• Zijn er hier mensen die dat spelen?
    Ik speel het zelf niet, maar zit er over na te denken om dat wel te gaan doen..
    Ik wil daarom nu alleen weten wat jullie er leuk aan vinden en wat niet.

    Het zou helemaal geweldig zijn als je ook Twilight Princes heb gespeeld en dan de grote verschillen daarbij kan op noemen.
    [Al hoef je niet op te noemen dat Midna er niet is, Link niet in een wolf kan veranderen en dat het uiterlijk/beeld van het spel minder gedetailleerd is.]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Kaien schreef:
    (...)

    Ik ben niet creatief, ben meestal lui.. Ik was blij dat ik die grijphaak kreeg ;D Dat klimmen gaat zo traag..


    Jaah sommige wapens zijn heel handig, sommigen niet.
    Wow we zijn nu eigenlijk best wel off-topic gegaan.
    Haha, ik kom ook eigenlijk nooit een Zelda-topic tegen, dus dan dwaal ik af xD

    Sunflowers schreef:
    (...)

    Jaah sommige wapens zijn heel handig, sommigen niet.
    Wow we zijn nu eigenlijk best wel off-topic gegaan.
    Haha, ik kom ook eigenlijk nooit een Zelda-topic tegen, dus dan dwaal ik af xD


    Mij maakt het niet uit en eigenlijk zijn we nog steeds ontopic.. We hebben het over geen enkel anders spel dan de twee die in de beginpost staan xd.

    Ow en de stomste wapen vind ik die grote kogel..
    en die windding

    [ bericht aangepast op 25 juli 2012 - 20:10 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Kaien schreef:
    (...)

    Mij maakt het niet uit en eigenlijk zijn we nog steeds ontopic.. We hebben het over geen enkel anders spel dan de twee die in de beginpost staan xd.

    Ow en de stomste wapen vind ik die grote kogel..
    en die windding


    Jaah is wel waar, misschien is een Zelda-topic een leuk idee
    voor in de toekomst

    Maar die kogel is idd nogal idioot, eigenlijk alleen handig voor die eindbaas en de Snowpeak Ruins.
    In Skyward Sword zijn btw eigenlijk alle wapens die je krijgt handig door het hele spel ^^

    Sunflowers schreef:
    (...)

    Jaah is wel waar, misschien is een Zelda-topic een leuk idee
    voor in de toekomst

    Maar die kogel is idd nogal idioot, eigenlijk alleen handig voor die eindbaas en de Snowpeak Ruins.
    In Skyward Sword zijn btw eigenlijk alle wapens die je krijgt handig door het hele spel ^^


    Ja, ik kan me niet herinneren dat ik die kogel ding ooit ergens ander voor heb gebruikt..
    & dat is dan leuk om te horen.
    Mja.. Ik weet het nog niet.. Ik zit er niet op te wachten om 100 euro uit te geven XD Misschien later, maar niet nu.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Kaien schreef:
    (...)

    Ja, ik kan me niet herinneren dat ik die kogel ding ooit ergens ander voor heb gebruikt..
    & dat is dan leuk om te horen.
    Mja.. Ik weet het nog niet.. Ik zit er niet op te wachten om 100 euro uit te geven XD Misschien later, maar niet nu.


    Idd, van dingen als de Spinner nog wel, maar die bal was eigenlijk best wel nutteloos xD

    Sunflowers schreef:
    (...)

    Idd, van dingen als de Spinner nog wel, maar die bal was eigenlijk best wel nutteloos xD


    Haha, ik voel me dom dat ik me dat niet meer herinner en het dus even niet snap..

    Maar die bal was idd nutteloos.. & die windding. Ik kon daar nooit mee werken.. Vooral niet wanneer je die ene koets geval heel moet overbrengen.. En dan moet je met dat ding erop schieten als het in de fik staat.. Ik richt en schiet en alles.. Toch doet hij het dan niet en verbranden ze levend..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Kaien schreef:
    (...)

    Haha, ik voel me dom dat ik me dat niet meer herinner en het dus even niet snap..

    Maar die bal was idd nutteloos.. & die windding. Ik kon daar nooit mee werken.. Vooral niet wanneer je die ene koets geval heel moet overbrengen.. En dan moet je met dat ding erop schieten als het in de fik staat.. Ik richt en schiet en alles.. Toch doet hij het dan niet en verbranden ze levend..


    Dat spinner ding =)
    Met dat windding heb ik eigenlijk niet teveel problemen gehad, hoewel dat toch wel een irritant stukje was. Ik vond het zo zielig dat Ilia haar geheugen kwijt was =(

    Sunflowers schreef:
    (...)

    Dat spinner ding =)
    Met dat windding heb ik eigenlijk niet teveel problemen gehad, hoewel dat toch wel een irritant stukje was. Ik vond het zo zielig dat Ilia haar geheugen kwijt was =(


    Ow die ding! Die vind ik grappig en die heb je voor verschillende dingen nodig. + Ik gebruikte het nog wel eens zonder reden, je gaat dan wel een stukje sneller.
    & inderdaad dat is zielig D:


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Kaien schreef:
    (...)

