• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of CarrotLouis vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangeijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ CarrotLouis
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ /


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:

    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    CarrotLouis~ Summer Melody Lockwood
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    CarrotLouis~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 17:46 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Madison
    Ik besloot, na een tijdje, dat ik wel genoeg had gegeten. Het voedsel op Hogwarts smaakte altijd heel goed, al konden die rotelfen in Malfoy Manor er ook wat van. Al gaf ik het niet graag toe.
    Ik zei gedag tegen Elion en Caty, en liep de Great Hall uit.
    De gangen waren nog niet erg druk, zo af en toe liep een enkeling langs.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    MrsBrittain schreef:
    {SerpentEyes en ik wareen nog ergens mee bezig...met een gesprek alleen wel in de avond/nacht...gaan we daar verder mee of springen we over naar de andere dag???}

    ._. eh, tijdsprong lijkt me beter?


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    {Ik ga even douchen, ben zo terug ^^}


    Don't be like the rest of them, darling

    Adelaine Catherina Bluejay

    Ik grijns even naar Seamus, als hij zich ermee begint te bemoeien. Vervolgens wend ik mij weer tot Ginny.
    'Middengroen staat voor dingen zoals evenwicht en betrokkenheid, maar kan ook weer voor liefde staan. Verder staat oranje voor vrolijkheid, dynamiek, trouw, gezondheid, etcetera.' Ik prik wat in mijn toetje en besluit dat ik bomvol zit. Waarom is het eten hier dan ook zo lekker?


    Happy Birthday my Potter!

    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria grinnikte, en keek Draco aan. "Oh? Dus je bedoeld dat elk meisje haar hoofd tegen je schouder aanlegd?" Grinnikte ze. Het was raar maar waar, Astoria voelde het ook, die zogenaamde klik tussen haar en The Slytherin Prince. Uit eindelijk legde ze haar hoofd toch tegen zijn schouder aan, en keek wat voorzich uit."Ik voel het ook...die klik." Astoria knipperde wat met haar wimpers, waarna ze haar hoofd even kantelde en naar buiten keek. "Waarschijnlijk zou Pansy me vermoorde als ze dit zag"

    {Ghehe ja XDD}
    {reken maar.... XD}

    Pansy Parkinson

    Ondertussen liepen we giegelend aan de rand van het verboden bos, bijna alles was de eerste keer dit was de eerste keer lol hebben, het was raar maar..fijn. Lachend liep ik over het grasveld, omdat het al aardig donker was zag ik de stenen en de boomstammen niet liggen, je kon al raden wat er dan zou gebeuren. Toen ik uit gelachen was wou ik naar Sylver lopen "hey Syl..." BOEM....het was even stil en alleen een zacht gemurmel was te horen "waarom ik altijd" ik voelde dat ik een graspol in m'n mond had "PFFFFF...IELLL gras in m'n mond"

    Draco Malfoy

    Toch legde ze haar hoofd weer op mijn schouder "Oh? Dus je bedoeld dat elk meisje haar hoofd tegen je schouder aanlegd?" Grinnikte ze, ik grinnikte ook "nee tuurlijk niet alleen de bijzondere meiden. Ik keek haar aan terwijl haar hoofd op mijn schouder lag.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 11:15 ]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Harry

    Ik luister niet naar het gesprek tussen Ron, Hermione en Jenny. Ik concentreer me op mijn salade en nadat ik hem op heb kijk ik weer naar de lerarentafel. Hoe kon ze zoveel op haar lijken? Ruw werd ik uit mijn gedachte gestoord doordat Kasper Krauwel me aantikte. 'Hoi Harry!' een flits in mijn gezicht. Jippie, hij maakte weer foto's. 'Hoi Kasper. Wat is er?' ik sprong op en neer en hield een brief voor mijn neus. 'Van Perkamentus.' hij liep weer weg nadat hij nog een foto had gemaakt. Ik keek even naar Perkamentus. Die glimlachte. Ik maakte de brief open en las wat er in stond.


    (Harry krijgt geen priveles van Perkie-_-


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Aragog schreef:
    (...)
    ._. eh, tijdsprong lijkt me beter?


    -.- okeey dan gaat die niet lang meer duren want we zitten er midden in....grumpffff...dan zorg ik wel dat het niet zo lang meer gaat duren


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    MrsBrittain schreef:
    (...)

    -.- okeey dan gaat die niet lang meer duren want we zitten er midden in....grumpffff...dan zorg ik wel dat het niet zo lang meer gaat duren

    [Jullie hadden in dat geval ook wel een beetje rekening mogen houden met andere personages, but ok.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    (Zullen Ginny en Adelaine dan ook maar naar bed gaan, Moonly?)


    Happy Birthday my Potter!

    Ginny

    Ik grinnik 'Hoelang loopt hij al te staren?' fluister ik als ik in mijn ooghoeken naar Dean kijk. Ik schuif mijn bord weg. Eigenlijk voel ik me best ongemakkelijk, een jongen loopt de hele tijd me aan te staren. 'Zullen we zo naar de leerlingenkamer?' vroeg ik en ik leunde even naar achter.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (is goed)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Adelaine Catherina Bluejay

    'Ja, weet jij het wachtwoord?' vraag ik, terwijl ik opsta. Mijn ogen flitsen even vaan Dean naar Harry. Ik vraag mij echt af wat Ginny dit jaar gaat doen aan haar liefdesproblemen. Maar ja, het zijn niet mijn problemen. Dat is het fijne van mij zijn, gewoon helemaal geen liefdesproblemen en gen familieruzies. Lekker makkelijk.
    Als ik en Ginny in de slaapzaal zijn, valt Ginny bijna gelijk inslaap. Ik kan echter maar geen slaap vatten en klim uit mijn bed. Ik besluit maar naar de leerlingenkamer te gaan met het bezweringenboek van dit jaar. Daar ga ik lekker voor de haard zitten lezen.

    (Is er een Gryffindor die met Adelaine wilt praten?)

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 11:30 ]


    Happy Birthday my Potter!

    (ik ga, Rider, je mag Ginny wel meenemen.)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Moonly schreef:
    (ik ga, Rider, je mag Ginny wel meenemen.)


    (Aangepast ;) )


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    Adelaine Catherina Bluejay
    (Is er een Gryffindor die met Adelaine wilt praten?)

    [Ik heb Jenny Bux ^_^]


    Don't run away this time and die like a man.