• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of CarrotLouis vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangeijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ CarrotLouis
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ /


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:

    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    CarrotLouis~ Summer Melody Lockwood
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    CarrotLouis~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 17:46 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Pansy Parkinson

    Asoria bedekte haar neus die inmiddels aan het bloeden was "L-luister Pansy...e-er is n-niets gebeurd t-tussen mij e-en D-draco...e-echt niet, w-we hebben a-alleen m-maar gepraat m-meer niet" kwaad keek ik haar aan "dat moet ik geloven...nu mischien niet maar later wel!" riep ik verontwaardigd
    "Weetje Asoria, ik zag jouw daar echt niet voor aan...iemand anders vriendje afpakken"...

    Draco Malfoy

    Zo snel als ik kom rende ik naar de meiden toe "Weetje Asoria, ik zag jouw daar echt niet voor aan...iemand anders vriendje afpakken" waren Pansy haar laatste woorden die ik kom opvangen voordat ik haar beet greep om ervoor te zorgen dat ze Asoria niet nog een keer zou slaan "Pansy! doe eens rustig" die woorden waren nutteloos want ze spartelde wild tegen, ik had het moeilijk om haar nog vast te houden "Stomme zak! als je me niet meer wil zeg dat dan!" riep ze boos tegen me, ondertussen was ze gestopt met spartelen en hield ik haar bij haar schouders vast "Pansy...ik weet niet hoe ik dit moet zeggen maar, ik had een tijdje het gevoel dat het toch niet meer ging lukken tussen ons, het ligt niet aan Astoria..." ik zuchte "ik denk dat we maar beter vrienden kunnen blijven" ik liet Pansy nu los en pakte Asoria bij haar hand om een vechtpartij te voorkomen, en ik trok haar de Great Hall uit.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 11:00 ]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Astoria Ivaine Greengrass

    Met haar ene hand op haar bloedende neus, en de andere in Draco's hand, werd Astoria The Great Hall uitgetrokken door Draco. "H-het...het spijt me". Met licht waterige ogen,keek Astoria opzij naar Draco. Ze haalde even haar hand van haar neus, waarna er een eenzaam straaltje bloed over haar lippen en kin rolden en kapot spatte op de grond. Snel hield Astoria haar hand weer tegen haar neus. "M-misschien is het w-wel b-beter als we n-niet meer m-met elkaar om gaan..." En deze zin, liet Astoria haar maag omdraaien, ze voelde zich op haar gemak bij Draco, maar ze wist dat het niet kon vanwege Pansy.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Hello. Wat waren de laatste reacties voor Sev en Chantay? (:


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Aragog schreef:
    Samantha
    Ik fronste. Oké, dan.
    ''Je hebt niet voor niks assistentie nodig, hè?'' vroeg ik hem spottend.
    ''Ik heet Samantha.'' zei ik toen, en glimlachte kleintjes.
    Ik haalde een hand door mijn rode haren, en keek hem aan met mijn heldergroene ogen. Oké, gemene zin was dat.
    ''Het.. Was Severus, toch?'' vroeg ik hem nadenkelijk.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    {Ik zal nog even op Chantay reageren}


    Don't be like the rest of them, darling

    (Hallo, ik kom even melden dat ik vanaf morgen 3weken weg ga. De eerste week heb zowiezo geen internet en de andere twee misschien. Als iemand vanaf morgen ooit Harry, Ginny of Belinda/Lavender wilt spreken mag je gewoon hun laten praten. Vandaag ben ik niet erg veel online aangezien ik moet inpakken. (ik ga de eerste week nar Ommen en de andere twee naar Zwitserland))


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Severus Snape
    Samantha. Dat was inderdaad best een lange naam.
    "Nee, heb ik niet."
    Ik borg de dia's op waar ik ze vandaan had gehaald, wierp een onwillekeurige blik op haar toen ze een hand door haar rode haar haalde. Het leek wel alsof ze van Lily wist, maar dat kon niet. Tenzij Dumbledore haar erop had gewezen, maar waarom zou hij?
    Met een zucht wreef ik even met mijn vingertoppen over mijn slapen, mompelde iets in mezelf.


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Samantha
    ''Ik denk..'' begon ik, en liep naar een willekeurige stoel, om er vervolgens op te gaan zitten.
    ''Dat Dumbledore dat wel beter weet dan jou.'' vervolgde ik, en met een geamuseerde twinkel in mijn ogen keek ik hem aan, terwijl een kleine grijns mijn lippen sierde.
    ''Is er iets?'' vroeg ik hem, toen hij met zijn vingertoppen over zijn slapen wreef, en iets mompelde wat ik van deze afstand niet kon verstaan.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Melite schreef:
    [Ben ik weer :3]

    Chantay Marvella Lestrange
    Mijn ogen gleden naar George, langzaam gingen mijn wenkbrauwen een stukje omhoog.
    "Nou mister George, de keuze is aan jou," lispelde ik, waarna ik hem afwachtend aankeek. Ik streek met mijn slanke, lange vingers een lok achter mijn oor.


    George Weasley

    'Nou mister George, de keuze is aan jou' Vervolgde Chantay waarna aan het einde van de gang McGonnagal verscheen, 'Wat heeft ze toch altijd een goede timing' Mompelde ik, 'Zo te zien sla ik het voor deze keer over' Vervolgde ik terwijl ze iets riep in de trand van 'Meneer Weasley!' En ik vervolgens de gang uit liep richting de toren van Griffindor.



    {Ik moet gaan.. Weet niet waneer ik terug kom}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Good grief; I'm so fucking bored it almost hurts my feelings]


    Don't run away this time and die like a man.

    [Die foto.. :'DDDD

    Volunteers for Hermione?]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Ik ben even eten :3]


    "Do you believe monsters are born or made?"

    Aragog schreef:
    [Die foto.. :'DDDD

    Volunteers for Hermione?]

    [Ik heb twee zwadjes en een grifje, dunno waar je voorkeur naar uitgaat xD]


    Don't run away this time and die like a man.

    Moonly schreef:
    (wie wil er met Harry of Belinda/Lavender praten?)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Colt45 schreef:
    (...)
    [Ik heb twee zwadjes en een grifje, dunno waar je voorkeur naar uitgaat xD]

    [In het geval van Hermione een Gryffindor, I guess :'D
    Die Jenny toch?
    Misschien kunnen ze het hebben over dat moment met Ron en Lavender, waar zij bij zat? :3]

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 12:47 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''