• Van buitenaf lijkt deze school genaamd; McFills High een gewone jongens internaat. Iedereen word gelijk behandeld en draagt hetzelfde uniform. Maar dat is wat mensen zien. Tot je er zelf woond.
    Binnenin het internaat, wat ook meteen een school is, spelen zich naast pesterijen en onmogelijke romances ook andere dingen af. Hier op McFills High word ook aan zingen, dansen en toneel gedaan. Op deze school zijn maar een aantal plekken open, maximaal 13 jongens tussen de 16 en 19 jaar kunnen hier terrecht. Alleen als je écht talent hebt om een of alle drie de categoriën te doen word je toegelaten. Op deze school worden ook gewoon lessen gevolgd, zoals Engels, Wiskunde, Aardrijkskunde en dat soort vakken. Maar die duren allemaal maar een half uur, per les. De rest van de dag moeten de jongens zich met hun talent bezighouden.


    Doel een om naar te streven;

    Wanneer de jongens aankomen op McFills High krijgen ze te horen dat over drie weken hun eerste optreden is in de dorpelijke competitie, en dat ze dan geselecteerd kunnen worden om door te gaan naar de stedelijke competitie. Ze moeten dan wel alles op alles zetten en elke dag naar de repetities gaan om hun doel misschien te kunnen behalen.

    Rooster voor de komende drie weken;

    8:30u –Opstaan, aankleden en ontbijten.
    10:00u –Engels.
    10:35u –Aardrijkskunde. Je hebt vijf minuten tijd om van lokaal te wisselen.
    11:05u –Wiskunde.
    11:40u –Biologie.
    12:10u –Boeken wegleggen, even opfrissen oid en dan richting de kantine.
    12:30u –Lunchen.
    12:55u –Ga naar het lokaal waar je moet wezen; Zingen 204, Dansen 107, Toneel 207.
    16:00u –Ga naar de kantine om nog een snack te nemen.
    16:10u –Vanaf nu mag je vrij rondlopen.
    18:00u –Verzamelen in de kantine voor het avondeten.
    19:00u –Gelieve nog en uur te oefenen, leren.
    20:00u –Je mag tot 21:30u Vrij rond lopen.
    21:55u –Graag allemaal op de kamers zijn, omgekleed en wel.
    22:00u –Lichten uit!



    Jongens;

    1- Andrew Brown ||quin98||
    2- Quince Flint Rodriques ||Klaine4Ever||
    3- Anthony Kilian Von Monroe ||Nidiot||
    4- Stephen Francis Greensfield ||Wiarda||
    5- Jayy Brandon Von Monroe ||Nidiot||
    6- Owan Nuro ||MrWolowitz||
    7- Aiden Giovanni Kaine Rodriques.||Klaine4Ever||



    Docenten van de groep;
    1- Zangdocente Angelica Wolfe||Assassin||
    2- Toneel/Dramadocente + Engels Mrs[Sandra]Pellard ||Wiarda||
    3- Toneel/Dramadocent Ryan Stevens ||quin98||
    4- Dansdocent Bradley 'Brad' Noah Horrinson ||Beat||

    Directeur;
    Gregory McFills ||Speelbaar voor iedereen||



    Regels in de school;

    *Na tien uur 'S avonds word er niet meer rondgelopen door de school.
    *Wees optijd bij het ontbijt want om tien uur kun je niets meer halen, en dan heb je pech en zul je moeten wachten tot half een.
    *Als er word gezien dat er iemand gepest word zullen we maatregelen moeten treffen.
    *Wanneer je te laat komt in de les, word er een half uur van het repteren en oefenen afgetrokken, houd er rekening mee dat je dan tijdens optredens achteraan staat. Hoe goed je ook bent.
    *Graag niet rennen over de gangen!
    *Houd rekening met elkaar.
    *Wees beleefd tegen de docenten.
    *Draag altijd je uniform, behalve als je naar bed gaat natuurlijk.
    *Ga 'S nachts niet ronddwalen over de gangen of naar andere toe, want dan staat je corvé te wachten.
    *Dieren zijn strikt verboden op McFills High!
    *Er is genoeg tijd om zelf rond te lopen over het plein en verder, dus ga niet spijbelen, want we weten je te vinden.