    Ow die ding! Die vind ik grappig en die heb je voor verschillende dingen nodig. + Ik gebruikte het nog wel eens zonder reden, je gaat dan wel een stukje sneller.
    & inderdaad dat is zielig D:


    Jaah en soms in Hyrule field kon je ook zo'n spinnerbaan vinden.
    Dat vond ik gewoon leuk ^^
    Ik heb daar eigenlijk best veel rondgelopen op zoek naar vanalles eigenlijk.
    Haha ook die gouden insecten voor dat gekke kind -.-

    Sunflowers schreef:
    (...)

    Jaah en soms in Hyrule field kon je ook zo'n spinnerbaan vinden.
    Dat vond ik gewoon leuk ^^
    Ik heb daar eigenlijk best veel rondgelopen op zoek naar vanalles eigenlijk.
    Haha ook die gouden insecten voor dat gekke kind -.-


    Oh god ja.. Ik moest er nog 2 of zo?
    Zie dat maar eens te vinden xd. Net zoals die rot poe souls.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Kaien schreef:
    (...)

    Oh god ja.. Ik moest er nog 2 of zo?
    Zie dat maar eens te vinden xd. Net zoals die rot poe souls.


    Jaah, idd dat is niet te doen. Ik weet ook nog dat ze in een gek kasteel-achtig iets woonde en helemaal happy werd van elk insect.
    Die poe souls waren ook een rotklus -.- Er zijn echt vreemde mensen in Castle town, net als Link's fanclubje, ik moest daar zo hard om lachen.

    Sunflowers schreef:
    (...)

    Jaah, idd dat is niet te doen. Ik weet ook nog dat ze in een gek kasteel-achtig iets woonde en helemaal happy werd van elk insect.
    Die poe souls waren ook een rotklus -.- Er zijn echt vreemde mensen in Castle town, net als Link's fanclubje, ik moest daar zo hard om lachen.


    Ze woonde niet in een kasteel.. Gewoon een huisje achtig iets vlak naast de helderziende als ik het goed heb xd.

    Die fanclubje.. De eerste keer dat ik ze zag keek ik op dezelfde manier als hoe link keek bij de eerste keer dat hij Ooccoo kreeg.



    ;O Bij die Castle in the sky.. Ik gooide die Ooccoo's altijd weg..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Kaien schreef:
    (...)

    Ze woonde niet in een kasteel.. Gewoon een huisje achtig iets vlak naast de helderziende als ik het goed heb xd.

    Die fanclubje.. De eerste keer dat ik ze zag keek ik op dezelfde manier als hoe link keek bij de eerste keer dat hij Ooccoo kreeg.



    ;O Bij die Castle in the sky.. Ik gooide die Ooccoo's altijd weg..


    Jaah, en daar groeiden op een of andere manier bomen bij haar binnen xD
    Haha, dat kan ik me wel voorstellen. Ik was zo van: Vlucht o.o
    Die Ooccoo's waren grappig, maar lelijk. Ik gooide ze ook vaak weg. Maar wat ik serieus gaaf vond was die gouden wolf die je technieken leerde.
    Die kwamen best van pas ^^

    Sunflowers schreef:
    (...)

    Jaah, en daar groeiden op een of andere manier bomen bij haar binnen xD
    Haha, dat kan ik me wel voorstellen. Ik was zo van: Vlucht o.o
    Die Ooccoo's waren grappig, maar lelijk. Ik gooide ze ook vaak weg. Maar wat ik serieus gaaf vond was die gouden wolf die je technieken leerde.
    Die kwamen best van pas ^^


    Haha echt hea xd.

    Ja ;o. Eerste keer dat ik het speelde had ik helemaal niet door dat je moest huilen/zingen & daarna nog een keer.. Dus toen liep ik altijd weer weg..

    Doet me denken aan die hotwater brengen bij zo'n kereltje.. Ik had paar keer gehad dat ik het even moest neer zetten & ipv neerzetten gooide ik hem.. Daar kunnen ze niet tegen.. Net zoals als je perongeluk met je mes er tegen aan kom..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Kaien schreef:
    (...)

    Haha echt hea xd.

    Ja ;o. Eerste keer dat ik het speelde had ik helemaal niet door dat je moest huilen/zingen & daarna nog een keer.. Dus toen liep ik altijd weer weg..

    Doet me denken aan die hotwater brengen bij zo'n kereltje.. Ik had paar keer gehad dat ik het even moest neer zetten & ipv neerzetten gooide ik hem.. Daar kunnen ze niet tegen.. Net zoals als je perongeluk met je mes er tegen aan kom..


    Oh dat met die hot springwater, terrible xD Ik kwam op het idee om zwaar om te lopen maar zelfs dat werkte niet altijd.