• Zijn er hier mensen die dat spelen?
    Ik speel het zelf niet, maar zit er over na te denken om dat wel te gaan doen..
    Ik wil daarom nu alleen weten wat jullie er leuk aan vinden en wat niet.

    Het zou helemaal geweldig zijn als je ook Twilight Princes heb gespeeld en dan de grote verschillen daarbij kan op noemen.
    [Al hoef je niet op te noemen dat Midna er niet is, Link niet in een wolf kan veranderen en dat het uiterlijk/beeld van het spel minder gedetailleerd is.]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Kaien schreef:



    Haha dat plaatje stelt ongeveer mij voor toen ik dat deed. xD Ik vond het echt zo eng dat die hand je volgde. En laat ik dan weer een persoon zijn die steeds weer te laat bij de bal komt -.-

    [ bericht aangepast op 25 juli 2012 - 14:02 ]

    Sunflowers schreef:
    (...)

    Haha dat plaatje stelt ongeveer mij voor toen ik dat deed. xD Ik vond het echt zo eng dat die hand je volgde. En laat ik dan weer een persoon zijn die dat ding steeds net op tijd niet heeft -.-



    Ow, maar zo ging het bij mij ook xd.
    Ik was die eerste kamer door en dacht; Yes yes yes!!
    Oh fck die hand komt door de muur heen D:

    Toen heb ik een tijd niet gespeeld en toen weer wel en toen haalde ik beide stenen in één keer o-o.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Kaien schreef:
    (...)


    Ow, maar zo ging het bij mij ook xd.
    Ik was die eerste kamer door en dacht; Yes yes yes!!
    Oh fck die hand komt door de muur heen D:

    Toen heb ik een tijd niet gespeeld en toen weer wel en toen haalde ik beide stenen in één keer o-o.


    Jaah blijft gemeen dat die hand wel door muren kan xD
    Er zijn ook van die dingen en daar leg je hem dan op en dan verschijnt er een trap. En dan ben ik eindelijk boven en dan steelt die stomme hand hem weer mee. De eerste keer ben ik volgens mij 3x bezig geweest, en toen ik het spel later weer opnieuw heb gespeeld, toen lukte het wel ^^

    Sunflowers schreef:
    (...)

    Jaah blijft gemeen dat die hand wel door muren kan xD
    Er zijn ook van die dingen en daar leg je hem dan op en dan verschijnt er een trap. En dan ben ik eindelijk boven en dan steelt die stomme hand hem weer mee. De eerste keer ben ik volgens mij 3x bezig geweest, en toen ik het spel later weer opnieuw heb gespeeld, toen lukte het wel ^^


    Ik kwam er later per ongeluk achter dat je die hand neer kon schieten..
    Ik was er flauw van en die hand was dichtbij.. Ik tegen die hand aan schieten van; Blijf af ga weg D: & pats... Die hand ging een tijdje knock-out o-o


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Kaien schreef:
    (...)

    Ik kwam er later per ongeluk achter dat je die hand neer kon schieten..
    Ik was er flauw van en die hand was dichtbij.. Ik tegen die hand aan schieten van; Blijf af ga weg D: & pats... Die hand ging een tijdje knock-out o-o


    Jaah, daar kwam ik ook heel laat achter xD
    Het voelt wel even goed als die hand dan eindelijk even stilligt.
    Maar wat ik ook wel redelijk irritant vond was die zwarte mist waardoor je weer wolf Link werd.

    Sunflowers schreef:
    (...)

    Jaah, daar kwam ik ook heel laat achter xD
    Het voelt wel even goed als die hand dan eindelijk even stilligt.
    Maar wat ik ook wel redelijk irritant vond was die zwarte mist waardoor je weer wolf Link werd.


    Ja, dat was ook irritant o-o.
    Of dan ben je bijna bij de uitgang met die bal en dan komen er paar van die rot beesten eraan.. Of ik raakte helemaal af, of die grote hand pakte mijn bal af.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Kaien schreef:
    (...)

