

    - Zoon en dochter eigenaar (vol)
    - Andrew Treves ~Quin98
    -Bonita Eliana Treves ~ Bonita105


    -Rollen meisjes (Vol)
    -Ashley Latour~ DanceBabeA
    -Jasmine eberson~ xkimx124
    -Zaily Emsero ~LostDreamz
    -Summer Melody Night~carrotLouis



    -Rollen jongens (Vol)
    - Jayden Mason Howard.~beat
    -Tijl de Hagen~LostDreamz
    -Brady Wright~ xSpookje
    -Jayy Brown ~quin98


    -Camping bezoekers
    - Aileen Megan Lockwood
    - Eleanor Rose Duncan

    Regels:
    -reactie 2 regels
    -OCC tussen ([{*- enzv.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -16+ mag
    -Geen Oneliners
    -Niemand buitensluiten
    -Max. 2 personage's p.p.
    -alleen je eigen personage besturen


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Bonita
    Met een luide kreun kom ik klaar. als ik voel dat hij in me klaar komt worden mijn ogen iets groter.shit ik zit in de periode dat ik zwanger kan raken.


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Jayden Mason Howard

    Ik zie haar ogen groot worden en laat me hijgend naast haar neervallen. 'Wat is er?' vraag ik bezorgd en ik veeg een natte pluk haar uit haar gezicht.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Bonita
    'we hebben het onveilig gedaan en ik zit in de periode dat ik' zeg ik met een trillende stem en fluister zacht daarna 'zwanger kan worden'. als ik zwanger ben kan ik het gewoon niet weglaten halen. dat is hetzelfde als moord


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Jayden Mason Howard

    Mijn ogen worden langzaam groot. Ik wist niks zinnings te zeggen. Ik gaf haar een kusje op haar voorhoofd. 'We redden het, ik beloof het!' fluister ik zeker en ik pak haar hand. Zie je mijn moeder kan niet trots op me zijn! Het meisje waar ik van hou word misschien tienermoeder!


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    bonita
    'samen kunnen we het wel. En anders neem ik wel een morning afterpil in morgen' zeg ik twijfelend. O gash hij denkt nu vast heel negatief over zich zelf.'love het is niet alleen jouw schuld'


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Jayden Mason Howard

    'Ik had het gewoon niet moeten doen' zeg ik. Ik kon mezelf wel een klap geven. 'Maar we weten het nof niet zeker' zei ik zacht en ik gaf haar een kusje. Ik legde me naast haar neer.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    bonita

    'uhu ik doe overmorgen wel zo'n test. En ik ga dan sowieso aan de pil voor als we het weer is vergeten' zeg ik rustig en leg me tegen hem aan


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Jayden Mason Howard

    Ik glimlachte flauw. 'Zullen die film maar gaan kijken dan?' vroeg ik en ik zuchtte. Ik gaf haar een kus op haar kruin en aai over haar hoofd.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Bonita

    'is goed' zeg ik glimlachend. Moe leg ik me hoofd neer. Hmm onder de film maar slapwn


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Jayden Mason Howard.

    Ik glimlach en verplaats haar hoofd voorzichtig op het kussen. Ik pak haar lingerie setje en ik trek mijn onderbroek weer aan. Ik duw de dvd erin en loop weer naar haar bed. Ik geef haar, haar lingerie setje en ga weer naast haar liggen. Ik trek de dekens over ons heen en geef haar een kusje.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Bonita

    rustig trek ik weer mijn ligerie aan en geef hem een kus. De tv laat ik naar het voeteneinde van mijn bed gaan. Lief nestel ik me tegen hem aan


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    (Hi, heb ff internet mag ik kleine samenvatti.g alvast?)

    Jayden Mason Howard

    Ik glimlach als ze zich tegen me aan nestelt en ik pak haar hand. Ik kijk wel naar de tv maar ben er niet bij. Mijn gedachten gaan af naar mijn moeder ennik glimlach lucht. Ik viel mijn oogleden zwaar worden en val langzaam in slaap.


    (Bonita en Jayden hebben et onveilig gedaan en Bonita zit in de periode dat ze zwanger kan worden. )


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Bonita
    voorzichtig pak ik de afstandsbediening en zet de film en ook de tv uit. voorzichtig ga ik weer naast hem liggen en leg mijn hoofd op zijn borstkas na dat ik hem nog een kus op zijn mond heb gegeven. langzaam val ik in een diepe slaap

    -bonjour, hoe is het daar-


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    (wat heeft andrew toch en slim zusje :P)