• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of CarrotLouis vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangeijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ CarrotLouis
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ /


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:

    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    CarrotLouis~ Summer Melody Lockwood
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    CarrotLouis~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 17:46 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Aragog schreef:
    (...)
    [In het geval van Hermione een Gryffindor, I guess :'D
    Die Jenny toch?
    Misschien kunnen ze het hebben over dat moment met Ron en Lavender, waar zij bij zat? :3]

    Ik vind t goed ^^ In de leerlingenkamer of zo? (geen idee namelijk waar iedereen nu is)


    Don't run away this time and die like a man.

    Die foto is awesomee :'D

    Severus Snape
    Met een geërgerde zucht rechte ik mijn rug weer, mijn donkere ogen gleden even naar haar gezicht zonder haar echt aan te kijken.
    "Dumbledore weet veel, maar dat wilt niet zeggen dat hij een mensenkenner is." Daarbij was ik ook een geval apart, dat had de oude tovenaar me vaker verteld dat nodig was.
    Samantha was ondertussen gaan zitten, waarna ik mijn toverstok van het bureau pakte en die weg stopte. "Jij mag hier blijven zitten, maar ik ga."


    "Do you believe monsters are born or made?"

    [sure ^^]
    Hermione
    Nadat ik had ontbeten in The Great Hall, liep ik door naar de Common Room.
    Eenmaal aangekomen, plofte ik met een kleine zucht op de bank, voor het knisperende vuur.
    Welke 'relatie-issues' hadden Ron en Belinda gisteren? Ik kon er maar niet over stoppen met denken, ik werd gék van mezelf.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Samantha
    Een lichte frons sierde mijn gezicht.
    ''Waar ga je heen?''
    Volgens mij was hij niet erg sociaal of vriendelijk, maar zo kon ik ook spelen als hij wou.
    Ik sloeg mijn benen over elkaar, en volgde zijn bewegingen met mijn ogen.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Ik ben even eten!x]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Jen
    Ze klom behendig door het portretgat en liep de leerlingenkamer in, die niet zo gek vol was.
    Ze groette een paar bekenden en liep vervolgens naar Hermione toe, die ze op de bank zag zitten. Ze ging naast haar zitten.
    "Hey, Hermione," groette ze opgewekt. Ze trok haar benen op en ging wat comfortabeler zitten.


    Don't run away this time and die like a man.

    [ik ff douchen, komt goed uit xD]


    Don't run away this time and die like a man.

    Severus Snape
    Ik was al begonnen aan mijn tocht naar de deur naar de trappen, aangezien deze ruimte in de kelders lag, toen ik haar stem weer hoorde.
    "Waar ga je heen?" vroeg ze, ik kon haar ogen in mijn rug voelen prikken. Onwillekeurig was ik stil gaan staan, maar stond dichterbij genoeg om de deur open te kunnen trekken en dat deed ik dan ook.
    "Naar mijn kamer, denk ik," mompelde ik.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Had ik zin in :3

    Voldemort
    Afwezig streelde ik Nagini's schubben met mijn lange, sterke vingers, terwijl ik onderuit gezakt op de enorme stoel in de ruimte zat. De ramen waren afgedekt met gordijnen, het enige flauwe licht in de kamer was afkomstig van een handvol kaarsen. Maar het was meer dan genoeg.
    Mijn robijnrode ogen gleden over de ruimte, met een zucht keek ik toe hoe Nagini zich rond mijn arm wikkelde. Er waren een aantal Death Eaters binnen, waarschijnlijk te lui om ook werkelijk iets te gaan doen. Terwijl mijn blik weer over hun hoofden gleed, voelde ik mijn irritatie en ongeduld groeien.
    Met een ruk schoot ik overeind, mijn vingers grepen de stoelleuningen vast. "Hebben jullie niks beters te doen?!" sneerde ik. De meerderheid schrok op, een aantal verlieten meteen de kamer. Mijn mondhoeken krulden zich omhoog in een sinistere grijns, ik liet mezelf uit de stoel glijden en begon onrustig door de kamer te lopen. Ik voelde Nagini's gele ogen op me rusten.
    Dit was het jaar dat Draco die oude sok om het leven moest helpen. Het jaar dat mijn grootste obstakel - Albus Percival Wulfric Brian Dumbledore - uit de weg zou worden geruimd en mijn kansen om te slagen opeens veel groter werden. Dan had Harry geen bewaker meer, alleen nog die sneue Order of the Phoenix waar ik zogenaamd niks vanaf wist.
    Een schamper lachje rolde over mijn dunne lippen.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Harry

