• Zijn er hier mensen die dat spelen?
    Ik speel het zelf niet, maar zit er over na te denken om dat wel te gaan doen..
    Ik wil daarom nu alleen weten wat jullie er leuk aan vinden en wat niet.

    Het zou helemaal geweldig zijn als je ook Twilight Princes heb gespeeld en dan de grote verschillen daarbij kan op noemen.
    [Al hoef je niet op te noemen dat Midna er niet is, Link niet in een wolf kan veranderen en dat het uiterlijk/beeld van het spel minder gedetailleerd is.]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Niemand?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Pfff. SKYRIM


    quidquid excusatio prandium pro

    Ik! Heb hem uitgespeeld, ik vind het echt een geweldig spel! Zeker spelen dus!

    Je hebt een eigen vogel en kunt vliegen! Dat vond ik echt supercool! En de besturing is heel chill!

    [ bericht aangepast op 25 juli 2012 - 0:48 ]

    Bingley schreef:
    Ik! Heb hem uitgespeeld, ik vind het echt een geweldig spel! Zeker spelen dus!


    Oew ;D Kan je me er iets meer over vertellen?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Kaien schreef:
    (...)

    Oew ;D Kan je me er iets meer over vertellen?


    Je hebt dus een vogel, dat is echt een leuk ding! Verder is de besturing heel chill op de wii, je gebruikt namelijk je nunchuck dinges ook; die moet je dan achteruit houden om een pijl te schieten etc. Ik vond hem leuker dan Twilight Princess, deze is minder duister.. Je kunt in het dorp ook bij bijna alle mensen naar binnen en kunt zo ook weer opdrachten voor hen doen, dat is ook erg leuk!

    Wat punten hoe ik het al met al vond, hopelijk heb je er wat aan =S
    - De verhaallijn ging niet erg diep, maar houd je wel veel bezig en zit vol met grappige characters
    - Ik vond de controlls heel fijn, van het zwaaien met het zwaard tot het gooien van bommen of het vliegen met de beetle. De wii-controller word intensief gebruikt.
    - De main world zijn net gigantische dungeons met een hoop aan schatten en dingen om te ondekken
    - De dungeons zijn vol van logisch denkwerk en bieden stuk voor stuk uitdaging net als de monsters die je tegenkomt
    - Fi (Link's compagnion) is redelijk irritant
    - Het opstarten alleen al duurt anderhalf-uur, er gebeurd wel vanalles maar je bent wel zolang verder voor je echt onderweg gaat naar de eerste dungeon. Dat vond ik iets minder
    Ik heb Twilight Princess ook gespeeld en ik zal zeggen dat dit spel wat goede punten uit dat spel combineerd. Ik vind Skyward Sword echt een hele leuke game waar je best lang mee bezig bent Neem dit maar aan van een trouwe Zelda fan ^^

    @Bingley, oew ;d Dat is leuk om te horen. Ghehe en ik speel het ook op de wii.

    @Sunflowers, Dank je ;D Dat met dat lang bezig zijn vind ik wel iets goeds. Ik doe nu Twilight Princes voor de tweede keer en ik kom overal nu zo makkelijk doorheen.. In drie daagjes [en dan drie uurtjes gespeeld per dag of zo] en ik zit al weer bij die tijd tempel geval..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Kaien schreef:
    @Sunflowers, Dank je ;D Dat met dat lang bezig zijn vind ik wel iets goeds. Ik doe nu Twilight Princes voor de tweede keer en ik kom overal nu zo makkelijk doorheen.. In drie daagjes [en dan drie uurtjes gespeeld per dag of zo] en ik zit al weer bij die tijd tempel geval..


    Owkee dan is het enige punt Fi, (ze is echt irritant)
    En je doet het best wel snel dan ;) Temple of Time is wel een leuke dungeon. En dat je die spin kan slaan blijft gaaf ^^ Ik vind Arbeiter Grounds zelf echt leuk, met die geesten enzo.

    [ bericht aangepast op 25 juli 2012 - 1:09 ]

    Sunflowers schreef:
    (...)

    Owkee dan is het enige punt Fi, (ze is echt irritant)
    En je doet het best wel snel dan ;) Temple of Time is wel een leuke dungeon. En dat je die spin kan slaan blijft gaaf ^^ Ik vind Arbeiter Grounds zelf echt leuk, met die geesten enzo.


    De eerste keer was ik er een hele tijd mee bezig.. Ging ik duizenden keren af bij monsters en nu ga ik er in één keer doorheen...
    & Arbeiters Ground heb ik nog niet helemaal gedaan.. Ik ging telkens af bij die twee kerels waarvan je eerst de harnas af moet meppen en daarna nog een keer moet verslaan als hij die harnas af heeft...
    Dat heb ik nog niet gedaan + alle geesten... De rest wel.


    Mja, ik denk wel dat ik hem ga halen.. Zit beetje filmpjes te kijken en het lijkt me echt leuk ;D.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Kaien schreef:
    (...)

    De eerste keer was ik er een hele tijd mee bezig.. Ging ik duizenden keren af bij monsters en nu ga ik er in één keer doorheen...
    & Arbeiters Ground heb ik nog niet helemaal gedaan.. Ik ging telkens af bij die twee kerels waarvan je eerst de harnas af moet meppen en daarna nog een keer moet verslaan als hij die harnas af heeft...
    Dat heb ik nog niet gedaan + alle geesten... De rest wel.


    Mja, ik denk wel dat ik hem ga halen.. Zit beetje filmpjes te kijken en het lijkt me echt leuk ;D.


    Owjaa die zijn irritant xD Die vervelende harnassen. Ik weet nog zo`n minibaas, en dat was zo´n gigantische geest. En de eerste keer wist ik totaal niet wat ik moest.
    Haha die filmpjes doen het um, ik vind dat liedje op de harp mooi ^^

    Sunflowers schreef:
    (...)

    Owjaa die zijn irritant xD Die vervelende harnassen. Ik weet nog zo`n minibaas, en dat was zo´n gigantische geest. En de eerste keer wist ik totaal niet wat ik moest.
    Haha die filmpjes doen het um, ik vind dat liedje op de harp mooi ^^


    Groot geest groot geest..
    Was dat die ene waar je mens en wolf vorm nodig had?
    Meestal als ik een monster niet meer zo zeker weet praat ik met Midna XD.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Nope, ben wel van plan hem te spelen tho! ik speelde wel twilight princess, totdat ik hem te spannend vond en niet meer verder wou spelen c;


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Inuzuka schreef:
    Nope, ben wel van plan hem te spelen tho! ik speelde wel twilight princess, totdat ik hem te spannend vond en niet meer verder wou spelen c;


    Haha, ik heb ooit een tijd gestopt met spelen..
    Toen was ik ergens en wou het niet lukken en dat was het gedeelte met die grote handen en die stomme ballen..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Kaien schreef:
    (...)

    Haha, ik heb ooit een tijd gestopt met spelen..
    Toen was ik ergens en wou het niet lukken en dat was het gedeelte met die grote handen en die stomme ballen..


    Dude ik ben net voorbij dat meer met die grote.. tsja wat is het.. die vlieg, met bliksem in zich ofzo. :I


    “It does not do to dwell on dreams and forget to live.”

    Inuzuka schreef:
    (...)
    Dude ik ben net voorbij dat meer met die grote.. tsja wat is het.. die vlieg, met bliksem in zich ofzo. :I


    Ow die.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you