• The Footies <3

    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil

    [ bericht aangepast op 23 juli 2012 - 18:59 ]

    Piazon schreef:
    Straks ben ik nog de enige persoon die niet kan/mag gaan (huil) Niet dat die wedstrijd zelf me zoveel boeit, maar ik wil jullie zo graag zien :Y)

    Dan zouden we elkaar in de vakantie eens moeten meeten

    En ligt het bij de meeste mensen die niet kunnen dan aan het feit dat we allemaal enge kinders internet zijn, het ver weg is, of omdat het doordeweeks is? =O
    Want we kunnen ook al eerder misschien in het weekend een keer wat afspreken ergens?


    ars moriendi

    Bij mijn moeder is het vooral vervoer dat een probleem speelt en mijn papa vind het altijd eng met mensen via het internet. Maar nu schijnen ze het beide wel oké te vinden. Maar dat komt omdat ik ook wel eens alleen met een vriendin naar Guns N' Roses ben geweest en dat is ook niet altijd zachtaardig wat betreft mensen dus zo'n onschuldige voetbalwedstrijd moet zeker weten kunnen.

    Huntelaar schreef:
    En ligt het bij de meeste mensen die niet kunnen dan aan het feit dat we allemaal enge kinders internet zijn, het ver weg is, of omdat het doordeweeks is? =O
    Want we kunnen ook al eerder misschien in het weekend een keer wat afspreken ergens?


    Sowieso alle drie die redenen komen voorbij als ik mijn mama vraag. En waarschijnlijk komen de hoofdstukken geld en opleiding er ook nog bij.
    "Demi, vakanties is voor fun. Door de weeks geen feestjes en ben je alleen bij vrienden dichtbij. Bla bla bla. Ga leren/voor je kindjes zorgen."
    '-.-


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Dat het doordeweeks is, zijn mijn ouders niet blij mee maar ze vinden het oké. Omdat ze weten dat ik toch niks mis op school en toch altijd op alles voorloop, daar zorg ik namelijk altijd voor. Dus ik ga de volgende dag gewoon naar school en suffen in de les of zo of ik meld me ziek.

    Huntelaar schreef:
    En ligt het bij de meeste mensen die niet kunnen dan aan het feit dat we allemaal enge kinders internet zijn, het ver weg is, of omdat het doordeweeks is? =O
    Want we kunnen ook al eerder misschien in het weekend een keer wat afspreken ergens?

    All three of them.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Boutella schreef:
    (...)

    Sowieso alle drie die redenen komen voorbij als ik mijn mama vraag. En waarschijnlijk komen de hoofdstukken geld en opleiding er ook nog bij.
    "Demi, vakanties is voor fun. Door de weeks geen feestjes en ben je alleen bij vrienden dichtbij. Bla bla bla. Ga leren/voor je kindjes zorgen."
    '-.-

    Ik heb ook geen geld, misschien binnekort wel
    Dus als ik geld uit moete geven, dat zal mij niet lukken

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Ik heb ook geen geld, misschien binnekort wel
    Dus als ik geld uit moete geven, dat zal mij niet lukken


    Het klinkt nogal stom maar momenteel heb ik gewoon geen tijd om te werken. Pas tegen het eind van het jaar. Geld heb ik in principe wel - nog niet genoeg - maar ja, dat is één van de vijf dingen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik heb gewoon totaal geen zin om te werken. Twee baantjes gehad, waarbij ik twee keer elke dag huilend thuis kwam, zo vervelend vond ik het. Daarbij heb ik het geld niet nodig. Natuurlijk wil soms wel eens wat duurs, en kan dat niet, maar over het algemeen koop ik bijna niks. Want kleren en alles wat nodig is, krijg ik van mijn ouders en het enige wat ik zelf moet kopen zijn dingen die ik leuk vind en niet de dingen die echt nodig zijn. Daarom maakt de prijs van dat voetbalkaartje me ook niet zoveel uit, dat ga ik sowieso wel redden.

    Boutella schreef:
    (...)

    Het klinkt nogal stom maar momenteel heb ik gewoon geen tijd om te werken. Pas tegen het eind van het jaar. Geld heb ik in principe wel - nog niet genoeg - maar ja, dat is één van de vijf dingen.

