• Welkom in California.
    Hier ligt een school waar gewone leerlingen (stervelingen) niet op kunnen.
    School of Magic genaamd. Niet veel stervelingen weten van deze school af.
    De bedoeling in deze school is dat bijzondere leerlingen naar school kunnen en een kant kiezen.
    Natuurlijk zijn er op deze school krachten die de leerlingen hun keuzes beïnvloeden.
    Sommige stervelingen komen per ongeluk ook op deze school te recht. Waardoor sommige "monsters" hun leven tot een hel willen maken.



    Meisjes(vol)
    Anna Sissy Flair - Geest : dracoluvvv
    Naya Wednesday - weerwolf : Poeh
    Madeleine Price - Manifesterende heks : LoveLanguage
    Francina Starks - Vampier : Dashed
    Avelin Cyrille June - Glamorgana/Veela : SerpentEyes
    Lily Jeanine Lockwood - Glamorgana/Veela : Aragog
    Catherine Jeanine Mariah Roux - Demon : Aragog
    Rosalie Ridder - Waternimf : LostMagic
    Stephany Selfira Delores - engel : Courteous
    Adora Witchsinner - gedachtenbeheerster : Styx
    Olivia Beckham - elf : Xerces


    Jongens
    Connor Duke - weerwolf : xSpookje
    Aiden Josh Miller - weerwolf : Silvanaa
    Jack Barrowman - weerwolf : xRemember
    Eeron Edward Night - weerwolf : WillNotLearn
    Lukas Gabriël Thomson - geest/edit : Poeh
    Virgo Dules - demon : Dashed
    Micael Adrian Whittemore - demon :Stiles
    Tyson Rush - vampier : Porcelaneous
    William Stevens Hyde - vampier : Poeh
    Alexander Matt Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Tyler Jacob Loghwood - halfbloed (demon + mens) : LostMagic
    Nathan Jackson - tovenaar : WillNotLearn
    Jason Jackson - tovenaar : WillNotLearn
    Elfir Haiitu Daniel Dylan Jason - elf : linde24


    Stervelingen
    Skyler Noëlle Haynes - meisje : Stiles
    Audrey Lynn Winchester - meisje : Silvanaa
    Elena Yana Bennett - meisje : LostMagic
    Rylie Jazlyn Salome - meisje : Morticia
    Noah Price - jongen : Primrose12
    Daniël Matthew Smith - jongen : Moonlit
    Wolvenjongen (Nathaniël Elijah Cybel) - wolfkind/jongen - LostMagic


    Leerkrachten
    Madam Sprew - Balans goed/slecht : Poeh
    Mr. McDonalds - woedebeheersing weerwolven : LoveLanguage


    Regels:[/b]
    OOC : [] ()
    Niet schelden in OOC
    Nieuwe topics worden door mij aangemaakt : gelieve dat te respecteren
    Naamsveranderingen doorgeven

    Topics:
    Rollenstory
    Rollentopic
    Lessenrooster
    Kamerindeling
    Topic 1
    Topic 2
    Topic 3
    Topic 4
    Topic 5
    Topic 7
    Topic 8

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 19:17 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Connor Duke ~ Weerwolf
    Ik begin ook te lachen, tja ze heeft gelijk het ligt niet verkeerd zo en ik ga voorlopig ook geen moeite doem om overeind te komen. Niet dat dat uberhaupt gaat lukken met Rylie boven op me.
    'Lig je lekker?' vraag ik grijnzend.

    [Jup, dat deed ik expres ;D, hehe]

    [ bericht aangepast op 30 juli 2012 - 1:05 ]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Rylie Jazlyn Salome - sterveling
    "Eigenlijk wel, ja" geef ik toe en stop vervolgens om kusjes in zijn nek te geven, waarna ik hem aankijk en opeens overspoelt word door een walm vlinders in mijn buik. Ik heb geen idee wat ik ermee aan moet, dus grijns ik en vraag, "De vraag is juist: ligt jíj lekker?" Waarna ik hem eigenlijk geen tijd geef om te antwoorden en hem weer op zijn lippen kus.