    Ik stond op en liep weer wat rond. Waar ging ik heen? Ik liep naar de tweede verdieping. Ik kwam Haastonthoofde Henk tegen en begroette hem somber. Ik liep weer door. Mijn litteken deed nogsteeds pijn. Ik liep rustig naar de grote zaal en keek rond. Waar waren Ron en Hermione? Niet hier in ieder geval.


    (wilt iemand met hem praten?)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Hermione
    ''Hey, Jen.'' glimlachte ik, en na een moment van stilte keek ik haar twijfelend aan.
    ''Over welke relatie-issues had je het gisteren?'' vroeg ik haar luchtig, terwijl ik haar afwachtend aankeek.
    Waarom vroeg ik dit eigenlijk? Het ging me toch niks aan?

    Samantha
    ''Mag ik mee?'' vroeg ik hem, en wiebelde even met mijn wenkbrauwen.


    Samantha
    ''Eh- oké.'' mompelde ik, een tikkeltje verontwaardigd misschien. Was ik zó gezellig?
    Ik stond ook op, en liep heupwiegend langs hem; op weg naar.. geen idee, eigenlijk. Míjn kamer.
    Terwijl ik door de gangen liep, kon ik het niet laten om gefascineerd naar de schilderijen en bewegende trappen te kijken. Hogwarts was prachtig.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Severus Snape
    "Of course, sexy," klonk mijn diepe, onweerstaanbare stem, waarna ik haar in mijn armen nam en met twee treden gelijk de trap op rende.


    Severus Snape
    Eenmaal boven stond Samantha er al, ze was stil blijven staan om naar de schilderijen en bewegende trappen te kijken. Even volgde ik haar blik, mijn donkere ogen volgden één van de trappen van links naar rechts en weer langzaam terug.
    Het leek wel alsof ik mijn blik voelde verzachten, terwijl ik dacht aan hoe het twintig jaar geleden was.
    "Sev, Sev! Kom je mee naar Hogsmeade?"
    "Dat mag niet, Lily. Het is donderdag."
    "'Dat mag niet Lily'. Ah, kom op. Het zal niet lang duren." Ze pakte zijn handen vast en trok hem mee overeind, waardoor hij het boek dat hij aan het lezen was meteen vergat. Zijn donkere ogen vestigden zich eerst op hun verstrengelde vingers, waarna hij zijn blik weer snel neersloeg.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    :'D *ziet een hele scene voor zich*
    Samantha
    Toen ik voetstappen hoorde, draaide ik me om. Het was Severus.
    Zijn blik stond.. treurig, alsof hij diep in gedachten was verzonken.
    Ik trok een wenkbrauw op.
    ''Alles oké?'' mompelde ik, terwijl ik een tikkeltje ongemakkelijk aan de zoom van mijn shirt frunnikte.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ghehe :3

    Severus Snape
    "Alles oké?"
    Met een klap was ik weer terug, het ijs keerde terug in mijn donkere ogen die naar de plek schoten waar de stem vandaan kwam. Samantha stond wat aan haar shirt te frunniken, ze leek ongemakkelijk.
    "Ja, bedankt," zei ik, waarna mijn blik weer afdwaalde. Ik klemde mijn kaken op elkaar, vervloekte mezelf omdat ik het gewoon had laten gebeuren. Die misselijke zwakte, irriterende jeugdsentiment, ik moest er verdomme vanaf.
    Ik wreef met een hand langs mijn slaap naar beneden, voelde met mijn vingertoppen een aantal stoppels op mijn kaak die ik blijkbaar had overgeslagen.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Jen
    Ze keek Hermione een moment vragend aan.
    "Relatie iss- oh dat. You know, dat gedoe tussen Ron en Lavender," zei ze schouderophalend.
    "De verliefdheid spat er bij hem niet bepaald af en zij is plakkeriger dan kauwgom en zwaar paranoïde," voegde ze er nuchter aan toe.
    "Moet nog zien of hij het nog lang uithoudt met haar.."


    Don't run away this time and die like a man.