• Van buitenaf lijkt deze school genaamd; McFills High een gewone jongens internaat. Iedereen word gelijk behandeld en draagt hetzelfde uniform. Maar dat is wat mensen zien. Tot je er zelf woond.
    Binnenin het internaat, wat ook meteen een school is, spelen zich naast pesterijen en onmogelijke romances ook andere dingen af. Hier op McFills High word ook aan zingen, dansen en toneel gedaan. Op deze school zijn maar een aantal plekken open, maximaal 13 jongens tussen de 16 en 19 jaar kunnen hier terrecht. Alleen als je écht talent hebt om een of alle drie de categoriën te doen word je toegelaten. Op deze school worden ook gewoon lessen gevolgd, zoals Engels, Wiskunde, Aardrijkskunde en dat soort vakken. Maar die duren allemaal maar een half uur, per les. De rest van de dag moeten de jongens zich met hun talent bezighouden.


    Doel een om naar te streven;

    Wanneer de jongens aankomen op McFills High krijgen ze te horen dat over drie weken hun eerste optreden is in de dorpelijke competitie, en dat ze dan geselecteerd kunnen worden om door te gaan naar de stedelijke competitie. Ze moeten dan wel alles op alles zetten en elke dag naar de repetities gaan om hun doel misschien te kunnen behalen.

    Rooster voor de komende drie weken;

    8:30u –Opstaan, aankleden en ontbijten.
    10:00u –Engels.
    10:35u –Aardrijkskunde. Je hebt vijf minuten tijd om van lokaal te wisselen.
    11:05u –Wiskunde.
    11:40u –Biologie.
    12:10u –Boeken wegleggen, even opfrissen oid en dan richting de kantine.
    12:30u –Lunchen.
    12:55u –Ga naar het lokaal waar je moet wezen; Zingen 204, Dansen 107, Toneel 207.
    16:00u –Ga naar de kantine om nog een snack te nemen.
    16:10u –Vanaf nu mag je vrij rondlopen.
    18:00u –Verzamelen in de kantine voor het avondeten.
    19:00u –Gelieve nog en uur te oefenen, leren.
    20:00u –Je mag tot 21:30u Vrij rond lopen.
    21:55u –Graag allemaal op de kamers zijn, omgekleed en wel.
    22:00u –Lichten uit!



    Jongens;

    1- Andrew Brown ||quin98||
    2- Quince Flint Rodriques ||Klaine4Ever||
    3- Anthony Kilian Von Monroe ||Nidiot||
    4- Stephen Francis Greensfield ||Wiarda||
    5- Jayy Brandon Von Monroe ||Nidiot||
    6- Owan Nuro ||MrWolowitz||
    7- Aiden Giovanni Kaine Rodriques.||Klaine4Ever||



    Docenten van de groep;
    1- Zangdocente Angelica Wolfe||Assassin||
    2- Toneel/Dramadocente + Engels Mrs[Sandra]Pellard ||Wiarda||
    3- Toneel/Dramadocent Ryan Stevens ||quin98||
    4- Dansdocent Bradley 'Brad' Noah Horrinson ||Beat||

    Directeur;
    Gregory McFills ||Speelbaar voor iedereen||



    Regels in de school;

    *Na tien uur 'S avonds word er niet meer rondgelopen door de school.
    *Wees optijd bij het ontbijt want om tien uur kun je niets meer halen, en dan heb je pech en zul je moeten wachten tot half een.
    *Als er word gezien dat er iemand gepest word zullen we maatregelen moeten treffen.
    *Wanneer je te laat komt in de les, word er een half uur van het repteren en oefenen afgetrokken, houd er rekening mee dat je dan tijdens optredens achteraan staat. Hoe goed je ook bent.
    *Graag niet rennen over de gangen!
    *Houd rekening met elkaar.
    *Wees beleefd tegen de docenten.
    *Draag altijd je uniform, behalve als je naar bed gaat natuurlijk.
    *Ga 'S nachts niet ronddwalen over de gangen of naar andere toe, want dan staat je corvé te wachten.
    *Dieren zijn strikt verboden op McFills High!
    *Er is genoeg tijd om zelf rond te lopen over het plein en verder, dus ga niet spijbelen, want we weten je te vinden.



    Kamerindeling;

    Eerste verdieping.

    Kamer 2;
    Andrew Brown
    &
    Quince Flint Rodriques.

    Kamer 5;
    Anthony Kilian Von Monroe
    &
    Stephen Francis Greensfield

    Tweede verdieping.

    Kamer 9;
    Jayy Brandon Von Monroe
    &
    Owan Nuro
    &
    Aiden Giovanni Kaine Rodriques

    De docenten slapen verspreid over de verdiepingen.


    RPG Regels;
    -Sluit elkaar niet buiten, stap gerust op iemand af.
    -Geen ruzies, tenzij het in de RPG zelf is.
    -Minimaal 2 regels schrijven.
    -Géén Oneliners!
    -OOC graag met haakjes.
    -We beginnen met maximaal 2 personage per Q account.
    -Bestuur alleen je eigen personage!
    -Have fun!


    p.s; Overtreed vooral de schoolregels, dat is leuk >:}

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 13:40 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jayy
    Met opgetrokken wenkbrauwen keek ik Quince aan. 'Je weet niet wat een slijterij is?' even dacht ik dat hij een grapje maakte. 'Daar mag die toch nog niet komen.' merkte Anthony grinnekend op. Meteen gaf ik mijn broer een duw. 'dat is Eem drankzaak.' lechde ik uit.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Stephen Francis Greensfield

    Ik haal mijn schouders op. "Zolang je er maar niet uit knapt, zoals de Hulk," zeg ik simpel en ik sleur Aiden bijna mee naar buiten. Ik vind het echt leuk om tijd met hem door te brengen en ik vind het al zeker leuk om naar een stadje te gaan.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Quince

    "Ik haal mijn drank ergens anders vandaan." Zeg ik dan en kij kde twee aan.
    Ik sta op en zet het lege flesje op de tafel.
    "Zullen we dan gaan?" Ik kijk ze vragend aan en krab even op mijn achterhoofd.

