• California. Studenten hebben gedaan met High School en gaan naar de universiteit. Het studentenleven, de examenperiodes, vriendschappen, liefdes maar ook de feestjes en de studentenhuizen.

    ||RPG.
    4 studentenhuizen gevuld met studenten. Elk huis is betekent om het soort studenten dat wordt uitgenodigd voor die huizen. Ruzies en haat ontstaan tussen de huizen, maar ook liefdes en vriendschappen.

    ||De huizen.
    Phi Iota Mu.
    Hét huis voor The Rich & Famous.
    Een meisjeshuis voor meisjes die het ooit willen maken in Hollywood. Dat er van overtuigd zijn dat ze én knap genoeg zijn én genoeg talent hebben. Daarnaast hebben ze de volle steun van hun ouders die rijk zijn.
    Feestjes daar zijn voor sommige mensen té. Honderden mensen lopen rond, dronken als wat en ze doen dingen die ze soms beter niet hadden kunnen doen.
    Omikron Nu.
    Hét huis voor de jongens die van sport houden.
    Die er alles aan doen om uit te blinken in alle sporten en die proberen een beurs te bemachten voor een sportuniversiteit.
    De feestjes zijn wild, luidruchtig maar hebben een grens.
    Zeta Xi.
    Het huis voor meisjes die hun toekomst al voor hun zien.
    Ze weten wat ze willen, doen er hun best voor, maar nemen de tijd om plezier te maken. Want de studententijd, blijft de studententijd.
    De feestjes hier zijn met minder mensen, maar zijn wel héél leuk.
    Drank genoeg, maar niet tot in de vroege uurtjes.
    Kappa Rho.
    Het huis voor jongens die vooral plezier willen maken.
    Players, feestgevers en jongens die maar net hun examens halen en over kunnen gaan.
    Feestjes hier zijn wild, gaan door tot in de vroege uurtjes en hebben géén grens.

    ||Meedoen ?
    Ik denk dat als we bij elk huis 5 mensen hebben dat al genoeg gaat zijn.
    Dus wil je meedoen vul dan dit in;
    Naam;
    Leeftijd -tussen de 18 en 22 jaar-;
    Huis;
    Karakter -uitgebreid !-;
    Uiterlijk -foto+uitleg-;
    Extra -bv. een stukje verleden, hobby's, etc-;


    ||De rollen.
    Phi Iota Mu.
    - Demi1309 || Amy Michiels.
    - Cloudbreaker || Priscilla Ashley White.
    - Slumdog || Selena Malik.
    - Khedira || Vienna Aviera Moreno.
    -Bradfordd || Emily Abigail Bright.
    Zeta Xi.
    - N4I5 || Penelope Wakely Gonzalez.
    - Sirens || Amelia 'Mia' Phoenix Chamir.
    - Lahey || Farrah Viènne Rosenbaum.
    - CarrotLouis || Summer Melody Night.
    - Frey || Jazlyn Myune (Clear Water) Pierce.

    Omikron Nu.
    - Lahey || Ivan Rhys Hartley.
    - Sirens || Dustin Alexander James.
    - Reservering verlopen. Nieuwe reservering mogelijk.
    -
    -
    Kappa Rho.
    - Cloudbreaker || Gereserveerd.
    - N4I5 || Lorenzo Lukas Morris.
    - Frey || Jayson Derek Pierce
    - PopRocket || Aiden Fillin Coleman.
    - Bradfordd || Ethan Drew Waters.


    ||Regels.
    -16+ is toegestaan, maar hou het netjes !
    -Er kunnen geen perfecte mensen bestaan !
    -Hou het realistisch dus laat je personage niet van de eerste dag verliefd worden op iemand.
    -Mensen boven de 18 kennen elkaar al, mensen die net nieuw zijn moeten kennismaken.
    -Max. 3 personages per persoon. Ander huis+ander geslacht !
    -OCC met haakjes.
    -Naamsverandering doorgeven !
    -NAAM. - / | || HUIS Bv. Claire Scott || Phi Iota Mu.
    -Geen oneliners ! Ik wil minstens 4 regels per post !
    -Reserveringen blijven 24 uur staan ! Geen waarschuwingen, doe de moeite om het zelf te onthouden.
    -Alleen Ik & Stiles van deze RPG openen nieuwe topics !
    -Overtreden van deze regels en je ligt eruit.

    ||Nog even dit.
    Je mag me altijd tips geven zodat deze RPG niet al te snel doodloopt.
    Ideeën zijn dus altijd welkom en laat ze gerust achter !
    Wil je mede-eigenaar van dit topic worden laat dat dan even weten in PB of GB.
    Er komt trouwens een Rollenstory, dat is makkelijker.

