• Weten jullie misschien welke ziektes er gepaard gaan met hoofdpijn en haaruitval?


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Wiarda schreef:
    (...)
    Horen hoofdpijn en haaruitval ook bij Pfeiffer? Dat wist ik niet.

    Volgens mij wel, ik heb een lichte vorm van pfeiffer gehad, en toen had ik ook enorme hoofdpijn, en haaruitval.


    Life is a beautiful struggle

    Ik heb net dus even zitten denken, je hebt hoofdpijn, dat kan door de weerstand komen, aangezien het eerst heel koud is in nederland en nu word het weer warmer.
    En haaruitval kan komen omdat je dik haar hebt. Het word warmer dus dat wil zich verdunnen zodat het kouder word op je hoofd. :')
    Oké ik heb werkelijk geen idee of dat kan?


    Life is a beautiful struggle

    Jieber schreef:
    (...)
    Volgens mij wel, ik heb een lichte vorm van pfeiffer gehad, en toen had ik ook enorme hoofdpijn, en haaruitval.

    Ik heb afgelopen zomer Pfeiffer gekregen (op vakantie, hooray), en toen had ik alleen maar last van grieperigheid, lichte hoofdpijn en steken in mijn buik. :') Misschien had ik de ultra-lichte versie of zo, dat kan ook...


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Jieber schreef:
    Ik heb net dus even zitten denken, je hebt hoofdpijn, dat kan door de weerstand komen, aangezien het eerst heel koud is in nederland en nu word het weer warmer.
    En haaruitval kan komen omdat je dik haar hebt. Het word warmer dus dat wil zich verdunnen zodat het kouder word op je hoofd. :')
    Oké ik heb werkelijk geen idee of dat kan?


    Als dit waar is hou ik van je voor altijd. Ik zit letterlijk afscheidsbrieven te schrijven.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Uneventful schreef:
    (...)

    Als dit waar is hou ik van je voor altijd. Ik zit letterlijk afscheidsbrieven te schrijven.

    Ik heb het zelfde als jou denk ik dan.
    Ik heb nu ook enorme hoofdpijn, puur vanwege het weer.
    En in de zomer heb ik altijd last van heel veel haaruitval, aangezien ik redelijk dik haar heb haha.
    En anders moet je even bloedprikken? Het is vast niks ernstigs. (;


    Life is a beautiful struggle

    Wiarda schreef:
    (...)
    Ik heb afgelopen zomer Pfeiffer gekregen (op vakantie, hooray), en toen had ik alleen maar last van grieperigheid, lichte hoofdpijn en steken in mijn buik. :') Misschien had ik de ultra-lichte versie of zo, dat kan ook...

    Haha ik had daar weer geen last van
    Ik had: hoofdpijn, moe, haaruitval, onregelmatig eten en snel misselijk haha. :')


    Life is a beautiful struggle

    Hoofdpijn kan ook worden veroorzaakt door slaapgebrek, een voorhoofdsholte ontsteking dan zitten de bijholtes in je hoofd vol geduwd met pus en dat geeft een lekker drukkend gevoel. Wat je haar uitval betreft daar heb ik geen verstand van. Ik wil dan misschien wel Oncoloog/Neuroloog worden maar ik hoop je op zo'n manier nooit te hoeven tegen komen.
    Sterkte meisjje.


    Life is not about waiting for the storm to pass, it is about learning to dance in the rain!

    Nooit ziektes googelen, helemaal niet gaan vragen op internetfora. Niemand hier is dokter, en al zouden die er wel zijn, zonder onderzoek en grondige anamnese kan je niet meer dan wild gokken.

    Als je je zorgen maakt, ga naar de huisarts. Als je denkt dat het overgaat, ga dan niet. Dat zijn de enige twee mogelijkheden waar je wat mee op schiet.


    quidquid excusatio prandium pro

    Het eerste wat in me opkwam was indd stress. Heb ik ook gehad..


    The first step is the hardest.

    Ik heb hetzelfde, heel irritant. Maar ik denk ook stress. :3


    I believe in nothing but the truth and who we are.

    MissStoran schreef:
    Stress


    Ik denk idd ook stress ...


    Life is full of fake people

    Als je het op google opzoekt krijg je toch altijd te lezen dat het kanker is. Dus had je beter niet kunnen doen :') Het hier vragen heeft ook vrij weinig zin, enige optie is de dokter.


    -

    Ik heb ook een hele tijd last gehad van haaruitval en hoofdpijn, en bij kwam dit doordat ik vitamines tekort had.


    'Time you enjoy wasting, is not wasted.' - John Lennon