• Iedereen weet denk ik wel wat dit is en hoe dit moet, zo niet dan kan je het altijd aan MrsBrittain of CarrotLouis vragen.

    (naamveranderingen graag melden)


    REGELS:
    ~ OOC graag tussen {},[],(),**
    ~ niet iemans anders personage vermoorden
    ~ max. 2 of 3 regels, anders raakt het topic zo snel vol
    ~ je mag reserveren, maar na 3 dagen komen alle gereseveerden personages weer vrij
    ~ 3 personages per persoon
    ~ de belangeijkste! wees aardig voor iedereen ^^

    VEEL PLEZIER!


    De Rollen:

    Gryffindor

    Harry Potter ~ Moonly
    Ron Weasley ~ Melite
    Hermione Greanger ~ Aragog
    Ginny Weasley ~ Moonly
    Fred Weasley ~ CarrotLouis
    George Weasley~ WillNotLearn
    Lavender Brown~ Moonly
    Neville Longbottom ~

    Ravenclaw

    Luna Lovegood~ Dashed
    Cho Chang ~ /

    Hufflepuff

    Cedric Diggory ~ /


    Slytherin

    Draco Malfoy~ MrsBrittain
    Pansy Parkinson~ MrsBrittain
    Blaise Zabini~ Dashed
    Astoria Greengrass~ SerpentEyes

    Leraren

    Severus Snape~ Melite
    Minerva McGonagall ~ /
    Albus Dumbledore ~ /
    Bellatrix Lestrange ~ /


    Onbekend:

    SerpentEyes~ Sylver Athalia Ephira Riddle
    Aragog~ Madison Serena Riddle
    Melite~ Chantay Marvella Lestrange
    Colt45~ Elion Aron Vitae
    Colt45~ Jenny Bux
    CarrotLouis~ Summer Melody Lockwood
    Rider~ Adelaine Catherina Bluejay (dochter Lupin)
    CarrotLouis~ Aileen Megan Snape
    Colt45~ Caty Cecilia Love




    De RPG speelt zich af in het 6e jaar.

    Ze zijn op school!


    als je een nieuw peronage wilt aanmaken kan gerust, alleen ik heb echt echt teveel meiden en maar 3 jongens, dus jongens please aanmaken dan

    RollenTopic

    [ bericht aangepast op 20 juli 2012 - 17:46 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Colt45 schreef:
    (...)
    Klopt, hij levert weer eens een superprestatie. Bij sommige acteurs kan je hen niet echt zien voor wie ze spelen, maar bij deze film zie je Edward en niet Depp en komt hij gewoon tot leven]


    [ja!! inderdaad!]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    SerpentEyes schreef:
    (...)

    Daar had ik je al op geantwoord XDD Dat was die post van mij in Quote XD]


    oww haha


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    MrsBrittain schreef:
    (...)

    oww haha


    Ghehe XD


    The expert in anything, was once a beginner.

    Pansy Parkinson

    Dus...al enig idee wie het was, of eigenlijk is?" ik schud mijn hoofd "nog niet maar ik denk dat ik dat snel genoeg achterkom" ik veerde op toen ik draco zag zitten, ik ging niet naar hem toe maar hield hem alleen in de gaten...

    Draco Malfoy

    Een gelukzalig moment ging door me heen toen ik haar zag ik stak mijn hand op naar haar als teken dat ik haar gezien had "Asoria!"


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Sylver Athalia Ephira Riddle

    Sylver keek Pansy aan. Vragen kon ze niet, want daar zou Draco toch geen antwoord op geven. Net toen Sylver haar lippen van elkaar wou halen om iets te zeggen, werd het antwoord al geroepen. "Ik...denk dat je daar je antwoord al hebt..."

    Astoria Ivaine Greengrass

    Astoria keek naar haar pumpkin juice en nam een slok. "Asoria!" Astoria verslikte zich bijna in haar drinken, maar herstelde zich door wat te hoesten en veegde daarna haar mond af, waarna ze haar hoofd wat voorover boog, en naar het uiteinde van de tafel keek. Een glimlach verscheen op haar lippen, waarna ze even zwaaiden, en weer recht ging zitten. Het was een hele klus om met Draco te praten, aangezien ze allbei aan het uiteinde zaten. Astoria op de rechter hoek van het rechter uiteinde, en Draco op de linkerhoek van het linkeruiteinde.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Ginny

    Ik werd wakker uit een nachtmerrie waarin Dean met Harry aan het vechten was. Ze waren niet om mij aan het vechten maar om Parvati. Waarom droomde ik over Dean? Ik klom uit mijn bed en merkte dat Adelaine er ook niet was. Ik ging naar beneden en zag daar Adelaine, Ron en Marcel. 'Hoi' zei ik slaperig terwijl ik naast Marcel op de bank plofte. 'Nog wat gemist?'