    [ bericht aangepast op 4 sep 2012 - 20:01 ]

    Naam; Amy Michels
    Leeftijd -tussen de 18 en 22 jaar-; bijna 18
    Huis; Phi Lota Mu
    Karakter -uitgebreid !-; Amy kijkt niet echt naar de mensen om zich heen. Ze is totaal gefocust op haar uiterlijk, haar doel, haar toekomst, haar geld en alles wat daarmee te maken heeft. De mensen om haar heen maken haar dan ook niks uit. Ze kan bitcherig uit de hoek komen en is erg afstandelijk. Wel houd ze van feesten organiseren en nodigt dan ook bijna iedereen uit. Alleen om zichzelf hoog in de ranglijst te zetten, vrienden te krijgen, zonder echt vrienden te zijn en ze heeft het geld toch. Haar ouders bemoeien zich niet met haar. Ze geven haar geld, laten haar er alles mee doen, maar zijn te druk om echt naar haar om te kijken. En dat doet haar pijn. Daarom doet ze zo afstandelijk en alsof het haar niet kan schelen. Ze wilt het maken als actrice en model, maar haar ouders beseffen niet hoe graag ze dat wilt. Ze zijn bereid alles in haar te investeren, maar erover praten met haar doen ze nooit. Behalve het geld dat ze nodig heeft, doen ze niks voor haar. Daarom heeft ze een hekel aan mensen die het goed kunnen vinden met hun ouders of mensen die het altijd over hun familie hebben. Ze voelt zich eigenlijk heel eenzaam.
    Uiterlijk -foto+uitleg-;



    Amy heeft blonde haren met een beetje slag erin. Ze heeft groene ogen en een paar sproetjes. Ze draagt haar haren bijna altijd los en als dat niet zo is, heeft ze een vlecht of een knot. Ze is slank en best lang, namelijk 1.78.
    Extra -bv. een stukje verleden, hobby's, etc-; Amy heeft nooit veel contact gehad met haar ouders. Ze was altijd alleen met haar o- pair. Haar ouders hadden het te druk voor haar. Haar vader is een rijke zakenman en haar moeder een bekende styliste. Doordat ze nooit aandacht kreeg is ze veranderd. Ze doet veel met haar uiterlijk, kan een ongelofelijke bitch zijn en heeft zich een beetje afgesloten daardoor. Omdat ze eenzaam was is ze begonnen met dansen en zingen. Ook deed ze piano. Dat deed ze om haar gevoelens weg te spelen, zingen of dansen. Al snel kwam ze erachter dat ze acteren ook leuk vond en ging op een hoge acteerschool. De droom om actrice te worden bleef staan en het idee om model te zijn kwam er ook bij. Aangezien ze haar moeders werk zag bij de modellen en de foto’s . Zelf heeft ze ook al een paar fotoshoots gedaan en vond het werk super!
    Amy heeft een klas overgeslagen op de basisschool en is daardoor jonger dan de andere, maar doet wel haar 2de jaar.

    [ bericht aangepast op 14 sep 2012 - 23:38 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Sorry was hem vergeten te posten...


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naam; Ashley Priscilla Rodriguez, haar bijnaam is Pink Panter.
    Leeftijd; Achttien.
    Huis; Phi Iota Mu.
    Karakter; Ashley is de grootste bitch die er is. Als ze iemand voor het eerst ontmoet, komt er vaak geen enkel positief woord over die gene uit haar mond, behalve als ze oog in oog staat met een knappe jongen. Dan is ze het liefste meisje op de hele wereld en zal ze er alles aan doen om die jongen voor zichzelf te krijgen, ook als ze op dat moment al een ander vriendje heeft. Ook staat Ashley er om bekend dat ze jongens bij bosjes verslind, omdat ze houdt van 'afwisseling'. Eigenlijk doet ze alleen maar voor hun aandacht, geld, cadeautjes en seks.
    Daarnaast is Ashley wel vriendelijk zijn tegen haar vriendinnen, omdat die alles voor haar betekenen. Ze kan geen dag zonder ze en zou het al helemaal vreselijk vinden om een vriendin te verliezen, want ze is erg op vriendinnen gesteld.
    Ook is Ashley een feestbeest, voor haar is geen enkel feestje te gek. Ze is ook zeker niet vies van een lekkere sterke borrel, een sigaretje of drugs.
    Uiterlijk;


