• Er zijn in verschillende landen vreemde mensen gevonden ,met een speciaale gave.De gave om vuur te laten verschijne,de aarde ander je voeten te kunnen verdwijnen,tsunamies te laten verschijnen in wateren of in een dier te veranderen en veel meer .Sommige mensen vonden hen monsters of vreemd tuig dat rondliep en dienden klachten in,ze hadden ,maar besloten ze te arresteren en ergens te dumpen waar ze er geen last meer zouden van hebben.Het zwarte woud.Mensen zeiden dat die plaats vervloek en betoverd is,dat en heksen en monsters leven.Maar is dat wel zo? En zouden die mensen met speciaale gaven kunnen overleven daar? We zullen zien.







    Regels
    - Speel niet voor een ander.
    - Uiterlijk van beroemdheden is toegestaan, maar de naam en het karakter mogen niet hetzelfde zijn als die van de beroemdheid.
    - Als je een tijdje afwezig bent, meldt het dan aan een van ons (:
    - Je mag twee rollen invullen, ik houd rekening met de mensen die twee rollen hebben, dat die niet bij elkaar op de kamer komen.
    - Ruzie tussen de karakters mag gemaakt worden, maar houdt het gezellig tussen de users.
    - Schelden en 16+ mag
    -als je iets wil zeggen tegen andere users en het is niet voor de rpg zet dat dan tussen haakjes ( { [




    Wil je meedoen in deze RPG ? dan moet je eerst iets doen.


    iemand met speciaale have :
    -kies 1 of 2 dieren waar je,je kunt in veranderen.
    -of je hebt als have ijs,vuur,aarde,wind,elektriciteit,water,metaal,andere...



    Naam:
    leeftijd:
    uiterlijk (liefst foto):
    Karakter:
    Familie:
    Gave: (Kracht/dier):
    extra:

    Meisjes

    1)Kaylee McCarty Eenhoornpoep (voor 4 weken op reis)
    2)Fertilis Natura Nyan
    3)louize nuitpourtoujour annickemiek
    4)
    5)Feline Mátia MoonAngel
    *6)Angel Adams lisalove1D
    *7)Lyra Klingston Lovelydemon
    *8)July Jones Beliebery
    *9)Stacy dracoluvvv
    *10)Melody Sky Henderson RememberYoux


    Jongens
    1)Matheo Jozephs Nyan
    2)Gereserveerd voor WillNotLearn
    3)Khalid Khan OHMYVAZAPNIN
    4)Liam Cole Jackson RememberYoux
    5)Stephan Yvain Lovelydemon

    [ bericht aangepast op 24 juli 2012 - 14:35 ]


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (kga slapen
    en
    welkom annickemiek)


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    MoonAngel schreef:
    (kga slapen
    en
    welkom annickemiek)

    {dankje}


    welkome to my garden of fantasy

    {waar moet ik mijn perso posten?}


    welkome to my garden of fantasy

    (http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=137785 hier mag dat :) )


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    (ik ben gaan slapen tot morgen)


    I caught a golden trout! But the real treusure? Friendship - ACNH

    {best laat i know
    maar ik ben morgen naar Apeheul en ik weet niet hoe laat ik terug kom dus.. ja je snapt het wel, Angel blijft morgen lekker lang slapen en niks doen! :)
    X byee}

    [ bericht aangepast op 23 juli 2012 - 23:55 ]


    Do what people say you can't.

    Feline

    ik werd wakker. Ik veranderde weer in een mens, en wrikte Angels mobieltje uit haar handen. Ze merkte het niet eens, ze sliep zo vast! Ik keek op de klok van het mobieltje. 4:57. Wow, das bestwel vroeg. Ik stopte het mobieltje weer bij Angel en liep de tent uit

    [ bericht aangepast op 24 juli 2012 - 8:34 ]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Lyra

    Ik hoorde voetstappen en was met een ruk wakker. Spiedend keek ik om me heen, maar ik zag niets laars,tot ik me beter concentreerde. Fline was nergens te bekennen. Met mijn slaperige hoofd kwam ik moeizaam mijn bed uit. Nog onstabiel van de slaap, strompelde ik de tent uit, op zoek naar Feline. Et was nog donker, maar ik kon zien dat het niet lang meer zou duren voor de zon op zou komen. "Feline!" Reip ik fluisterend, aangezi en ik haar niet zag.


    First things first, but not necessarily in that order

    {oke ik heb nog even tijd om te schrijven}

    Angel

    Ik werd wakker en keek om mij heen. Lyra was al wakker, ze zocht Feline. Ik ging op het bed zitten. 'Misschien is ze buiten', zei ik slaperig. Ik liep de tent uit om appels te plukken.


    Do what people say you can't.

    Feline

    ik spitste mijn oren, ik hoorde mijn naam. 'ja hier!' zei ik, al zoekend naar degene die mijn naam had gefluisterd

    [ bericht aangepast op 24 juli 2012 - 9:22 ]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Lyra
    Ik hoprde dat Angel wakker werdt en zei dat Feine misschien buiten was. Ik volgde haar de tent uit en het volgende moment hoorde ik Feline's stem 'ja hier' zeggen. Ik liep in de richting van het geluid en Kon in het weinige licht Fine's contouren onderscheiden. Ik vloog haar om de hals. "om de één of andere reden dacht ik dat je het bos in was gegaan!" Zei ik tegen haar, nadat ik haar weer los had gelaten.


    First things first, but not necessarily in that order

    {ik moet nu gaan kom straks weer}

    Angel

    Ik voelde mij niet zo lekker dus ik haalde de sap uit de appels,dronk dat op en ging weer verder slapen.


    Do what people say you can't.

    Feline

    'dat zou ik nooit doen' verzekerde ik haar 'we hebben toch ook afgesprokendat je niet alleen het bos in mag' ging ik door

    [ bericht aangepast op 24 juli 2012 - 9:40 ]


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Lyra

    "Nee,ik weet dat we dat hebben afgesproken, maar je hebt van die mensen die het dan toch gewoon doen. Niet dat ik jou daarvoor aanzie, hoor!" voegde ik er snel aantoe. Ik wilde Feline niet gebeledigen. "Weet jij trouwens hoelaat het is?" erg laat kon het in ieder geval niet zijn.


    First things first, but not necessarily in that order

    Feline

    'het zal nu ongeveer half zes moeten zijn'


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.