• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of CarrotLouis vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangeijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ CarrotLouis
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ /


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:

    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    CarrotLouis~ Summer Melody Lockwood
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    CarrotLouis~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 17:46 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Pansy Parkinson

    Ik knikte lijkt me goed idee, nog steeds had ik een grassmaak in mijn mond. Langzaam liepen we weer naar het kasteel, het was stil allebij zeiden we niks..."Het was wel gezellig..." verbrak ik de stilte "was dat aardig?"


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    George Weasley

    'Madison, Madison Evans.' Andwoorde ze simpel 'En jij? F.. V.. Fra- Fred? Of die andere? George?' Vroeg ze met een lichte grijns, 'Raad eens' Andwoorde ik alleen. Benieuwt welke ze koos, hopelijk Fred want de meeste Slytherins waren al niet zo erg slim en daarnaast ook nog eens erg voorspelbaar.


    Don't be like the rest of them, darling

    Madison
    Ik trok een wenkbrauw op.
    ''George.'' antwoordde ik willekeurig, en bekeek hem even.
    Ja, hij was wel zo'n George-type.
    Ik grinnikte zachtjes om mijn eigen gedachten, en keek hem toen afwachtend aan.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria grinnikte even zachtjes, en na dat Draco van de vensterbank afkwam, stond ook zij op, waarna ze haar hoofdje schuin hield en hem een keek, en ze knikte. "Hmhm, en ik wil geen problemen met Snape" zei ze grinnikend. "Of Daphne...of mijn ouders...". Ja, als ze ook maar iets fouts zou doen op school, zou Daphne het in een rap tempo teweten krijgen en zo aan haar ouders vertellen."Ik ehm...ik zie je nog wel eens..." zei Astoria met een lichte en kleine glimlach op haar lippen, waarna ze omhoog keek naar Draco, die anderhalve kop groter was, en zich vervolgens omdraaide en wegliep.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Sylver Athalia Ephira Riddle

    Sylver lachte zachtjes en knikte. "Ja, ja dat was aardig. En het was inderdaad gezellig" Erverscheen een glimlach op haar lippen, terwijl ze weer terug het kasteel in liep met Pansy. Er verscheen een lichte frons op Sylver haar voorhoofd, toen ze een gedaante weg zag lopen, terwijl een andere gedaante nog bleef staan maar vervolgens ook het duister in vertrok. "Ik denk dat we niet de enige zijn...'"


    The expert in anything, was once a beginner.

    George Weasley

    'George.' Andwoorde ze vervolgens, duidelijk rade ze het gewoon willekeurig aangezien ze me daarna afwachtend aankeek, waarom gaan die Slytherins niet gewoon weg? Dat scheeld een helehoop woorden en frustraties. 'Goed geraden' Zei ik grijnzend waarna ik tegen de rand van de gang leunde en nog altijd mijn wand tussen mijn vinger lied ronddraaien.


    Don't be like the rest of them, darling

    Madison
    Mijn mondhoeken krulden omhoog, en mijn ogen flitsten even naar zijn toverstok.
    ''Moet ik dat als een dreiging beschouwen?'' vroeg ik hem geamuseerd, en ik keek hem ongeïnteresseerd aan.
    Mijn stok was krachtig, de vloeken kende ik uistekend; niks voor mij was een dreiging.
    Oké, behalve mijn vader dan. Toegegeven.
    ''Ik doe je niks, hoor.'' zei ik, en keek hem onschuldig aan, al stond die grijns nog steeds op mijn gezicht.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 12:15 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    George Weasley

    'Moet ik dat als een dreiging beschouwen?' Vroeg ze geamuseerd, 'Ik doe je nits, hoor' Zei ze met een ontschuldig gezicht, ookal verade de grijns op haar gezicht haar. 'Nee, dat was niet zo bedoelt nee. Het is meer puur uit verveling' Andwoorde ik simpel, 'Je ziet er ook heel ontschuldig uit' Zei ik sarcastisch.


