• Zijn er hier mensen die dat spelen?
    Ik speel het zelf niet, maar zit er over na te denken om dat wel te gaan doen..
    Ik wil daarom nu alleen weten wat jullie er leuk aan vinden en wat niet.

    Het zou helemaal geweldig zijn als je ook Twilight Princes heb gespeeld en dan de grote verschillen daarbij kan op noemen.
    [Al hoef je niet op te noemen dat Midna er niet is, Link niet in een wolf kan veranderen en dat het uiterlijk/beeld van het spel minder gedetailleerd is.]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Sunflowers schreef:
    (...)

    Oh dat met die hot springwater, terrible xD Ik kwam op het idee om zwaar om te lopen maar zelfs dat werkte niet altijd.


    Ik had genoeg pijlen.. Ik ging eerst alle monsters weg schieten en dan gewoon lopen xd.
    Al vonden die draai planten dat niet zo leuk... Ik weet nog steeds niet hoe ik het gehaald heb..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Kaien schreef:
    (...)

    Ik had genoeg pijlen.. Ik ging eerst alle monsters weg schieten en dan gewoon lopen xd.
    Al vonden die draai planten dat niet zo leuk... Ik weet nog steeds niet hoe ik het gehaald heb..


    Dat is ook slim ^^ Ik zat een beetje met dat tijdlimit maar ik ben langs het ravijn gelopen, en zo is het na een tijdje gelukt. Wel jammer dat Epona dat ding niet gewoon kon meedragen -.-

    Sunflowers schreef:
    (...)

    Dat is ook slim ^^ Ik zat een beetje met dat tijdlimit maar ik ben langs het ravijn gelopen, en zo is het na een tijdje gelukt. Wel jammer dat Epona dat ding niet gewoon kon meedragen -.-


    Daar zat ik ook paar keer mee. Stond ik bij de brug; Ja je water is koud..
    Volgens mij ben ik zo beetje heel de tijd aan de rechterkant gaan lopen xd

    Welk monster zit er ook al weer in Temple of Time en wat krijg je daar ook al weer?
    - Ow wacht die staf krijg je daar.

    [ bericht aangepast op 26 juli 2012 - 23:11 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Kaien schreef:
    (...)

    Daar zat ik ook paar keer mee. Stond ik bij de brug; Ja je water is koud..
    Volgens mij ben ik zo beetje heel de tijd aan de rechterkant gaan lopen xd

    Welk monster zit er ook al weer in Temple of Time en wat krijg je daar ook al weer?
    - Ow wacht die staf krijg je daar.


    Jaah, gemeen hot springwater.
    Temple of Time had een gigantische spin die je kon meppen. ^^

    Sunflowers schreef:
    (...)

    Jaah, gemeen hot springwater.
    Temple of Time had een gigantische spin die je kon meppen. ^^


    Slecht van me dat ik het even niet meer weet..
    Oh trouwens.. Ik heb wel eens gekeken bij walktrough bij stukjes dat ik niet verder kwam, maar daar had zo'n kerel zo'n vogel kop bij z'n wapenlijstding.. The fck is dat? Xd


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Kaien schreef:
    (...)

    Slecht van me dat ik het even niet meer weet..
    Oh trouwens.. Ik heb wel eens gekeken bij walktrough bij stukjes dat ik niet verder kwam, maar daar had zo'n kerel zo'n vogel kop bij z'n wapenlijstding.. The fck is dat? Xd


    Oh ik zou niet weten, misschien dat verrekijkding die je bij Malo Mart kan kopen (Haha ik mag dat kind niet xD)

    Sunflowers schreef:
    (...)

    Oh ik zou niet weten, misschien dat verrekijkding die je bij Malo Mart kan kopen (Haha ik mag dat kind niet xD)


    Hmm.. Iets wat ik van de week ga kijken.. Maar dat kan misschien nog wel een tijdje duren..
    Serieus, is er een verrekijkding daar? Ik had die winkel al eens bekeken.. Hmm...


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Kaien schreef:
    (...)

    Slecht van me dat ik het even niet meer weet..
    Oh trouwens.. Ik heb wel eens gekeken bij walktrough bij stukjes dat ik niet verder kwam, maar daar had zo'n kerel zo'n vogel kop bij z'n wapenlijstding.. The fck is dat? Xd

    Volgensmij is dat idd een verrekijker, kan je bij malo mart kopen idd, echt heel handig want je kan hem ook volgensmij combineren met je pijl en boog.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Patrol schreef:
    (...)
    Volgensmij is dat idd een verrekijker, kan je bij malo mart kopen idd, echt heel handig want je kan hem ook volgensmij combineren met je pijl en boog.


    Serieus... Awesome ;d. Ik heb serieus waar dat ding nog nooit gebruikt xd.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Kaien schreef:
    (...)

    Serieus... Awesome ;d. Ik heb serieus waar dat ding nog nooit gebruikt xd.

    Hij is best handig, maar zonder kan het ook prima (krul)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Patrol schreef:
    (...)
    Hij is best handig, maar zonder kan het ook prima (krul)


    Haha oké. Weet ik dat dan ook weer ;p


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Patrol schreef:
    (...)
    Volgensmij is dat idd een verrekijker, kan je bij malo mart kopen idd, echt heel handig want je kan hem ook volgensmij combineren met je pijl en boog.


    Je hebt nog gelijk ook, hij kon idd met pijl en boog.
    Echt handig als je ver wilt schieten ^^
    Je kon in de Malo Mart in Castle Town volgens mij ook nog zo'n Magic Armour kopen die Rupees kostte voor elke stap -.-

    Sunflowers schreef:
    (...)

    Je hebt nog gelijk ook, hij kon idd met pijl en boog.
    Echt handig als je ver wilt schieten ^^
    Je kon in de Malo Mart in Castle Town volgens mij ook nog zo'n Magic Armour kopen die Rupees kostte voor elke stap -.-

    ohja dat is echt een rotding. (cat)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik heb nu ernstig zin om Twilight Princess te gaan spelen maar de Wii en het spel zijn bij mijn zus op der kamer. (cat)


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Haha dankzij dit topic heb ik ook weer zin om Zelda te spelen! Vooral omdat ik bijna alle spellen (op Skyward Sword na) op de GameCube had, dat vind ik zo leuk!

    Ik wil Ocarina of Time spelen, dat blijft toch de leukste! Vooral die muziek daarin vind ik zo geweldig!