• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of CarrotLouis vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangeijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ CarrotLouis
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ /


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:

    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    CarrotLouis~ Summer Melody Lockwood
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    CarrotLouis~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 17:46 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Sylver Athalia Ephira Riddle

    Sylver lachte zachtjes. "Je leert inderdaad snel". Ze keek weer naar de gang, maar er was niemand meer. "Ik...er waren net twee mensen...en een daarvan leek op Draco...maar ik weet het niet zeker."


    The expert in anything, was once a beginner.

    Jen
    Ze glimlachte. "Ja, origineel was het zeker, al is het bij ons al redelijk gewoon geworden. Het is onvermijdelijk weet je. Buurten die laag op de sociale ladder staan met groepen jongeren die elkaar niet kunnen luchten of zien."
    De gemeente werd er gek van, maar stond machteloos; geen van de groepen wilde de rest ook maar enigszins tegemoet komen.
    "Ik moet zeggen dat Zweinstein me wel heeft veranderd. Nu heb ik eerst de neiging ze te vervloeken voor ik gewoon iemand een dreun geef," voegde ze er met een uitgestreken gelaat aan toe.


    Don't run away this time and die like a man.

    (wie wilt er met Harry praten?)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    (Ik moet even mijn hond uitlaten hoor. Tot zo waarschijnlijk)


    Happy Birthday my Potter!

    George Weasley

    Waar was Fred als je hem nodig had? 'Toevallig, ik verveel me ook. En ja, ik doe je niets als je me niet irriteert, verveeld of vervloekt.' Zei ze schouderophalend, 'Maar je mag wel wat vriendelijker doen, zo gemeen ben ik nu toch niet?' Vroeg ze vervolgens. Gemeen? Nee, Iritand? Duidelijk wel, het klonk in iedergeval redelijk voor een Slytherin, 'Wat vond je van het vuurwerk in de grote zaal?' Vroeg ik haar, 'Jammer dat het Snape niet raakte'


    Don't be like the rest of them, darling

    Pansy Parkinson

    Ik keek naar de plaats waar vorlgends Sylver de twee schimmen hadden gestaan, ik keek ietsje verder in de hoop dat ze daar zouden lopen, hebbes!
    "daar!" ik wijs naar het raam waar een wit/blonde schim voorbij liep.
    Zo snel als ik kon rennen rende ik naar de derde verdieping, het waren twee personen, waarvan een draco... dat had maar een ding te betekenen...


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Madison
    Ik besloot maar een keertje aardig te spelen.
    ''Briljant.'' grijnsde ik.
    ''En dat ben ik met je eens, het wordt eens tijd dat die gigantische neus van zijn gezicht wordt geblazen.'' gaf ik toe, en dat was echter wél de waarheid.
    Snape was een zak, dat was algemeen bekend. En al mocht ik hem wel om het feit dat hij 'mijn' afdeling voortrok, dat was ook echt het enige.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    George Weasley

    'Briljant. En dat ben ik met je eens, het wordt eens tijd dat die gigantische neus van zijn gezicht word geblazen.' Zei ze grijnzend, 'Of zijn vette zwarte haar in de vik word gezet' voegde ik er aantoe, 'Jammergenoeg gebeurde geen van beide'


    Don't be like the rest of them, darling

    Draco Malfoy

    Ze knikte "ik zal er zijn" ze grinnikte en keek me nog even aan "Bye" ze draaide zich op en liep weg "Bye" mompelde ik zach en ik bleef haar na staren, dat ruw werd verstoord door het geluid van schoenen die snel door de gangen rende. Daar kwam mijn monster vriendin aan...

    Pansy Parkinson

    Met vuurspuwende ogen rende ik de bocht op "Draco" siste ik, ik wou niet iedereen wakker maken. Ik keek in de richtig waar draco de hele tijd naar had staan staren en ik zag nog net het gewaad om een hoekje verdwijnen. Nijdig wijs ik naar de hoek "wie was dat?!" hij zat in de val...


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Sylver Athalia Ephira Riddle

    "Maar wat ga je-" Verbijsterd bleef Sylver toe kijken hoe Pansy richting het raam renden. "Pamsy wacht!" Sylver holde achter haar vriendin aan, en kwam uiteindelijk naast haar staan, haar handen op haar knieën en licht hijgend van het rennen.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 12:46 ]


    The expert in anything, was once a beginner.

    {Ben even eten}


    Don't be like the rest of them, darling

    Madison
    Ik grinnikte even.
    ''Dat zou inderdaad ook op prijs worden gesteld, ja,'' grijnsde ik.
    Ik haalde automatisch een hand door mijn donkere lokken, en leunde tegen de muur aan.
    ''Enig idee hoe laat het is?'' vroeg ik hem, aangezien ik het echt niet zou weten.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Moonly schreef:
    (wie wilt er met Harry praten?)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Adelaine Catherina Bluejay

    'Het lijkt mij wel eng dan om in je eentje over straat te moeten of zo,' zeg ik met grote ogen. Dat jongeren elkaar zo konden haten. Ik bedoel, je bent toch allemaal jong en woont allemaal in dezelfde wijk? Waarom zou je elkaar dan moeten haten? Het slaat eigenlijk nergens op.

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 12:53 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Moonly schreef:
    (...)


    (Je zou naar de leerlingenkamer toe kunnen komen. Daar zitten Jen en Adelaine te praten)


    Happy Birthday my Potter!