    Asheley is één meter vijfenzeventig lang en weegt ongeveer drieënzestig kilogram. Ze heeft een licht getinte huidskleur, doordat haar vader uit Spanje komt en ook een getinte huidskleur heeft.
    Haar haren zijn bij de wortel heel donkerbruin en de punten zijn meer kastanjebruin en hier en daar zitten plukjes lichtbruin. Ze heeft donkerbruine geëpileerde wenkbrauwen, die ze altijd nog iets donkerder maakt, om ze beter uit te laten komen. De irissen in haar ogen zijn kastanjebruin. Ze is erg trots op haar ogen, omdat de kleur die ze heeft erg uniek is. Tevens maakt ze haar ogen altijd zo licht mogelijk op om ze groter te laten lijken. Ze draagt altijd mascara, witte oogschaduw tot haar wenkbrauwen en eyeliner onder haar ogen. Af en toe experimenteert ze met verschillende kleuren oogschaduw om een nieuwe look te creëren. Ook draagt ze altijd rouge op haar gezicht om de oneffenheden op haar gezicht te verbergen.
    Ashley's lippen zijn van zichzelf heel licht, maar daar heeft ze geen problemen mee, dus maakt ze haar lippen ook zo licht mogelijk op.
    Verder heeft ze een goddelijk lichaam. Ze heeft prachtige rondingen en nergens op haar lichaam zit ook maar één extra grammetje vet. Dit lichaam onderhoudt ze door veel te sporten en weinig vet voedsel te eten.
    Ook zitten er op haar lichaam twee tatoeages. Eentje op de binnenkant van haar arm en eentje op haar linkerschouder.
    Ze draagt ook verschillende armbanden en horloge's, waaronder deze en deze.
    Extra; Ze is opgegroeid in een familie met drie kinderen. Haar oudere broer Rogier is als een beste vriend voor haar. Haar jongere zusje heet Charlotta. Ashley heeft nooit zo veel met haar opgetrokken, enkel heeft ze op haar zusje gepast als haar ouders weer eens naar een jetset-party gingen, totdat Ashley ging studeren en naar het studentenhuis vertrok.
    Overigens is haar vader profvoetballer bij een club in Spanje en reist veel heen en weer tussen Spanje en Amerika. Ashley's moeder is modeontwerpster en heeft haar eigen kledinglijn.

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 17:48 ]

    Naam;Vienna Aviera Moreno
    Leeftijd; 20 jaar
    Huis;Phi Lota Mu
    Karakter; Vienna heeft echt het karakter van een verwende rijkeluisdochter. Ze heeft alles wat een meisje zich kan wensen en krijgt ook alles wat ze wil. Vienna kan het niet hebben dat er nee tegen haar word gezegd en zorgt er dan vaak voor dat nee ja word. Verder is Vienna een echte bitch. Ze vind het heerlijk om anderen jaloers te maken en laat z'n kans dan ook niet lopen. Voor haar vrienden is Vienna weer heel anders. Dan is het een aardig meisje die totaal niet denkt aan geld en wat ze allemaal heeft. Het is echt een meisje met twee gezichten.
    Uiterlijk;


    Vienna heeft lang bruin haar met grove slagen erin. Ze heeft verleidelijke bruine ogen met lange wimpers. Vienna heeft een slank lichaam met een bruine exotische tint. Ze is ongeveer 1.70 en draagt graag strakke kleding wat haar vrouwelijke figuren mooi laat uitkomen. Natuurlijk draagt ze alleen merk kleding en schoenen. Iets zonder merk zul je bij haar niet tegen komen.
    Extra; Vienna haar ouders zijn allebei zeer bekend in Hollywood. Haar moeder is een grote bekende make-up artiest en haar vader is een bekende producer met al verschillende grote succesvolle films op zijn naam.