    Don't be like the rest of them, darling

    Draco Malfoy

    "dat herken ik, al heb ik geen broer of zus" ik keek weer even naar buiten
    "maar als ze weten dat ik bij je was gaan ze daar ook weer over zeuren" ik moet een heel klein beetje naar beneden kijken om Astoria aan te kunnen kijken."Ik ehm...ik zie je nog wel eens..." ik knik "ik denk het ook" en k draai me om om weg te lopen, maar dan bedenk ik me iets. Weer kijk ik Astoria aan "morgen afvond bij hetzelfde raam, dezelfde tijd?"


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Rider schreef:
    Adelaine Catherina Bluejay

    'Bezweringen vind ik wel leuk. De meeste andere vakken ga ik ook niet echt voor mijn plezier lezen,' zeg ik lachend. 'Maar mijn vakantie was wel oké. We gingen met alle kinderen van het weeshuis naar de kust, dus dat was wel leuk. Hoe was jouw vakantie?' Ik klap mijn boek dicht en leg hem op de tafel. Aan lezen kom ik nu toch niet meer toe. Niet dat ik dat erg vind.

    Jen
    Ze luisterde en grinnikte even toen er naar haar vakantie werd gevraagd.
    "Turbulent," antwoordde ze. "We hadden een beetje ruzie met een lokale groep aso's, en nou ja, dat sleepte wat voort, en uiteindelijk werden twee vrienden van me in elkaar geslagen door zo'n figuur en barstte de hel nogal los," vertelde ze schouderophalend. Voor haar waren dat soort dingen niet echt schokkend. Het was meer de wet van de buurt waarin ze woonde; kwam je aan iemands vrienden, dan kwam je aan de hele groep. Jen wist niet beter en het had in ieder geval als gevolg dat hun vriendengroep extreem hecht was.
    "Dus ja, het ging weer lekker," voegde ze er hoofdschuddend grinnikend aan toe.


    Don't run away this time and die like a man.

    Madison
    ''Toevallig, ik verveel me ook.'' antwoordde ik nonchalant.
    ''En ja, ik doe je niets als je me niet irriteert, verveeld of vervloekt.'' zei ik schouderophalend.
    ''Maar je mag wel wat vriendelijker doen, zo gemeen ben ik nu toch niet?'' vroeg ik hem, en knipperde een paar keer met mijn ogen. Nee, ik was op dit moment uitzonderlijk aardig, vooral voor een Gryffindor. Hij had geluk.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Pansy Parkinson

    "Ja, ja dat was aardig. En het was inderdaad gezellig" ik glimlachte "kijk, ik leer het wel" en ik keek weer naar Sylver die opeens fronste "wat is er" vroeg ik nieuwschierig "Ik denk dat we niet de enige zijn..." vraagend keek ik Sylver aan...


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Harry

    Ik liep over de gang. Volgensmij sliep iedereen al. Waar was ik? Ik bekeek een paar schilderijen en merkte dat ik op de zesde verdieping liep. En wat deed ik hier? Geen idee. Ik kon niet slapen dus liep ik nu onder mijn mantel met de sluipwegwijzer door de school. Ik ging even zitten en haalde een snoepje uit mijn zak en at hem op.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Adelaine Catherina Bluejay

    Ik moet lachen om Jens verhaal. Nou ja, niet zozeer om het verhaal zelf, maar meer om hoe ze het verteld. Zo luchtig, alsof het niks is om te vechten. Terwijl ik de hele vakantie te horen krijg, dat gevechten ten strengste verboden zijn en dat dat je een nachtje in een soort vage isoleercel oplevert. Niet echt iets waar de ik en de rest van de kinderen op zitten te wachten.
    'Nou, dan heb je wel een originele vakantie gehad,' zeg ik vrolijk.


    Happy Birthday my Potter!

    Astoria Ivaine Greengrass

    Een lichte blos verschijnt op de wangen van Astoria, en ze draaid zich om, waarna er een kleine glimlach op haar lippen speeld en ze knikt. "Ik zal er zijn" Ze grinnikte even en keek van een afstandje naar Draco. "Bye". Astoria draaide zich weer om, en beende richting de kerkers naar de Slytherin common room.


    The expert in anything, was once a beginner.