    Als ik terug ben van vakantie dan ga ik solliciteren
    Had er al eerder gesolliciteerd en toen belde ze me voor een gesprek, maar ik moest na het gesprek dat ik dan zou krijgen nog 2 weken erna beschikbaar zijn, en dat ging niet vanwege mijn vakantie
    Toen zei die vrouw dat ik het nog eens moest proberen als ik terug kom van vakantie
    Dus misschien heb ik straks wel een baantje (maar niets is zeker), maar dan zou ik jullie niet kunnen meeten op zaterdag, of ik moet om 11 uur de post al gaan bezorgen haha

    Huntelaar schreef:
    En ligt het bij de meeste mensen die niet kunnen dan aan het feit dat we allemaal enge kinders internet zijn, het ver weg is, of omdat het doordeweeks is? =O
    Want we kunnen ook al eerder misschien in het weekend een keer wat afspreken ergens?


    Waarschijnlijk alle drie wel (: plus ook het feit dat ik een beetje bang ben dat jullie me niet mogen of jullie gaan ergeren aan hoe ik praat ;s


    The truth may be orange!

    T0RRES schreef:
    Ik heb gewoon totaal geen zin om te werken. Twee baantjes gehad, waarbij ik twee keer elke dag huilend thuis kwam, zo vervelend vond ik het. Daarbij heb ik het geld niet nodig. Natuurlijk wil soms wel eens wat duurs, en kan dat niet, maar over het algemeen koop ik bijna niks. Want kleren en alles wat nodig is, krijg ik van mijn ouders en het enige wat ik zelf moet kopen zijn dingen die ik leuk vind en niet de dingen die echt nodig zijn. Daarom maakt de prijs van dat voetbalkaartje me ook niet zoveel uit, dat ga ik sowieso wel redden.


    Kijk, ik wil niets liever dan werken op dit moment. Geld in mijn schoot geworpen krijgen is makkelijk maar ik geniet er niet van. Ik wil er iets voor doen dan heb je er meer plezier van; dat heb ik afgelopen jaar erg goed geleerd. Daarbij wil ik leuke dingen doen met vriendinnen. Aankomend jaar gaan we waarschijnlijk naar München, concerten, weekendjes/dagjes weg en ik wil/kan niet verwachten dat mijn mama dat betaald. Op eigen schoenen staan en mijn eigen dingen ondernemen dat is wat ik wil en daarvoor heb ik een baan nodig.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Boutella schreef:
    Kijk, ik wil niets liever dan werken op dit moment. Geld in mijn schoot geworpen krijgen is makkelijk maar ik geniet er niet van. Ik wil er iets voor doen dan heb je er meer plezier van; dat heb ik afgelopen jaar erg goed geleerd. Daarbij wil ik leuke dingen doen met vriendinnen. Aankomend jaar gaan we waarschijnlijk naar München, concerten, weekendjes/dagjes weg en ik wil/kan niet verwachten dat mijn mama dat betaald. Op eigen schoenen staan en mijn eigen dingen ondernemen dat is wat ik wil en daarvoor heb ik een baan nodig.

    Ja, dat snap ik ook wel, echt (:
    Heb je het met je moeder over een baantje gehad? (:

    T0RRES schreef:
    (...)
    Ja, dat snap ik ook wel, echt (:
    Heb je het met je moeder over een baantje gehad? (:


    Ja, ik heb in maart al gesolliciteerd maar was nog te jong. Nu ik vijftien ben mag ik iets meer dan eerst. Ze ondersteunt me alleen maar in die keuze. De wilt me zelfstandig hebben en voor mezelf kunnen zorgen - dat was ook een reden om me naar Afrika te laten gaan. Ze vertrouwt me en steunt me altijd dus dat moet allemaal geen probleem zijn. Als ik over jullie zal vertellen zal ze me ook niet de grond in boren maar ik ben er nogal voorzichtig mee. Mijn 'Afrikagroep' weet als enige wel van jullie en hadden ook een soort respect voor ons. Ze waren zelfs nieuwsgierig en enthousiast etc. maar ik ben er onzeker over.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Weet iemand nog goede vampier films? Want er zijn er zó veel...