    Aiden

    Ik moet bijna moeite doen om Stephen bij te houden.
    "Iets langzamer lopen mag wel, ben nog altijd wat duizelig!" Roep ik lachend naar hem en probeer hem af te remmen.
    "Ey, maar hoe moet ik het nou uitleggen aan de andere, van jeweet." Zeg ik en kijk hem aan. We passeren Angelica en ik kijk schuldig weg, snel kijk ik weer naar Stepen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Stephen Francis Greensfield

    "Oeps." Ik rem iets af, zodat we op een normaal tempo lopen. Ik wil zijn gezondheid niet riskeren door mijn enthousiasme. Ik denk even over zijn vraag na. "Van wat? We hebben over aardig wat onderwerpen gepraat. Het knock-out gaan?" gis ik. Ik weet dat dat het waarschijnlijk niet is, maar ik hoop Aiden aan te leren om het probleem bij zijn naam te noemen.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Angelica Wolfe

    Aiden en Stephen passeren mij in een flink tempo, waarna ze iets langzamer gaan lopen. Aiden lijkt met een schuldige blik weg te kijken maar ik ben er niet helemaal zeker van. Waarschijnlijk hebben ze het gewoon te druk met tiener zijn en leuke dingen doen. Ik glimlach even bij die gedachte en neem een diep trekje van de sigaret. Genieten doe ik zeker.


    Your make-up is terrible

    Aiden

    "Van wat? We hebben over aardig wat onderwerpen gepraat. Het knock-out gaan?" Vraagt Stephen.
    Ik schud mijn hoofd en hou hem tegen. "Nee, van daarstraks buiten, wat ik vertelde. Wat jij ook bent." Zeg ik dan. Ik durf het eerlijkgezegd niet echt luidop te zeggen, straks hoort iemand het of zo.
    Ik kijk even achterom en zie dat er een afstand tussen ons en Angelica zit dat ze niets zal horen, hoop ik.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Stephen Francis Greensfield

    "Dat je op jongens valt?" zeg ik rustig, niet te luid maar wel op normaal spraakniveau. Ik ging hem hier niet zo stiekem om laten doen, voor zijn eigen bestwil. Ik denk er even over na. "Nou, je zou ze een keer bij elkaar kunnen roepen en het ze gewoon vertellen. Zeggen dat het je spijt van wat je allemaal gedaan hebt tegen Sasha, het aan hem uitleggen. Tegen mensen die daar niets mee te maken hebben hoef je je natuurlijk niet te verontschuldigen... tegen hen kan je het ook gewoon zeggen. Durf je dat niet, kan je het ook laten zien. Ik denk dat dat helemaal aan jou ligt wat je doet."


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Anthony
    'Ik zei toch, daar komt hij niet, want daar krijgt hij toch niet mee.' ik zucht. 'Ja, ja. Nou. Kom we gaan.' ik zetten mijn legen glas op tafel en liep alvast naar buiten om daar een peuk op te steken. Jayy volgde mijn voorbeeld en ik draaide me weer op naar Quince. 'dus even een rondje lopen op zoek naar een drankzaak en dan weer richting school?' stelde ik voor.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [LOL Aiden die op jongens valt? Ik heb echt iets gemist.]


    Your make-up is terrible

    [Dat was precies mijn reactie toen ik het voor het eerst hoorde :'D]


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Assassin schreef:
    [LOL Aiden die op jongens valt? Ik heb echt iets gemist.]


    [Ik zal het uitleggen; Aiden gebruikte de meiden, flirte met ze, ging met ze naar bed etc, om zichzelf te verbergen. Na dat wat Angelica heeft gezongen is hij na gaan denken en voelde zich erg schuldig, uiteindelijk heeft hij het aan Stephen durven vertellen, en weet hij ook dat Stephen op jongens valt en zo. :}]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Hahahahaha oké, best logisch eigenlijk. Maa alsnog lololol.]


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    [Hahahahaha oké, best logisch eigenlijk. Maa alsnog lololol.]


    [Maar mocht Angelica zich bedenken, Aiden durft het toch niet te zeggen xd]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Aiden

    "Ehm, ik zal erover denken." Zeg ik en ga recht staan.
    "Zullen we dan maar naar de stad?" Vraag ik en kijk hem aan. Ik trek Stephen al mee naar de schoolpoort. Daarbuiten laat ik hem los en steek mijn handen in mijn zakken. "Weet je, ik vond die dansles aan jou geven best leuk." Glimlach ik naar hem en kijk hem aan.

    Quince

    "Ja, goed idee." Zeg ik en kijk de tweeling aan. "Ik ben wel blij dat ik even me gewone kleding aan heb." Zeg ik lachend en kijk naar mijn lichtblauwe broek mijn witte shirt met een tijger erop en mijn adidas schoenen.
    "Jullie?" Ik kijk ze aan. Nee echt, dit zit veel beter dan dat uniform, niet dat dat niet lekker zit, maar je eigen kleren zijn vertrouwd.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [Yes, ik kan er gebruik van maken!]


    Your make-up is terrible