• California. Studenten hebben gedaan met High School en gaan naar de universiteit. Het studentenleven, de examenperiodes, vriendschappen, liefdes maar ook de feestjes en de studentenhuizen.

    ||RPG.
    4 studentenhuizen gevuld met studenten. Elk huis is betekent om het soort studenten dat wordt uitgenodigd voor die huizen. Ruzies en haat ontstaan tussen de huizen, maar ook liefdes en vriendschappen.

    ||De huizen.
    Phi Iota Mu.
    Hét huis voor The Rich & Famous.
    Een meisjeshuis voor meisjes die het ooit willen maken in Hollywood. Dat er van overtuigd zijn dat ze én knap genoeg zijn én genoeg talent hebben. Daarnaast hebben ze de volle steun van hun ouders die rijk zijn.
    Feestjes daar zijn voor sommige mensen té. Honderden mensen lopen rond, dronken als wat en ze doen dingen die ze soms beter niet hadden kunnen doen.
    Omikron Nu.
    Hét huis voor de jongens die van sport houden.
    Die er alles aan doen om uit te blinken in alle sporten en die proberen een beurs te bemachten voor een sportuniversiteit.
    De feestjes zijn wild, luidruchtig maar hebben een grens.
    Zeta Xi.
    Het huis voor meisjes die hun toekomst al voor hun zien.
    Ze weten wat ze willen, doen er hun best voor, maar nemen de tijd om plezier te maken. Want de studententijd, blijft de studententijd.
    De feestjes hier zijn met minder mensen, maar zijn wel héél leuk.
    Drank genoeg, maar niet tot in de vroege uurtjes.
    Kappa Rho.
    Het huis voor jongens die vooral plezier willen maken.
    Players, feestgevers en jongens die maar net hun examens halen en over kunnen gaan.
    Feestjes hier zijn wild, gaan door tot in de vroege uurtjes en hebben géén grens.

    ||Meedoen ?
    Ik denk dat als we bij elk huis 5 mensen hebben dat al genoeg gaat zijn.
    Dus wil je meedoen vul dan dit in;
    Naam;
    Leeftijd -tussen de 18 en 22 jaar-;
    Huis;
    Karakter -uitgebreid !-;
    Uiterlijk -foto+uitleg-;
    Extra -bv. een stukje verleden, hobby's, etc-;


    ||De rollen.
    Phi Iota Mu.
    - Demi1309 || Amy Michiels.
    - Cloudbreaker || Priscilla Ashley White.
    - Slumdog || Selena Malik.
    - Khedira || Vienna Aviera Moreno.
    -Bradfordd || Emily Abigail Bright.
    Zeta Xi.
    - N4I5 || Penelope Wakely Gonzalez.
    - Sirens || Amelia 'Mia' Phoenix Chamir.
    - Lahey || Farrah Viènne Rosenbaum.
    - CarrotLouis || Summer Melody Night.
    - Frey || Jazlyn Myune (Clear Water) Pierce.

    Omikron Nu.
    - Lahey || Ivan Rhys Hartley.
    - Sirens || Dustin Alexander James.
    - Reservering verlopen. Nieuwe reservering mogelijk.
    -
    -
    Kappa Rho.
    - Cloudbreaker || Gereserveerd.
    - N4I5 || Lorenzo Lukas Morris.
    - Frey || Jayson Derek Pierce
    - PopRocket || Aiden Fillin Coleman.
    - Bradfordd || Ethan Drew Waters.