    Kamerindeling;

    Eerste verdieping.

    Kamer 2;
    Andrew Brown
    &
    Quince Flint Rodriques.

    Kamer 5;
    Anthony Kilian Von Monroe
    &
    Stephen Francis Greensfield

    Tweede verdieping.

    Kamer 9;
    Jayy Brandon Von Monroe
    &
    Owan Nuro
    &
    Aiden Giovanni Kaine Rodriques

    De docenten slapen verspreid over de verdiepingen.


    RPG Regels;
    -Sluit elkaar niet buiten, stap gerust op iemand af.
    -Geen ruzies, tenzij het in de RPG zelf is.
    -Minimaal 2 regels schrijven.
    -Géén Oneliners!
    -OOC graag met haakjes.
    -We beginnen met maximaal 2 personage per Q account.
    -Bestuur alleen je eigen personage!
    -Have fun!


    p.s; Overtreed vooral de schoolregels, dat is leuk >:}

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 13:40 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Stephen Francis Greensfield

    Ik kuch even om zijn aandacht te trekken. Wanneer hij dat niet doorheeft ren ik achter hem aan en kom voor hem staan. "Sorry. Ik wilde niet- ik wilde je niet wegjagen," zeg ik zacht. "Ik liet me een beetje teveel meeslepen, denk ik. Bovendien vergeet je ook nog je schoenen," voeg ik er met een flauwe grijns achteraan, hopend dat dit helpt. God, als Aiden nu wegloopt... ik zou echt niet weten wat ik dan zou doen.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    [Ik verplaats mijzelf naar boven en kom weer op mij ds, tot zo ;)]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aiden

    "Eh- juist, mijn schoenen." Zeg ik en onzeker loop ik naar mijn schoenen. Ga op de grond zitten en begin ze aan te trekken.
    Ik schaam me zo, dat ik zo in het bijzijn van Stephen kan doen...
    "Je doet het allemaal zelf, Aiden..." Mompel ik zacht, ik kijk even in de spiegel naar Stephen en kijk snel weer naar mijn schoenen. Die vervloekte knoop wil er niet uit! "Verdomme!" Ik gooi hem weg en zucht geïrriteerd. Nooit wil iets lukken als mijn handen trillen van de zenuwen.

    [Awhn heb medeleiden met Stephen én Aiden xd]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Stephen Francis Greensfield

    Na een moment van twijfel loop ik naar de weggegooide schoen, haal de knoop er met enige moeite uit en leg hem naast de andere in het paar neer. Dan merk ik Aidens handen pas op, en pak ze voorzichtig vast. "Rustig nou. Ik fl- plaagde je maar." Hij ging niet flirten zeggen, hij ging het gewoon niet doen. Niet alleen omdat hij zich nu pas realiseerde dat het inderdaad flirten geweest was, maar ook omdat hij Aiden niet nóg meer wilde wegjagen dan hij al gedaan had. "Heb ik iets verkeerds gezegd?" vraag ik zacht.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    [Oh my we komen steeds dichter bij Maandag! Dan ga ik naar Magic Mike met me bff :"D Aaaarg kan de tijd niet sneller!? Grommmm]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aiden

    "Heb ik iets verkeerds gezegd?" Vraagt Stephen zacht. Ik schudt mijn hoofd. "Het is gewoon- Ik weet niet wat het is." Ik rilde, ik begon het aardig koud te krijgen, komt door de zenuwen, net als het stotteren en trillende handen... Nu pas merk ik dat Stephen ze vast heeft. Ik sluit mijn ogen en probeer aan iets anders te denken, maar het lukt niet. Ik voel mijn handen vet erg trillen. "Ik weet niet wat er is." Zeg ik na een tijdje in stilte te hebben gezeten.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Stephen Francis Greensfield

    Ik kijk naar zijn handen en een bezorgde frons verschijnt op mijn gezicht. "Goeie God, gaat het wel? Je trilt helemaal." Ik zie zijn gestreste gezicht en haal diep adem. "Relax, Aiden. Je maakt jezelf een beetje gek hier, denk ik. Ontspan."