    Ja, dat was ook irritant o-o.
    Of dan ben je bijna bij de uitgang met die bal en dan komen er paar van die rot beesten eraan.. Of ik raakte helemaal af, of die grote hand pakte mijn bal af.


    Owjaa die kunnen er ook wat van, weg bal. Doet me denken aan die vleermuisjes in Snowpeak Ruins, dan sta je al op smalle balken en dan vliegen die ook nog om je heen -.-

    Sunflowers schreef:
    (...)

    Owjaa die kunnen er ook wat van, weg bal. Doet me denken aan die vleermuisjes in Snowpeak Ruins, dan sta je al op smalle balken en dan vliegen die ook nog om je heen -.-


    Echt hea.. En dan wil je gaan slaan of zo.. Of je valt eraf of je bevriest -.-


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ik vind Skyward Sword geweldig, je moet wel zo'n ander besturingsding aan je remote toevoegen (als je voor de wii speelt althans).
    Maar de besturing zelf is natuurlijk wel weer heel fijn.
    De graphics zijn ook echt heel goed.
    Het enige wat ik vind, is dat ik deze véel sneller had uitgespeeld. Met de vorige, de Twilight Princess was ik echt weken bezig om al die raadsels op te lossen en nu is het wat.. makkelijker. Natuurlijk is het nog wel zoeken en er zijn ook heel veel leuke quests naast het verhaal om te doen, dus ik raad hem wel aan. (krul)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Kaien schreef:
    (...)

    Haha, ik heb ooit een tijd gestopt met spelen..
    Toen was ik ergens en wou het niet lukken en dat was het gedeelte met die grote handen en die stomme ballen..


    Haha ja oh god dat duurde echt zo lang. (cat)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Patrol schreef:
    Ik vind Skyward Sword geweldig, je moet wel zo'n ander besturingsding aan je remote toevoegen (als je voor de wii speelt althans).
    Maar de besturing zelf is natuurlijk wel weer heel fijn.
    De graphics zijn ook echt heel goed.
    Het enige wat ik vind, is dat ik deze véel sneller had uitgespeeld. Met de vorige, de Twilight Princess was ik echt weken bezig om al die raadsels op te lossen en nu is het wat.. makkelijker. Natuurlijk is het nog wel zoeken en er zijn ook heel veel leuke quests naast het verhaal om te doen, dus ik raad hem wel aan. (krul)


    Hmm dat had ik ook al gezien.. Ik was namelijk op het punt om het te halen ;D Maar ik weet het nu niet..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Kaien schreef:
    (...)

    Echt hea.. En dan wil je gaan slaan of zo.. Of je valt eraf of je bevriest -.-


    Jaah zoals dat, je kunt natuurlijk met de boog alles eraf schieten, maar ik ben niet zo geduldig op dat punt.

    Sunflowers schreef:
    (...)

    Jaah zoals dat, je kunt natuurlijk met de boog alles eraf schieten, maar ik ben niet zo geduldig op dat punt.


    Op dat moment ben ik altijd mijn pijlen kwijt..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Kaien schreef:
    (...)

    Op dat moment ben ik altijd mijn pijlen kwijt..


    Jaah, het blijft stom dat er een limit aan zit, hoewel ik dan meestal iets creatiefs probeer te doen met iets anders )dat heb ik in Skyward Sword best veel gedaan eigenlijk xD)

    Sunflowers schreef:
    (...)

    Jaah, het blijft stom dat er een limit aan zit, hoewel ik dan meestal iets creatiefs probeer te doen met iets anders )dat heb ik in Skyward Sword best veel gedaan eigenlijk xD)


    Ik ben niet creatief, ben meestal lui.. Ik was blij dat ik die grijphaak kreeg ;D Dat klimmen gaat zo traag..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you