    [ bericht aangepast op 27 juli 2012 - 19:28 ]


    ~

    EDWESTWICK schreef:
    Naam; Kay Levi Elliot Humesa
    Leeftijd -tussen de 18 en 22 jaar-; 19
    Huis; Kappa Rho
    Karakter -uitgebreid !-; Kay is ontzettend zorgzaam, als er iets met iemand gebeurd is hij de eerste die er is. Hij zegt altijd dingen die hij eigenlijk niet moet zeggen, en hij maakt veel arrogante opmerkingen. Zijn lievelings oneliner is: 'you gotta love me.' Hij heeft veel vriendinnetjes gehad, en is daardoor redelijk vol van zichzelf. Zijn hart ligt bij trauma dokter zijn, dat is al zijn droom vanaf dat hij negen was. Hij heeft ook in het leger gediend en is daardoor erg hard geworden. Hij werd uitgezonden naar Irak.
    Uiterlijk -foto+uitleg-;


    Kay heeft bruin haar.
    Zijn ogen zijn felgroen met gouden stipjes.
    Zijn kledingstijl is stoer, hij houdt van snapbacks en beanies. Hij zweert bij zwarte skinny jeans en rode hoodies.
    Extra -bv. een stukje verleden, hobby's, etc- Kay's grootste hobby's zijn: meisjes, feesten en voetballen. Hij is een beetje een standaard jongen, maar wat niemand weet is dat hij eigenlijk heel gepassioneerd is over zijn studie.
    Hij heeft een vriendin meer dan 200 km verderop, ze heet Nayla.


    O ja, is het erg dat ik geen 16+ stukjes doe>
    Ik hoop dat je het leuk vind! x


    Ooooh, ik denk eerlijk gezegd niet dat ik met deze rol kan. Ik heb het super druk met alles, en ook nog heel veel verhalen en zo..
    Is het erg als ik plaats maak voor iemand anders?
    Het spijt me, x


    Don't let your life be lived by somebody else.

    Cloudbreaker schreef:
    (...)



    1 puntje, voor de rest is alles goed hoor; 1.75 m en 54 kilogram ?
    Volgens mij & Stiles ben je dan echt mager.
    Kan je het misschien ietjes meer doen ?

    H4RRY5TYLE5 schreef:
    (...)


    1 puntje, voor de rest is alles goed hoor; 1.75 m en 54 kilogram ?
    Volgens mij & Stiles ben je dan echt mager.
    Kan je het misschien ietjes meer doen ?


    Ik heb het op gezocht. Kendall Jenner is 1.75 en weegt 54 kilogram. [Klik]

    Hmm.. zal ik de laatste jongen van Kappa Rho invullen?

    Cloudbreaker schreef:
    (...)

    Ik heb het op gezocht. Kendall Jenner is 1.75 en weegt 54 kilogram. [Klik]


    What? Dan is ze echt dun. Een vriendin vanij weegt 50 kilo en is 1.60m. Ik vind haar al dun :s

    Edit; volgens BMI heeft ze dan ondergewicht : p maar ach, het zal ook wel

    [ bericht aangepast op 26 juli 2012 - 17:05 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Cloudbreaker schreef:
    Hmm.. zal ik de laatste jongen van Kappa Rho invullen?



    Je mag hoor c:
    Ik heb toch nog de rollen nodig voordat we gaan beginnen.
    En als je het hebt opgezocht, dan geloof ik je.

    Ze is ook hartstikke dun.


    Cloudbreaker schreef:
    Ze is ook hartstikke dun.




    Haha, ik geloof je wel hoor : p


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    H4RRY5TYLE5 schreef:

    @Bradfordd, Je rol van je meisje past niet echt bij de omschrijving van Phi Iota Mu. Er staat dat ze onzeker is over haar uiterlijk, maar de meisjes van Phi Iota Mu weten héél zeker dat ze knap genoeg zijn.

    Sorry, zal even een andere personage plaatsen!


    It's okay.

    Iemand die nog een jongen wil?


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Stiles schreef:
    Iemand die nog een jongen wil?

    Ik denk dat één Jayson al genoeg is, haha ;P


    Quiet the mind, and the soul will speak.