    ||Regels.
    -16+ is toegestaan, maar hou het netjes !
    -Er kunnen geen perfecte mensen bestaan !
    -Hou het realistisch dus laat je personage niet van de eerste dag verliefd worden op iemand.
    -Mensen boven de 18 kennen elkaar al, mensen die net nieuw zijn moeten kennismaken.
    -Max. 3 personages per persoon. Ander huis+ander geslacht !
    -OCC met haakjes.
    -Naamsverandering doorgeven !
    -NAAM. - / | || HUIS Bv. Claire Scott || Phi Iota Mu.
    -Geen oneliners ! Ik wil minstens 4 regels per post !
    -Reserveringen blijven 24 uur staan ! Geen waarschuwingen, doe de moeite om het zelf te onthouden.
    -Alleen Ik & Stiles van deze RPG openen nieuwe topics !
    -Overtreden van deze regels en je ligt eruit.

    ||Nog even dit.
    Je mag me altijd tips geven zodat deze RPG niet al te snel doodloopt.
    Ideeën zijn dus altijd welkom en laat ze gerust achter !
    Wil je mede-eigenaar van dit topic worden laat dat dan even weten in PB of GB.
    Er komt trouwens een Rollenstory, dat is makkelijker.

    [ bericht aangepast op 4 sep 2012 - 20:01 ]

    Mag ik een meisje bij Phi Iota Mu reserveren?

    O, en als je nog een jongen nodig hebt, kan je het me vragen. x


    Don't let your life be lived by somebody else.

    Naam; Ashley Priscilla Rodriguez, haar bijnaam is Pink Panter.
    Leeftijd; Achttien.
    Huis; Phi Iota Mu.
    Karakter; Ashley is de grootste bitch die er is. Als ze iemand voor het eerst ontmoet, komt er vaak geen enkel positief woord over die gene uit haar mond, behalve als ze oog in oog staat met een knappe jongen. Dan is ze het liefste meisje op de hele wereld en zal ze er alles aan doen om die jongen voor zichzelf te krijgen, ook als ze op dat moment al een ander vriendje heeft. Ook staat Ashley er om bekend dat ze jongens bij bosjes verslind, omdat ze houdt van 'afwisseling'. Eigenlijk doet ze alleen maar voor hun aandacht, geld, cadeautjes en seks.
    Daarnaast is Ashley wel vriendelijk zijn tegen haar vriendinnen, omdat die alles voor haar betekenen. Ze kan geen dag zonder ze en zou het al helemaal vreselijk vinden om een vriendin te verliezen, want ze is erg op vriendinnen gesteld.
    Ook is Ashley een feestbeest, voor haar is geen enkel feestje te gek. Ze is ook zeker niet vies van een lekkere sterke borrel, een sigaretje of drugs.
    Uiterlijk;



    Asheley is één meter vijfenzeventig lang en weegt ongeveer vierenvijftig kilogram. Ze heeft een licht getinte huidskleur, doordat haar vader uit Spanje komt en ook een getinte huidskleur heeft.
    Haar haren zijn bij de wortel heel donkerbruin en de punten zijn meer kastanjebruin en hier en daar zitten plukjes lichtbruin. Ze heeft donkerbruine geëpileerde wenkbrauwen, die ze altijd nog iets donkerder maakt, om ze beter uit te laten komen. De irissen in haar ogen zijn kastanjebruin. Ze is erg trots op haar ogen, omdat de kleur die ze heeft erg uniek is. Tevens maakt ze haar ogen altijd zo licht mogelijk op om ze groter te laten lijken. Ze draagt altijd mascara, witte oogschaduw tot haar wenkbrauwen en eyeliner onder haar ogen. Af en toe experimenteert ze met verschillende kleuren oogschaduw om een nieuwe look te creëren. Ook draagt ze altijd rouge op haar gezicht om de oneffenheden op haar gezicht te verbergen.
    Ashley's lippen zijn van zichzelf heel licht, maar daar heeft ze geen problemen mee, dus maakt ze haar lippen ook zo licht mogelijk op.
    Verder heeft ze een goddelijk lichaam. Ze heeft prachtige rondingen en nergens op haar lichaam zit ook maar één extra grammetje vet. Dit lichaam onderhoudt ze door veel te sporten en weinig vet voedsel te eten.
    Ook zitten er op haar lichaam twee tatoeages. Eentje op de binnenkant van haar arm en eentje op haar linkerschouder.
    Ze draagt ook verschillende armbanden en horloge's, waaronder deze en deze.
    Extra; Ze is opgegroeid in een familie met drie kinderen. Haar oudere broer Rogier is als een beste vriend voor haar. Haar jongere zusje heet Charlotta. Ashley heeft nooit zo veel met haar opgetrokken, enkel heeft ze op haar zusje gepast als haar ouders weer eens naar een jetset-party gingen, totdat Ashley ging studeren en naar het studentenhuis vertrok.
    Overigens is haar vader profvoetballer bij een club in Spanje en reist veel heen en weer tussen Spanje en Amerika. Ashley's moeder is modeontwerpster en heeft haar eigen kledinglijn.

