• The Footies <3

    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil.


    [ bericht aangepast op 21 juli 2012 - 16:01 ]

    T0RRES schreef:
    Kan iemand mij vertellen wat dat met die deuren is in The Vampire Diaries? Waarom moet iemand ze perse uitnodigen?

    En krijgt Elena ook nog iets met Damon of blijft ze bij Stefan? I need to know that!

    Eh, SPOILER ALERT.
    Een vampier moet uitgenodigd worden om een huis binnen te komen. (: En in seizoen drie begint Elena gevoelens voor Damon te krijgen.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aria schreef:
    Eh, SPOILER ALERT.
    Een vampier moet uitgenodigd worden om een huis binnen te komen. (: En in seizoen drie begint Elena gevoelens voor Damon te krijgen.

    Dan pas?! That's shit. Maareh... Ik ga snel verder kijken! :Y)

    T0RRES schreef:
    (...)
    Dan pas?! That's shit. Maareh... Ik ga snel verder kijken! :Y)

    Nou ja, eigenlijk is er in seizoen twee al veer meer Delena. En sowieso heeft Damon in seizoen twee ook al gevoelens voor haar.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aria schreef:
    Nou ja, eigenlijk is er in seizoen twee al veer meer Delena. En sowieso heeft Damon in seizoen twee ook al gevoelens voor haar.

    Can't wait till then. Ik dacht voordat ik hier aan begon: Serieus, wat moet iedereen met Damon? Het is zo'n griezel! - Maar nu, het is gewoon hypnotiserend wat hij doet. Ik weet niet. Iets is er dat hem leuk maakt.

    T0RRES schreef:
    (...)
    Can't wait till then. Ik dacht voordat ik hier aan begon: Serieus, wat moet iedereen met Damon? Het is zo'n griezel! - Maar nu, het is gewoon hypnotiserend wat hij doet. Ik weet niet. Iets is er dat hem leuk maakt.

    Zijn ogen, omygod, echt, die zijn ongelofelijk en geloof me, seizoen drie. Je wilt niet weten hoe Stefan dan is.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aria schreef:
    Zijn ogen, omygod, echt, die zijn ongelofelijk en geloof me, seizoen drie. Je wilt niet weten hoe Stefan dan is.


    Die Gif van Torres is meer dan sexy. Hoezo dat dan? Hij kan toch onmogelijk een asshole zijn? Van wat ik heb gezien (half seizoen één, ik ga zo verder kijken) is het zo'n schatje (en soms een beetje te perfect en te aardig)

    Back from le dinner (:


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Wauw mijn toetsenbord doet het weer. D:


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Metropolis schreef:
    Wauw mijn toetsenbord doet het weer. D:

    Omygod, yes! Ben je in ieder geval niet je geld kwijt.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    T0RRES schreef:
    (...)
    Die Gif van Torres is meer dan sexy. Hoezo dat dan? Hij kan toch onmogelijk een asshole zijn? Van wat ik heb gezien (half seizoen één, ik ga zo verder kijken) is het zo'n schatje (en soms een beetje te perfect en te aardig)

    Heeft met z'n verleden te maken en eh, een nieuw inkomend persoon. Klaus.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aria schreef:
    (...)
    Heeft met z'n verleden te maken en eh, een nieuw inkomend persoon. Klaus.


    I LOVE KLAUS! & Kol en Elijah.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Aria schreef:
    (...)
    Omygod, yes! Ben je in ieder geval niet je geld kwijt.


    Nee, indeed.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Metropolis schreef:
    (...)

    I LOVE KLAUS! & Kol en Elijah.

    Kol is handsoooome.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Hi guys, ik ben weer thuis van kamp! (:


    The truth may be orange!

    Aria schreef:
    (...)
    Kol is handsoooome.


    Yes he is!


    Normal girl at day, Catwoman at night.