• The Footies <3

    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil

    [ bericht aangepast op 23 juli 2012 - 18:59 ]

    Mijn topics! (:


    The truth may be orange!

    Piazon schreef:
    Mijn topics! (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Waarom is nou altijd het maximum bereikt als ik terug komxD


    ~

    Hola!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik ben er weer! En die foto van Rafael in de beginpost is leuk (:

    Helleu babes(K)


    ~

    Ooit hè, had ik twee weken lang zo veel inspiratie maar ik denk dat de vlucht mijn hoofd heeft leeggemaakt.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    Ooit hè, had ik twee weken lang zo veel inspiratie maar ik denk dat de vlucht mijn hoofd heeft leeggemaakt.

    Heb ik ook altijd. Wanneer ik weg ben of zo, dan heb ik hartstikke veel inspiratie, maar anders..


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    T0RRES schreef:
    Ik ben er weer! En die foto van Rafael in de beginpost is leuk (:

    Rafael is gewoon leuk (A)

    Aria schreef:
    Heb ik ook altijd. Wanneer ik weg ben of zo, dan heb ik hartstikke veel inspiratie, maar anders..

    Precies. Dan zit je op je hotelkamer en denk je: Oh, als ik thuis kom ga ik dit en dit schrijven, oh en dit en dit zijn ook hele goed ideeën.
    En thuis ben je het helemaal kwijt.

    T0RRES schreef:
    (...)
    Precies. Dan zit je op je hotelkamer en denk je: Oh, als ik thuis kom ga ik dit en dit schrijven, oh en dit en dit zijn ook hele goed ideeën.
    En thuis ben je het helemaal kwijt.

    Dan moet je het eigenlijk opschrijven zodat je het niet vergeet haha

    Babes ik moet even naar de buren op verjaardagvisite:( Ben er straks weer(flower)(K)


    ~

    Aria schreef:
    (...)
    Heb ik ook altijd. Wanneer ik weg ben of zo, dan heb ik hartstikke veel inspiratie, maar anders..


    Ik had best veel ideeën voor een gevoorderd verhaal en zover ben ik dus nog niet. Bruggetjes heb ik nu nodig en die willen niet komen terwijl ik daar op een matje ging liggen, naar de sterren keek en hele verhalen kreeg. In France gaat er een schrift mee :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Zoooooo hé, dat was lekker. (krul)


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    Zoooooo hé, dat was lekker. (krul)

    Gosh, ben jaloers, hahahaa.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.