    [Achgos, arme Aidiepaidie :C -ikbenzogoedinbijnamenbedenken-]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Aiden

    Ik schudt mijn hoofd. "H- het is hier koud." Zeg ik en kijk om me heen. Ik voel me niet goed, de zenuwen nemen me helemaal over. Oh alsjeblieft niet wat een paar jaar geleden ook is gebeurd!
    Ik ril en knijp mijn ogen weer dicht. Denk aan iets anders, kom op! "Het lukt niet!" Zeg ik en open mijn ogen, dan kijk ik Stephen aan. "Ik voel me niet zo g-" Ik voel mezelf met een klap op de grond terecht komen.

    [Stress is niet goed voor AidiePaidie, dan gaat zijn motoriek verkeerd lopen en gaat hij KO. ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Stephen Francis Greensfield

    Fuck. Fuck, fuck fuck fuck. "Aiden? Aiden, kan je me horen?" vraag ik, de paniek duidelijk hoorbaar in mijn stem. Ik kijk haastig om me heen. Ik kan Aiden niet zomaar meenemen - hij zal niet zo zwaar zijn, met zijn figuur, maar ik ben nou eenmaal een zwak rietje - en het gaat ook totaal tegen mijn instincten in om hem alleen te laten. Je moet een slachtoffer nooit alleen laten. "Kom op Aiden, word wakker... dit is niet leuk." Ik voel even aan zijn voorhoofd en veeg wat haren uit zijn gezicht, voordat de paniek pas echt toeslaat. Tranen beginnen te branden achter mijn ogen. "Dit is niet grappig," sis ik, maar ik weet dat het geen grapje is.

    [AIDIEPAIDIE NAYYYY. D:]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Aiden

    "Kom op Aiden, word wakker... dit is niet leuk." Hoor ik ver weg een stem zeggen. "Dit is niet grappig." Hoor ik daarna.
    Dan is het stil, ineens speelt zich een filmpje van vroeger voor mijn ogen af. Toen ik nog klein was alles normaal... Ik laat mezelf stoppen met ademen, wnou eigenlijk vergeet ik het, en kijk naar hetgeen dat zich voor mijn ogen afspeelt...


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Stephen Francis Greensfield

    Wanneer ik Aiden zie stoppen met ademen slaat de angst me om het hart. Beademen! schreeuwt een stem in mijn hoofd. Red hem, verdomme!
    Het volgende moment gaat alles op automatische piloot. Ik knijp zijn neus dicht en open zijn mond. Het is alweer een tijdje geleden dat ik dit voor het laatst gedaan heb, en de laatste keer was met een pop. Toch lijkt het me redelijk goed af te gaan, maar telkens wil ik het beter doen. Voor Aiden. "Kom op!" zeg ik tussen het reanimeren door. "Kom terug, verdomme. Aiden, kom bij zinnen!" En weer plaats ik mijn mond over de zijne. Wat was er in vredesnaam aan de hand met hem?


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Aiden

    Ineens krijg ik een luchtstoot door mijn longen gevoerd. Met een ruk kom ik overeind en hijg van het ineens binnen gekregen lucht. Ik kijk vooruit en zie mezelf zitten in een spiegel, spierwit... "W-Wat gebeurde er?" Vraag ik terwijl ik naar mezelf blijf staren. Mijn hersenen zijn in de war geraakt.
    Ik kijk naar mijn handen en zie ze hevig trillen. Ik ging net KO? Oh nee, dat is niet goed...

    [Poor Stephen...]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Ik ga slapen, heb koppijn en ben echt vet moe, ik reageer morgen weer als ik wakker ben ;) ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Stephen Francis Greensfield

    Direct ondersteun ik hem, in de angst dat hij weer naar achter zal vallen. "Je viel weg, denk ik... Je was even buiten westen en stopte met ademen." Bezorgd kijk ik naar hem, bang dat hij ieder moment weer terug zou vallen. "Gaat het? Voel je je nogsteeds koud? Geen hoofdpijn, keelpijn of zo iets?"


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    [Weltrusten! Ik ga ook slapen. :3]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.