• The Footies <3

    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil

    [ bericht aangepast op 23 juli 2012 - 18:59 ]

    Metropolis schreef:
    (...)

    Dat is zijn karakter Dean Winchester. :')


    Maar dat heb ik ook hoor. Van een acteur zie je nooit het echte karakter dus koppel je hem aan zijn karakter in een film/serie. Vaak spelen ze dezelfde types. Dat is de reden waarom ik nooit crushes heb op acteurs; ze zijn hunzelf niet.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Metropolis schreef:
    Happy 30th Birthday to Paul Welsey!*O*

    (yeah) (yeah) (yeah)

    Kim? Kim? Wesley vraagt waar je blijft! -3-


    ars moriendi

    Claire. Naar. Die. Foto. Was. Ik. Zo. Lang. Op. Zoek. WANT IK WAS HEM KWIJT ;O

    EDIT; Kuch, ja het ziet er wel uit dat die me mist, hihi. (A)

    [ bericht aangepast op 23 juli 2012 - 20:20 ]

    T0RRES schreef:
    Claire. Naar. Die. Foto. Was. Ik. Zo. Lang. Op. Zoek. WANT IK WAS HEM KWIJT ;O

    EDIT; Kuch, ja het ziet er wel uit dat die me mist, hihi. (A)

    HAHA No problem, my friend :'D Ik kwam hem tegen nadat ik dit had gevonden. (cat)


    ars moriendi

    :9~:9~:9~


    The truth may be orange!




    Awh... *zucht*
    Ik moest dit gewoon even posten.

    Haha, omg, Huntie kijkt hier echt van; "Waag het een foto te maken. Wáág het eens, en je bent dood vlees.." :')


    ars moriendi

    En toch maakte jij de foto Claire (:

    Ik zei trouwens net dat ik met jullie naar die voetbalwedstrijd wou. Ik hield mijn oren al bijna dicht omdat ik verwacht dat er een hoop geschreeuw uit hem zou komen maar het enige wat hij zei was 'oke'. Dus ik: WAT? HUH? WAT ZEG JE? -valt zowat van haar stoel af- En hij: Oké, dan brengen je moeder en ik je en dan blijven wij ondertussen wel ergens in de stad, wel een goed plan.
    Ik weet niet of hij het meent, maar hij klonk behoorlijk serieus. Dus zoals het er nu uitziet, mag ik gaan.

    T0RRES schreef:
    En toch maakte jij de foto Claire (:

    Ik zei trouwens net dat ik met jullie naar die voetbalwedstrijd wou. Ik hield mijn oren al bijna dicht omdat ik verwacht dat er een hoop geschreeuw uit hem zou komen maar het enige wat hij zei was 'oke'. Dus ik: WAT? HUH? WAT ZEG JE? -valt zowat van haar stoel af- En hij: Oké, dan brengen je moeder en ik je en dan blijven wij ondertussen wel ergens in de stad, wel een goed plan.
    Ik weet niet of hij het meent, maar hij klonk behoorlijk serieus. Dus zoals het er nu uitziet, mag ik gaan.

    OMGG Dat is geweldig!! =D


    ars moriendi

    T0RRES schreef:
    En toch maakte jij de foto Claire (:

    Ik zei trouwens net dat ik met jullie naar die voetbalwedstrijd wou. Ik hield mijn oren al bijna dicht omdat ik verwacht dat er een hoop geschreeuw uit hem zou komen maar het enige wat hij zei was 'oke'. Dus ik: WAT? HUH? WAT ZEG JE? -valt zowat van haar stoel af- En hij: Oké, dan brengen je moeder en ik je en dan blijven wij ondertussen wel ergens in de stad, wel een goed plan.
    Ik weet niet of hij het meent, maar hij klonk behoorlijk serieus. Dus zoals het er nu uitziet, mag ik gaan.

    Dat zou awesome zijn (:
    Mijn ouders weten nog steeds niet dat ik ga haha
    Maar ik zou toch wel mogen

    Straks ben ik nog de enige persoon die niet kan/mag gaan (huil) Niet dat die wedstrijd zelf me zoveel boeit, maar ik wil jullie zo graag zien :Y)


    The truth may be orange!

    Piazon schreef:
    Straks ben ik nog de enige persoon die niet kan/mag gaan (huil) Niet dat die wedstrijd zelf me zoveel boeit, maar ik wil jullie zo graag zien :Y)

    Same. Ik wil/moet jullie gewoon een keer in het echt zien. Ook al ben ik als de dood dat jullie me niet gaan mogen.

    T0RRES schreef:
    En toch maakte jij de foto Claire (:

    Ik zei trouwens net dat ik met jullie naar die voetbalwedstrijd wou. Ik hield mijn oren al bijna dicht omdat ik verwacht dat er een hoop geschreeuw uit hem zou komen maar het enige wat hij zei was 'oke'. Dus ik: WAT? HUH? WAT ZEG JE? -valt zowat van haar stoel af- En hij: Oké, dan brengen je moeder en ik je en dan blijven wij ondertussen wel ergens in de stad, wel een goed plan.
    Ik weet niet of hij het meent, maar hij klonk behoorlijk serieus. Dus zoals het er nu uitziet, mag ik gaan.


    Dat is echt geweldig!

    Zelf heb ik nog steeds de moed niet om het te vertellen. Mijn mam gaat me vermoorden.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Piazon schreef:
    Straks ben ik nog de enige persoon die niet kan/mag gaan (huil) Niet dat die wedstrijd zelf me zoveel boeit, maar ik wil jullie zo graag zien :Y)

    Waarschijnlijk kan/red ik het ook niet.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.