• Ik ben best wel trots op mezelf, want ik heb voor het eerst een story helemaal afgemaakt. Meestal gaat een story me na 10 hoofdstukken al vervelen, maar eindelijk is het me een keer gelukt om een story af te maken. De laatste hoofdstukjes activeer ik morgen. Hebben jullie al vaak een story afgemaakt, en hebben jullie vandaag ook zo'n proud moment gehad waarop je even heel trots was op jezelf?


    The universal language of art.

    Ik heb twee stories afgemaakt, met de een was ik heel blij en de ander was het einde echt slecht afgeraffeld. Verder heb ik niet echt iets gedaan waarop ik trots ben vandaag, haha! (krul)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik heb nu vier stories afgemaakt, maar het blijft echt wel een geweldig gevoel als je een verhaal kan afronden. [:


    comfort in c h a o s

    Ik heb er nog nooit een afgemaakt. Het zal wel komen, zeker. (cat)


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Ik heb er één afgemaakt, maar dat komt omdat ik die verhaallijn al goed uitgedacht had, bij de rest doe ik dat nooit haha.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik heb er nog nooit een afgemaakt. Daarom ben ik begonnen met het schrijven van stand alone's, ipv een story, want dat gaat mij beter af en vindt ik persoonlijk ook leuker om te schrijven. :Y)
    Maar ik ben best trots op mezelf wanneer een zo'n sa van me goed gelukt is. :Y)


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Ik maak ze bijna allemaal af. Maar ik heb dan meer een "awh damn, hij is af" gevoel.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik maak altijd al mijn stories af. Ik kan er niet tegen als een story onafgemaakt op mijn laptop staat. Dus ik ben niet meer trots als het af is, maar als het een goed verhaal is.


    Take risks and conquer your fears.

    Ik heb tot nu toe echt nog maar één story afgemaakt, dus als dat me ooit nog eens lukt zou ik wel heel erg trots zijn, denk ik.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ik heb er nog nooit een afgemaakt. :')
    Met één ben ik op het moment bezig, één gepauzeerd, en één heb ik laatst verwijderd of zo want die liep voor geen meter en ik vond de story eigenlijk zelf al niet zo leuk, het ging van de hak op de tak of zo.
    En dan heb ik nog 2 picture story's, god weet wanneer die klaar zijn.

    Maar ik heb dan de pech dat mijn story's weinig gelezen worden [* le hint *]. Het zijn dan natuurlijk ook geen 1D sexstories.

    Goed zo! Ik heb daar dus ook problemen mee. Ook nog nooit een storie af geschreven! Maar ik ben nu echt van plan om het wel te gaan doen. Eerst even heel het verhaallijn uit werken, de personages, en dan gewoon schrijven! Maar wel pas als ik klaar met 30 days of writing! - Daarbij krijg ik volgende maand mijn laptop, en dan kan ik gewoon s'nachts schrijven, dan heb ik veel meer inspiratie!


    Believe in yourself.

    Yiall schreef:
    Ik heb er nog nooit een afgemaakt. Het zal wel komen, zeker. (cat)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik heb maar één verhaal afgemaakt en dat was "Dark Roses".
    Toen was ik wel heel erg trots op mezelf. ^^


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Jaja ik heb 1 verhaal afgemaakt, maar daar heb ik nou nog een vervolg op lopen haha.

    Ik heb twee lange stories afgeschreven, één fanfic en één onbekende personen. Daarnaast nog een aantal zoveel-shots en natuurlijk SA's, maar ik neem aan dat die niet meetellen. Ik ben wel trots wanneer ik een lange afrond, inderdaad. Dat geeft toch wel het gevoel dat je echt iets bereikt hebt.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Yiall schreef:
    Ik heb er nog nooit een afgemaakt. Het zal wel komen, zeker. (cat)


    Life is all about having a good time.