    [ bericht aangepast op 25 aug 2012 - 16:48 ]


    Alles is geupload. Ik ga al beginnen aan de story, die komt Online zodra alle rollen zijn ingevuld.
    De RPG start dan ook maar als alle rollen zijn ingevuld.

    Ik wil echt graag meedoen, maar ik ga zondag/maandag al weg op vakantie voor twee weken, dus ik weet niet of het handig is..


    It's okay.


    Bradfordd schreef:
    Ik wil echt graag meedoen, maar ik ga zondag/maandag al weg op vakantie voor twee weken, dus ik weet niet of het handig is..


    Als jij het geen probleem vind om later in een RPG te komen, dan is het niet erg voor mij c:

    Mag ik een meisje bij Phi Iota Mu reserveren? ^^
    En is het een probleem dat ik morgen op vakantie vertrek?

    [ bericht aangepast op 24 juli 2012 - 22:22 ]


    kindness is never a burden.

    H4RRY5TYLE5 schreef:

    (...)

    Als jij het geen probleem vind om later in een RPG te komen, dan is het niet erg voor mij c:


    Is het ook mogelijk om dan pas na mijn vakantie te beginnen? Dan zit je ook niet met gesprekken etc die je dan met anderen hebt. c:


    It's okay.

    H4RRY5TYLE5 schreef:

    (...)

    Als jij het geen probleem vind om later in een RPG te komen, dan is het niet erg voor mij c:


    Is het ook mogelijk om dan pas na mijn vakantie te beginnen? Dan zit je ook niet met gesprekken etc die je dan met anderen hebt. c:


    It's okay.

    Bradfordd schreef:
    (...)

    Is het ook mogelijk om dan pas na mijn vakantie te beginnen? Dan zit je ook niet met gesprekken etc die je dan met anderen hebt. c:


    Dan heb je ook dat mensen weer op vakantie zijn, we kunnen lastig voor jou wel dat doen en voor anderen dan niet >.<


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Poeh schreef:
    Mag ik een meisje bij Phi Iota Mu reserveren? ^^
    En is het een probleem dat ik morgen op vakantie vertrek?


    Edit; een jongen bij Kappa Rho in plaats van een meisje bij Phi Iota Mu.


    kindness is never a burden.

    laat maar ik doe al teveel rpg's

    [ bericht aangepast op 24 juli 2012 - 22:30 ]


    Remember to be ridiculous.


    Geen probleem voor de mensen die op vakantie gaan !
    Jullie krijgen de rollen.

    [ bericht aangepast op 24 juli 2012 - 22:36 ]

    Ik reserveer voor Zeta Xi.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    H4RRY5TYLE5 schreef:

    Oké, @Poeh, hoeveel dagen ga jij weg ?
    @Bradfordd, het spijt me, maar binnen 2 weken is wel redelijk lang. Misschien kan je dan een rol nog krijgen, als er iemand wegvalt of niet meer actief is.

    Twee weken maar ik kan nogal snel in een RPG komen. Als je het liever niet hebt mag je dat altijd zeggen. ^^


    kindness is never a burden.