    (Dat was echt random... I loved it. ^^)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Connor Duke ~ Weerwolf
    Tussen de zoen door zeg ik: 'met jou bovenop me? Kan niet beter,' lach ik en ik zoek haar weer terug. 'Alleen moet er nu niet iemand langskomen,' grinnik ik tegen haar lippen aan. Met mijn hand streel ik haar haar en haar perfect gevormde wangen en lippen. Ze is gewoon zo ongelofelijk mooit.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Rylie Jazlyn Salome - sterveling
    "Er komt vast niemand langs," grinnik ik zachtjes tegen zijn lippen aan, al weten we beide dat het heus wel kan gebeuren. Een rilling gaat er door me heen als ik zijn hand over mijn haar en vervolgens over mijn wangen en lippen voel strelen. Ik kus hem met iets meer passie en laat mijn handen onder zijn shirt gaan.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Connor Duke ~ Weerwolf
    Een rilling gaat over mijn rug als haar vingertoppen mijn huid raken.
    'Lijkt je je dat wel zo'n goed idee, midden in het bos,' fluister ik in haar ook terwijl ik een kusje op haar oor druk.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Rylie Jazlyn Salome - sterveling
    Zachtjes grijns ik op wat hij fluistert en als hij vervolgens ook een kusje op mijn oor drukt, krijg ik weer diezelfde rilling door me heen. Ik kijk hem even met een speels lachje aan. "Wie zegt dat we íets midden in het bos gaan doen dan?" Grinnik ik plagerig en geef hem hierbij nog een knipoog, terwijl ik mijn vingertoppen over de blote huid van zijn gespierde buik streel.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Connor Duke ~ Weerwolf
    'Jij zegt het maar,' grijns ik en ik druk een kusje op haar neus. 'Stoute stoue Rylie,' grinnik ik, ik sluit mijn ogen en geniet van haar intieme aanrakingen. Ik wist niet dat liefde zo voelde, zo goed... zo fijn. Ik ben blij dat ik me er aan over gegeven heb, maar ik moet opletten dat ik me niet té ver mee laat slepen.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Rylie Jazlyn Salome - sterveling
    "Je vind me wel leuk, ook al ben ik volgens jou 'stout'.." grijns ik terwijl ik het zachtjes in zijn oor fluister en kus hem dan weer, om vervolgens abrupt te stoppen en mijn handen onder zijn shirt te halen. Met een plagerige glimlach sta ik op, kijk hem even aan, maar loop vervolgens weg. "Als we het niet in het bos doen, waar dan?" zucht ik, alsof de hele wereld op mijn schouders ligt en grinnik vervolgens.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Connor Duke ~ Weerwolf
    Snel krabbel ik overeind en ren achter Rylie aan.
    'Kies maar,' grijns ik terwijl ik achterstevoren voor haar gaat lopen, 'your wish is my command!' lach ik terwijl ik vrolijk met mijn wenkbrauwen wiebel.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Rylie Jazlyn Salome - sterveling
    Ik begin te lachen als hij met zijn wenkbrauwen wiebelt en pak dan zijn hand vast, verstrengel mijn vingers met die van hem en kijk hem aan waarna ik hem zacht mee trek. "Hm," begon ik plagerig, terwijl ik mijn slanke wijsvinger tegen mijn mond houd, als teken dat ik 'nadenk'. "Als we nou een rustig plaatsje kende." Grinnikte ik.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Connor Duke ~ Weerwolf
    'Een rustig plekje? Behalve midden in het bos? Onmogelijk te vinden,' verklaar ik, 'weet jij wel iets?' vraag ik, nu ik er zo over nadenk. Wat is dit voor een gesprek!? Ik lach in mezelf en wacht op Rylie's antwoord.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Rylie Jazlyn Salome - sterveling
    "Nee, sorry," zei ik met een semi-serieus gezicht, "weet je wat dat betekend? Ons plannetje gaat niet door," Ik haal even adem, kijk hem zuchtend-plagerig aan en kan het niet laten dan te lachen en vervolgens mijn armen over zijn nek te doen en mezelf aan hem op te hijsen zodat ik mijn benen rond zijn middel kan doen. "Nu moet je me dragen, want anders kunnen we niet langer bij elkaar blijven," grijns ik.

    (het internet valt om 2 uur uit, dus ik denk dat ik straks pleite ben, maar anders post ik nog wel op mijn mobiel. ;P)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Connor Duke ~ Weerwolf
    'Jammer,' zeg ik met een pruillipje, maar ik doe wat ze voorsteld en til haar weer op. Langzaam begin ik weer te lopen en let deze keer toch maar wat beter op bomen en losliggende takken. Ik vond het niet erg onder Rylie, maar ik wil haar en mezelf graag blauwe plekken besparen.

    [Oké ^^]


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.

    Rylie Jazlyn Salome - sterveling.
    "Misschien krijg je, je kans nog wel," grinnik ik terwijl ik het niet kon laten met mijn wenkbrauwen te wiebelen en drukte me vervolgens wat dichter tegen hem aan. "Ten minste, zodra je een rustig plekje hebt gevonden..en omdat we er nu nog geen kennen," grijns ik, maar woel vervolgens even door zijn haren. Ik vraag me ondertussen toch wel echt af wanneer we terug bij de school zijn.

    (okee internet ging er dus uit.. Joepie...)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Connor Duke ~ Weerwolf
    'Never touch the hair,' zeg ik waarschuwend, 'bad, bad girl,' grinnik ik terwijl ik haar een kusje geef en wat sneller begin te lopen. De eerste les begint zo en ik denk niet dat de leraren blij gaan zijn als ik die mis.


    My fake plants died, because I did not pretend to water them.