• The Footies <3

    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil

    [ bericht aangepast op 23 juli 2012 - 18:59 ]

    T0RRES schreef:
    (...)
    Neh. Ik probeer ook alles met weerwolven en superkrachten te vermijden. Ik wil alleen vampieren.

    En ik ga me binnenkort wagen op Batman films. Ik vind gewoon dat ik verplicht ben om die films te zien. Superman en Spiderman hoef ik niet te zien maar ik denk dat ik Batman wel leuk ga vinden.


    :9~:9~:9~:9~
    Donderdag komt Superman Returns en Batman Forever op TV. Maar de Batman films met Christian Bale <3 zijn 10 x beter dan de oude Batman films.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Huntelaar schreef:
    Ik hou van Johnny Depp. Echt waar. Maar ik heb dus juist, het tegenovergestelde van veel van jullie, dat ik echt he-le-maal niks met vampieren en dat supernatural spul heb. En dus heb ik Dark Shadows niet gezien. Ben ik wel van plan trouwens, want één van mijn favoriete regisseurs én acteurs hebben weer samen gewerkt.

    Ik vind het ook niet leuk hoor. Op vampieren na houd ik er helemaal niet van. Flauwe zooi. Maar ik ga Batman wel proberen, omdat het me toch aantrekt. Maar Superman of Spiderman? Daar krijg je mij echt niet aan. Maar ik vind vampieren echt GE-WEL-DIG. Maar weerwolven, elven en al die andere dingen hoef ik niet (:

    Boutella schreef:
    Dat is toch die met Depp?

    Jep.

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Ik hou van Johnny Depp. Echt waar. Maar ik heb dus juist, het tegenovergestelde van veel van jullie, dat ik echt he-le-maal niks met vampieren en dat supernatural spul heb. En dus heb ik Dark Shadows niet gezien. Ben ik wel van plan trouwens, want één van mijn favoriete regisseurs én acteurs hebben weer samen gewerkt.

    Reasons why I watch Supernatural:




    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    T0RRES schreef:
    (...)
    Jep.


    Als Depp erin zit is die het kijken waard. Alleen al voor het uitzicht. Mijn mama is momenteel overtuigt dat hij mijn nieuwe stiefpapa wordt :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik had ook verwacht dat ik nooit zo'n fan zou worden van The Vampire Diaries. Oké, ik vond vampieren leuk, maar dat was het. En ik was een hele erge fan van Harry Potter, wat nu echt compleet over is. En ik vond/vind voetbal leuk. Maar ik ben echt nog nóóit zo'n fan geweest van iets als bij dit. Zelfs niet bij Guns N' Roses, mijn favoriete band.

    Aria schreef:
    (...)
    Reasons why I watch Supernatural:




    Ja, ik weet dat veel mensen hem geweldig vinden.. maar ik mag die gast for some reason niet.. =$ Pleasedon'tkillme


    ars moriendi

    Aria schreef:
    (...)
    Reasons why I watch Supernatural:





    My gosh I love Jensen!


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Ja, ik weet dat veel mensen hem geweldig vinden.. maar ik mag die gast for some reason niet.. =$ Pleasedon'tkillme


    Wut? o_O


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Metropolis schreef:
    (...)

    Wut? o_O

    Dunno, ik vind hem gewoon niet leuk.


    ars moriendi

    Niet grappig, ik ben mijn USB-stick kwijt :(

    Huntelaar schreef:
    Ja, ik weet dat veel mensen hem geweldig vinden.. maar ik mag die gast for some reason niet.. =$ Pleasedon'tkillme

    Knap ziet het er niet bepaald uit nee. En verder ken ik hem niet en heb ik het nog nooit gezien.

    T0RRES schreef:
    (...)
    Knap ziet het er niet bepaald uit nee. En verder ken ik hem niet en heb ik het nog nooit gezien.

    Ach, hij is zeker niet lelijk vind ik. Maar ik heb één keer een stukje aflevering van Supernatural gezien geloof ik toen mijn broertje dat keek. En ik irriteerde me dood aan hem. :'D Haha. Gewoon niet mijn serie denk ik. :Y)


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Ach, hij is zeker niet lelijk vind ik. Maar ik heb één keer een stukje aflevering van Supernatural gezien geloof ik toen mijn broertje dat keek. En ik irriteerde me dood aan hem. :'D Haha. Gewoon niet mijn serie denk ik. :Y)


    Dat is zijn karakter Dean Winchester. :')


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Happy 30th Birthday to Paul Welsey!*O*


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Metropolis schreef:
    (...)

    Dat is zijn karakter Dean Winchester. :')

    Dat weet ik. x) Maar doordat ik hem daar al niet leuk vind en ik die serie niet leuk vind, heb ik er gewoon niks mee. :')


    ars moriendi