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!


    Don't run away this time and die like a man.

    [Ik moet gaan .__.]


    The expert in anything, was once a beginner.

    Colt45 schreef:


    Ginny?


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    SerpentEyes schreef:
    [Ik moet gaan .__.]


    {doeidoei}


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Adelaine Catherina Bluejay

    Ik kijk verbaasd op als ik Ginny zie. Mijn ogen schieten van de klok naar het raam. 'Ohmy het is al ochtend! Ik heb de hele nacht niet geslapen! Ik moet veel langer door de gangen hebben gewandeld dan ik dacht en dat gesprek met Harry en vervolgens Dumbledore, dat leek dan waarschijnlijk ook korter dan het werkelijk geweest was.' Pas als ik Ginny, Ron en Neville zie kijken, besef ik dat ik alles hardop heb gezegd.
    'Ik denk dat ik maar even snel ga douchen.' Ik vlieg de trap op en duik de badkamer in. Ik moet vanavond maar niet te laat naar bed gaan. Anders haal ik het eind van het jaar niet.


    Happy Birthday my Potter!

    Ginny

    Ik achtervolg haar naar de badkamer 'Een gesprek met Harry en Perkamentus?' vroeg ik terwijl ik mijn tanden poetste. 'Wat zeiden ze?' Ik kijk haar aan. Ik begin mijn rode haar te borstelen en probeer te verzinnen wat ik met mijn haar ga doen vandaag. Ik pak een klipje en doe mijn haar gewoon simpel. Los met een klipje aan de zijkant.


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Pansy Parkinson

    "Asoria!"...ik gilde het bijna uit, ik trilde en mijn thee klotste over de rand van mijn beker. Ik kon het gewoon niet meer houden, de tranen rolde over mijn wangen. Ik stond op en beende naar Draco en tikte op zijn schouder "ik wist het! je negeert me steeds meer en ik zie je opduiken met meiden!" hier en daar keken mensen om om het schouspel te kunnen zien. "Nu weet ik het dus je hebt gewoon een ander" ik begon harder te huilen...

    Draco Malfoy

    Mijn goede humeur werd ruw verstoord door Pansy die op mijn schouder tikte en als een razende tekeer ging "ik wist het! je negeerd me steeds meer en ik zie je opduiken met meiden!" nu stond ik ook op en keek haar verbaast aan
    "Nu weet ik het dus je hebt gewoon een ander" ze begon nog harder te huilen en sloeg met haar vuist tegen mijn borst aan, maar dat haalde niks uit. Toen Pansy dat ook door had werd het alleen maar erger en liep richting Astoria, ook haar tikte ze op haar schouder en toen Astoria haar omdraaide was de klap door de inmiddels stille zal goed te horen "BITCH!" ik versteende.

    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 0:12 ]


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    Sylver Athalia Ephira Riddle

    Sylver keek Pansy aan en zag hoe ze opstond. "Pansy nee-" maar ze was al telaat, Pansy beende al met harde stappen naar Draco. Sylver slaakte een enkele zucht omdat ze wist dat ze Pansy niet kon stoppen, vooral nu niet, toen ze de woede in haar ogen zag, maar vooral het verdriet omdat haar hard gebroken was. En om eerlijk te zijn, het deed Sylver pijn om Pansy met zo'n kwelling te zien.

    Astoria Ivaine Greengrass

    "Dus je bedoelt dat...je met Draco was?" Astoria knikte even schamper. "Ja maar er is niets gebeurd. We hebben alleen wat gepraat, meer niet." Astoria nam een slok van haar pumpkin juice. Astoria zette enkel haar beker weer terug op tafel, toen iemand haar op haar schouder tikten en ze haar hoofd omdraaide. Ze keek recht in het woedende gezicht van Pansy, Astoria trok een wenkbrauw op, en haalde haar lippen van elkaar om wat te zeggen, maar voordat er ook maar een woord haar mond kon verlaten belande Pansy haar vuist al op Astoria haar neus, terwijl ze de woorden "BITCH!"riep. Astoria vouwde haar handen in een soort bolling om haar neus, terwijl er bloed er uit liep, en ze Pansy aan keek met lichte waterige ogen. "L-luister Pansy...e-er is n-niets gebeurd t-tussen mij e-en D-draco...e-echt niet, w-we hebben a-alleen m-maar gepraat m-meer niet" Nee, Astoria was niet zo van het losse handjes gebeuren. "E-echt, e-er is n-niets g-gebeurd"


    The expert in anything, was once a beginner.

    (wie wil er met Harry of Belinda/Lavender praten?)


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!