• 4 Jongens en 4 meisjes zijn door hun vriend en vriendin uitgenodigd op de camping van hun ouders. Maar niet alleen om vakantie te houden. De camping loopt slecht,zo slecht dat die bijna moet sluiten. De vrienden zijn gevraagd om te helpen en natuurlijk ook een beetje vakantie te vieren. Ze konden het natuurlijk niet afslaan en zijn dus met ze 8e naar Spanje om te helpen. Ze maken de camping samen leuk en hebben ondertussen een top vakantie met zijn alle.



    We beginnen dat ze op de camping aankomen en worden ontvangen door hun vrienden, de dochter/ zoon eigenaar

    -invullen
    Naam:
    Rol:
    Leeftijd:
    Karakter:
    Foto:
    Extra:

    - Zoon en dochter eigenaar (vol)
    - Andrew Treves ~Quin98
    -Bonita Eliana Treves ~ Bonita105


    -Rollen meisjes (Vol)
    -Ashley Latour~ DanceBabeA
    -Jasmine eberson~ xkimx124
    -Zaily Emsero ~LostDreamz
    -Summer Melody Night~carrotLouis



    -Rollen jongens (Vol)
    - Jayden Mason Howard.~beat
    -Tijl de Hagen~LostDreamz
    -Brady Wright~ xSpookje
    -Jayy Brown ~quin98


    -Camping bezoekers
    - Aileen Megan Lockwood
    - Eleanor Rose Duncan

    Regels:
    -reactie 2 regels
    -OCC tussen ([{*- enzv.
    -Relatie's mogen natuurlijk
    -16+ mag
    -Geen Oneliners
    -Niemand buitensluiten
    -Max. 2 personage's p.p.
    -alleen je eigen personage besturen


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    (hheel leuk, mega hiero , 3 zwembaden en. Dus vermaak me wel xD. Ik wil ook hier reageren maar kan nie:P)

    -oeeeeee nice:D ik zit hier lonely thuis al me vrienden zijn weg :C ach ja en waarom kan da niet. hahaha ja he xD-


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    (Leuk! Ik ga nog op vakantie.

    Ps volgende dag doen?)


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    (Nou dat kan niet omdat andietje:P en Jayy aan het kamperen zijn ergens of zo samen met Brady)

    -ahww jammer :C en de next day is goed-


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    (I go byebye)

    Bye! have fun!

    Oke next day!)


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    -byeeeeeeee en begin jij??-


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Jayden Mason Howard

    Ik werd wakker gemaakt door de zon die op mijn gezicht stond. Ik opende mijn ogen maar sloot ze gelijk weer. Ik ging zitten en zag dat Bonita nog sliep. Ik glimlachte en drukte een zacht kusje op haar voorhoofd. Ik klom het ned uit en trok mijn kleren aan. Ik pakte mijn kruken en zacht liep ik het huisje uitm. Toen ik van de trap af was begon ik op mijn krukken te lopen. Ik liep naar de keuken ik pakte een dienblad en legde er lekker broodjes, gekookte eieren en drinken op. Ik pakte een karretje en bracht het zo naar het huisje. Ik bracht behensig het dienblad de trap op en naar binnen.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Bonita
    Rustig lig ik nog te slapen. steeds zie ik weer een beeld voor me. maar het is elke keer te wazig om te zien wat er mee bedoelt word


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Jayden Mason Howard

    Ik glimlach als ik zie dat ze nog slaapt ik begin het ontbijt klar te zetten op de tafel. Ik pak mijn mobiel en zie tot mijn grote verbazing dat ik een smsje van mijn moeder. Mijn adem stokt in mijn keel en snel stop ik mijn mobiel weg. Ik ga op een stoel zitten en kijk onrustig uit het raam.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Bonita
    rustig word ik wakker en knipper even met mijn ogen.'j-jayden wat is er' vraag ik met een ochtendstem. voorzichtig ga ik overeind zitten en sta dan op en loop naar hem toe


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Jaydrn Mason Howard

    'O niks ergs' zeg ik snel en ik glimlach naar haar. Ik trek haar op mijn schoot en kus haar. 'Goeiemorgen schoonheid' zeg ik glimlachend.

    [Sorry was douchen)

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 12:29 ]


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †

    Bonita
    'zeker love en jij ook een goede morgen'zeg ik lief. zacht kus ik hem terug en sla mijn armen om hem heen


    03-05-2013 <3 // 2-06-2013 // 16-02-2014 // 15-02-2014// 24-06-2014<3

    Jayden Mason Howard

    Ik leg mijn handen op haar rug en trek haar dichter tegen me aan. 'Ik heb ontbijt voor ons gehaald' zeg ik en ik knik naar de tafel. Ik zoen haar weer.


    † Impossible isn't something that can't be done, it's something that isn't done before. †