• Ik ben best wel trots op mezelf, want ik heb voor het eerst een story helemaal afgemaakt. Meestal gaat een story me na 10 hoofdstukken al vervelen, maar eindelijk is het me een keer gelukt om een story af te maken. De laatste hoofdstukjes activeer ik morgen. Hebben jullie al vaak een story afgemaakt, en hebben jullie vandaag ook zo'n proud moment gehad waarop je even heel trots was op jezelf?


    The universal language of art.

    Barnabas schreef:
    Ik heb maar één verhaal afgemaakt en dat was "Dark Roses".
    Toen was ik wel heel erg trots op mezelf. ^^


    I loved that story!


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik maak alleen maar SA's tegenwoordig, lol. En ja die maak ik meestal wel af.


    No growth of the heart is ever a waste

    Ik heb één verhaal afgemaakt, en ik denk dat ik mijn andere twee (vervolgen) ook zal afmaken.
    Oh, ja, da's echt een zalig gevoel om aan je laatste hoofdstuk te schrijven.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    ik kan dus echt geen story afmaken, zeker niet als niemand het leest dan raak ik nogal gedemotiveerde


    ©1998

    Ik ben ook altijd trots op mijzelf als ik het laatste hoofdstuk van een story schrijf. :p Ik namelijk maak ook niet snel een story af. x'D


    Take me to wonderland

    Ik heb er nog geen afgemaakt, komt nog (':


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley

    Ik heb ook nog nooit een story afgemaakt, maar .., ik ben begonnen met een nieuwe (staat nog niet online) ik echt van plan om die afteschrijven. Al doe ik er twee jaar over. Ik moet en zal hem afkrijgen. (:


    Life is full of fake people