• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil.


    [ bericht aangepast op 25 juli 2012 - 20:37 ]

    S0MERHALDER schreef:
    Damn, altijd moeilijk om een pakkende titel te verzinnen voor een verhaal...

    Wat voor 'n verhaal?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aria schreef:
    Wat voor 'n verhaal?

    Voor m'n Ian Somerhalder verhaal. Voor mijn Twilight verhaal heb ik al een titel. En een heel goed cover plaatje en voor mijn Ian verhaal heb ik ook al een goed plaatje wat ik als cover ga gebruiken alleen daar mis ik nog de titel. (cat)
    En het liefst heb ik hem zo kort en pakkend mogelijk.


    Chaos is a ladder.

    Ik denk dat je dat toch het beste zelf kunt verzinnen aangezien jij weet waar het verhaal over zal gaan =D

    En phoee, dat plaatjes zoeken voor mijn story duurt echt veel te lang en vaak vind ik dan nog nieteens wat ik zoek. :'D


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    Ik denk dat je dat toch het beste zelf kunt verzinnen aangezien jij weet waar het verhaal over zal gaan =D

    En phoee, dat plaatjes zoeken voor mijn story duurt echt veel te lang en vaak vind ik dan nog nieteens wat ik zoek. :'D

    Plaatjes zijn altijd degene waar ik het minste werk in stop. Ik heb meestal wel goede plaatjes ervoor c:


    Chaos is a ladder.

    Omygooood Claire, nieuw hoofdstukje!!


    Ik gebruik daarom altijd GIFs van de hoofdpersoon, hahaha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aria schreef:
    Omygooood Claire, nieuw hoofdstukje!!


    Ik gebruik daarom altijd GIFs van de hoofdpersoon, hahaha.

    Yessss =D
    En ja, daar had ik eerder aan moeten denken. :'D Ik heb geen model/actrice/persoontje gekozen die specifiek Emma personaliseert. Dumb, dumb..


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Yessss =D
    En ja, daar had ik eerder aan moeten denken. :'D Ik heb geen model/actrice/persoontje gekozen die specifiek Emma personaliseert. Dumb, dumb..

    Mila Kunissssssssss. Hihihi.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik neem sowieso een soundtrack van Norah Jones voor één van mijn verhalen. Wat een heerlijke muziek heeft zij.


    Chaos is a ladder.

    S0MERHALDER schreef:
    Ik neem sowieso een soundtrack van Norah Jones voor één van mijn verhalen. Wat een heerlijke muziek heeft zij.

    Ik heb vrijwel nooit een soundtrack, kost me teveel moeite, hahaha.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aria schreef:
    Ik heb vrijwel nooit een soundtrack, kost me teveel moeite, hahaha.

    Ik vind het altijd leuk om die erbij te zoeken. (krul)


    Chaos is a ladder.

    Terug en het onderwerp ziekte hebben we kunnen vermijden, tot zo de hel uitbreekt en mijn opa mijn blog gaat lezen '-.-

    [ bericht aangepast door een moderator op 26 juli 2012 - 22:00 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Aria schreef:
    (...)
    Mila Kunissssssssss. Hihihi.

    Zij is zo mooi ^^ Maar ik denk bij Mila Kunis voortaan aan jou story LOL. :'D Dus nee, dat wordt em niet!


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Zij is zo mooi ^^ Maar ik denk bij Mila Kunis voortaan aan jou story LOL. :'D Dus nee, dat wordt em niet!

    Ik vind haar ook zo knap hè, hahaha. Ik wil voor mijn volgende verhaal echt zo'n girly type, denk ik, hahaha. Eh, ik denk bij Emma aan een brunette, dat wel. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik denk bij Emma aan... Wacht, Claire, over dat ga ik eens even nadenken.


    Chaos is a ladder.

    Brunette is ze sowieso. En totaal geen bimbo, eerder average zeg maar. De reden dat ik nog niemand als hij personage heb gekozen, is misschien wel omdat ik niet zo'n typisch, perfect modelletje wil. Emma is juist een doodnormale, Nederlandse vrouw zonder glamour. :'D

    En Kim, let me know if you find someone (: !


    ars moriendi