• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of CarrotLouis vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangeijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ CarrotLouis
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ /


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:

    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    CarrotLouis~ Summer Melody Lockwood
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    CarrotLouis~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 17:46 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Belinda/Lavender

    Jen zei dat er niet kwaad over mijn Ronnieponnie was gesproken. 'Onee? Over wie dan wel? Dan ga ik het diegene vertellen!' ow, was Ronnieponnie maar hier. Hij wist wel hoe hij dit moest oplossen. 'Dus, wie is er gestoord?' zeg ik. Mijn haarband lag op mijn wenkbrauwen omdat ik boos had gesprongen. Het strikje van de haarband zat precies tussen mijn ogen. Hermione zei dat ik gestoord was en mijn hand ging vliegensvlug naar haar wang. Onee, ik had haar geslagen. Verbaast keek ik naar mijn handen.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 14:23 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Aragog schreef:
    [x'D Calm your tits. Genius.]
    Hermione
    Ik sprong op.
    ''Jíj bent gestoord.'' siste ik. Ik was kláar met dat gedrag van haar, echt.
    Ik werd al misselijk van haar stem, laat staan haar aanwezigheid en het woord 'Ronnieponnie.'
    ''We hadden het over jóu, oké?'' voegde ik er aan toe, en keek haar furieus aan. Ze moest écht ophouden over Ron.
    ''Hij ziet je echt niet meer zitten, Belinda. Hou er over op.''
    .


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Al aangepast^^


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Jen
    Ze sprong ook op toen Lavender uithaalde en greep ruw haar pols beet.
    "Nu ga je te ver," snauwde ze kwaad.
    "Je lame-ass fucking gezeik over een vent die je toch niet ziet zitten was tot daaraan toe, maar je blijft met je poten van haar af."
    Ze haalde diep adem om haar woede wat te temperen; het moest niet zover komen dat ze Lavender een stomp in haar gezicht gaf.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 14:26 ]


    Don't run away this time and die like a man.

    Hermione
    Ik legde een hand op mijn tintelende wang, en vol ontzag keek ik haar aan.
    Hoe kón ze?!
    Jen pakte Belinda aan, maar ik kon er niet tegen om niks te doen.
    ''Everte Statum.'' mompelde ik, nadat ik vluchtig mijn toverstok had getrokkken.
    De tranen stonden in mijn ogen, al kon ik het niet thuisbrengen of het kwam door de pijn of woede.
    ''Dankjewel.'' mompelde ik tegen Jen, met een kleine glimlach.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 14:29 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Lavender/Belinda

    'Auw!' riep ik toen Jen mijn pols pakte. Ik rukte me los. Toen barste ik in tranen uit. 'Ik wou niet slaan! Ik... Ik deed het perongeluk! Ronnieponnie houd nog wel van me!' krijste ik. Ik viel op mijn knieën voor hun voeten. 'Niemand mag mij en ik weet niet waarohohom!' krijste ik verder.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 14:37 ]


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Jen
    Onbewogen keek ze naar de half hysterische Lavender. Jesus Christ.
    "Oh, ík mocht je, tot je out of nowhere de bitch uithing tegen Hermione," zei ze koel.
    "Als je echt niet weet waarom; probeer eens aan zelfreflectie te werken. Wil nog wel eens helpen."
    Nee, ze was zeker niet een en al medelijden. Wat haar betrof moest Lavender maar eens ruggengraat tonen en haar fouten inzien.
    Jen plofte terug op de bank.
    Nou, die huilbui had wel één ding bereikt; ze had nu niet meer de neiging Lavender vol op haar gezicht te slaan. Wich was a good thing.


    Don't run away this time and die like a man.

    [brb; even wat eten]


    Don't run away this time and die like a man.

    Hermione
    Ik keek, een tikkeltje geschokt, naar Belinda.
    Wauw, die was écht wanhopig. Ik zette een stapje achteruit, en nam vervolgens plaats naast Jen. Ik had mijn blik nog steeds op de huilende Belinda gericht, en fronste even.
    Ik wist overigens honderd procent zeker dat mijn wang rood was, al was de pijn wat minder.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [was ik weer. Met omnoms]


    Don't run away this time and die like a man.

    Belinda/Lavender

    'Dus jij mocht me, maar toch ga je met haar roddelen over mij en zeggen dat ik gestoord ben!' snikte ik tegen Jen. Ik ging straks naar Ronnieponnie toe om te vragen of hij me nog mocht! Ik ging rechtop zitten en leek hun met betraande ogen aan. 'Vinden jullie mij echt gestoord?' vroeg ik bang.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Jen
    "Hermione vroeg wat dat gedoe in de Zaal laatst te betekenen had, logische vraag want je schopte nogal scène door zo boos weg te lopen, en ik legde het uit. Deal with it," zei ze. Ze kon het niet helpen enigszins kortaf te klinken; ze kon hier totaal niet mee overweg.
    "Of ik je gestoord vind? Nee, maar je hebt wel bitter weinig zelfreflectie."


    Don't run away this time and die like a man.

    Hermione
    ''Zoals je net deed, ja.'' gaf ik toe, en zei verder niks; dat leek me het beste. Ik vond het niet leuk om ruzie te hebben, maar hoe kon ze niet inzien dat Ron haar niet meer zag zitten?
    Ik steunde met mijn hoofd op mijn handen, en keek weer naar het vuur.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Lavender/Belinda

    'Ik liep boos weg omdat Ronnie tegen mijn hand aansloeg! Ik porde alleen maar in zijn hoofd! Ik vroeg aan hem of hij Hermione nog leuk vond en hij zei dat hij haar nooit leuk had gevonden! En hij bloosde om mij! Ik snap niet waarom hij me sloeg!' zei ik meer tegen de lucht dan tegen Jen en Hermione. 'En ik heb wel veel zelfreflectie!'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Hermione
    Ik keek geschrokken op.
    Wacht, wat?
    De informatie moest ik even verwerken, maar daarna voelde ik me vreemd genoeg.. verdrietig. Gekwetst, misschien?
    Er zat een brok in mijn keel, en ik keek weer afwezig naar het vuur.
    ''Ik.. ga even.. iets doen.'' zei ik zo luchtig mogelijk, en stond op om vervolgens naar mijn kamer te lopen.


    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''