• Weten jullie misschien welke ziektes er gepaard gaan met hoofdpijn en haaruitval?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Stress


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Ik heb ook echt enorme haaruitval en soms heb ik van die hoofdpijn-aanvallen zeg maar. Ik heb geen idee.


    Birds born in a cage think flying is an illness.

    Stress is idd een optie, maar om jezelf geen schijt aan te doen, zou ik het niet googlen.
    Als het blijft aanhouden, ga gewoon even naar de dokter.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Bloedarmoede, Lymeziekte...? Succes anyway!


    Not every fairy tales ends with: and they lived happily ever after - Prince Harry of Wales

    MissStoran schreef:
    Stress

    Helemaal wat ik dacht. :Y)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Het eerste waar ik aan dacht is Anorexia Nervosa, maar daar zal je wel niet naar op zoek zijn. Ik weet het eigenlijk niet. Gebruik je bloedverdunners? Daar blijkt je haar ook van uit te vallen/dunner van de worden.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    MissStoran schreef:
    Stress

    Dit, maar het is geen ziekte.


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Ik heb daar ook last van, maar ik heb nogal ernstige migraine dus dat is het allicht niet mits haaruitval bij mij door de stress komt. Dus sorry kan je niet helpen. Mss eens een dokter bezoeken? Bloed laten trekken ofzo. En ik zou het ook niet googelen idd vooraleer je gaat denken dat je morgen dood gaat vallen. Sites overdrijven nogal in sommige symptomen etc.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 22:47 ]


    Tears are words the heart can't say.

    Idd stress, of een slecht dieet. Waarschijnlijk heb je geen echte haar uitval (zolang je geen volledige plukken haar uit je hoofd kunt halen of veel haar op je kussen vindt). En over de hoofdpijn zou ik me ook niet zo veel zorgen maken. Als de het aanhoudt ga gewoon tijdens het spreek uur naar de huisarts, internet bezoekers hebben meestal geen geneeskunde gestudeerd ;)


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Stress, bloedarmoede of pfeiffer?


    Life is a beautiful struggle

    Bedankt voor de antwoorden!
    Ik heb chronische hoofdpijn gepaard met migraine aanvallen en waarschijnlijk gaan ze een foto maken van mijn hoofd. Mijn haar valt de laatste twee weken opeens extreem uit en we maken ons zorgen. Nou ja. Ik heb t al gegooglt en als een aansteller die ik ben bereid ik me voor op het ergst. Kanker dus. Dit klinkt echt als een baby maar oke.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Cudey schreef:
    Idd stress, of een slecht dieet. Waarschijnlijk heb je geen echte haar uitval (zolang je geen volledige plukken haar uit je hoofd kunt halen of veel haar op je kussen vindt). En over de hoofdpijn zou ik me ook niet zo veel zorgen maken. Als de het aanhoudt ga gewoon tijdens het spreek uur naar de huisarts, internet bezoekers hebben meestal geen geneeskunde gestudeerd ;)


    bedankt! Ik voel m'n haar wel dunner worden. Maar het zijn zeg maar geen plukken haar. Wel is mijn hoofdhuid echt heel gevoelig.

    [ bericht aangepast op 22 juli 2012 - 23:20 ]


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Jieber schreef:
    Stress, bloedarmoede of pfeiffer?

    Horen hoofdpijn en haaruitval ook bij Pfeiffer? Dat wist ik niet.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Zolang je je niet regelmatig duizelig voelt of/en vermoeid bent zou ik me geen druk maken over bloedarmoede of pfeifer


    'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

    Stress of slecht voor je zelf zorgen


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall