• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil.


    [ bericht aangepast op 25 juli 2012 - 20:37 ]

    Bij Emma denk ik aan een blond meisje, echt een Hollandse :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Nah, ik weet niet. Ik denk bij Emma aan een meisje dat niet lelijk is, maar ook niet bijzonder knap en die wel sterk in haar schoenen staat maar niet zeker is van wat ze wilt. Maar het uiterlijk vind ik lastig.


    Chaos is a ladder.

    Aria schreef:
    (...)
    Ik heb vrijwel nooit een soundtrack, kost me teveel moeite, hahaha.

    Ohhhh ik vind die van mijn story, zooo mooi. :'D Hahaha ik helemaal verliefd toen ik dat nummer hoorde. x)

    @Demi: In elk geval wel een 'echte Hollandse', haha. :'D


    ars moriendi

    S0MERHALDER schreef:
    Nah, ik weet niet. Ik denk bij Emma aan een meisje dat niet lelijk is, maar ook niet bijzonder knap en die wel sterk in haar schoenen staat maar niet zeker is van wat ze wilt. Maar het uiterlijk vind ik lastig.

    Welcome to my life. :'D Dat is dus mijn probleem. En ze is ontzettend aan en afhankelijk, al meent ze dat ze dat juist niet is. D:


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    Ohhhh ik vind die van mijn story, zooo mooi. :'D Hahaha ik helemaal verliefd toen ik dat nummer hoorde. x)

    @Demi: In elk geval wel een 'echte Hollandse', haha. :'D

    Ik doe sowieso Eva Cassidy met Songbird als soundtrack. God, wat een schitterend nummer is dat.


    Chaos is a ladder.

    Something like thizzz?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aria schreef:
    Something like thizzz?


    Hoe heet zij? (:


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Hoe heet zij? (:

    Geen idee, lol. Ik dacht eerst dat het Demi of Dallas Lovato was.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Mensen mijn Twilight story staat online! Ook als je geen Twilight fan bent, wil je dan toch even kijken hoe ik de opmaak heb gemaakt en hoe mijn cover plaatje eruit ziet? Oh, en dankzij Claire heb ik die tekst mooi aan één kant en het plaatje aan de andere kant! (krul)

    Ik pas later misschien nog wat dingen aan.


    Chaos is a ladder.

    OH KUT, ik zie nu pas dat ik Demi haar reactie aangepast had, in plaats van gequote, omygod, fail. Ik vroeg dus;
    Hé trouwens, ging jij met één of andere organisatie naar Uganda? Want ik vroeg me dus af wat voor site dat was, hihihih.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Aria schreef:
    (...)
    Geen idee, lol. Ik dacht eerst dat het Demi of Dallas Lovato was.

    Haha, thanks, ik ga nog wel eens een keer goed zoeken. Of niet, want ik schrijf liever dan dat ik die foto's zoek D:. Ik had trouwens pas wel echt een foto van de perfecte Jenny gevonden. Gewoon eng, precies als hoe ik me haar voorstel.


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Haha, thanks, ik ga nog wel eens een keer goed zoeken. Of niet, want ik schrijf liever dan dat ik die foto's zoek D:. Ik had trouwens pas wel echt een foto van de perfecte Jenny gevonden. Gewoon eng, precies als hoe ik me haar voorstel.

    Ik zag 'em, echt een cutie!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik ga slapen, tot morgen! Welterusten iedereen alvast!


    Chaos is a ladder.

    Goodnight!
    En Amy, upload je morgenmiddag nog even een stukje voordat ik wegga..? =$


    ars moriendi

    Aria schreef:
    OH KUT, ik zie nu pas dat ik Demi haar reactie aangepast had, in plaats van gequote, omygod, fail. Ik vroeg dus;
    Hé trouwens, ging jij met één of andere organisatie naar Uganda? Want ik vroeg me dus af wat voor site dat was, hihihih.


    Haha, ik ging inderdaad met een organisatie. Je moet even kijken: www.worldmapping.nl. Als je gaat moet je zeggen via mij dat vinden ze leuk ^^. Haha.

    [ bericht aangepast op 26 juli 2012 - 22:16 ]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."