• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=138435

    [ bericht aangepast op 31 juli 2012 - 19:02 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Isabella

    Ik kijk geschrokken naar beneden. En zie Austin staan. Ik klamp me stevig aan hem vast en lach. 'Ja, ik zocht jouw,' grinnik ik. Ik buig voorover en hoop maar dat hij evenwicht houd. Net als ik hem een kus wil geven besef ik iets. 'O, nee. Wij hadden een afspraak.' Ik grinnik even en ga weer recht op zitten. Ik woel door Austin zijn natte haren en kijk om me heen. Ik zie boten varen en het water is mooi helder. hier en daar zie ik een mooi visje voorbij zwemmen. Ik glimlach en kijk weer naar Austin. Ik houd van hem. Ik houd echt van hem.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    ik schud lachend mijn hoof en pak met een hand voorzichtig haar hoofd. Voordat ze wat kan doen buig ik hem naae vorn en geef haar een kus. Ik laat rustig haar hoofd weer los en grijns. Moest ze dat maar niet doen..

    Isabella

    'Hé meneertje. Wij hadden een afspraak. Volgens mij heb jij het zwaarder dan mij.' Ik laat me achterover van zijn schouders afvallen en zwem onderwater richting de kant. Vlug loop ik het strand op en draai me om naar Austin. 'Als je toegeeft dat jij minder lang zonder kan, dan geef ik de deal op. Als je niet toegeeft moet jij trakteren op drinken, omdat je je er niet aan gehouden hebt.' Ik kijk hem lachend aan en steek mijn tong uit. Kijken of zijn koppigheid hem in de weg zit. Ik loop naar Austin zijn handdoek en ga er op liggen. Te lui om mijn handdoek goed uit te leggen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    "Ja, mijn zwembroek aantrekken voor het geval." Grinnik ik en kijk hem aan dan trek ik hem naar de tent en duik er zelf in, snel kleed ik me om en kom er weer uit. Ik pak zijn hand. "Jij ook nog of?" Ik kijk hem aan.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Austin
    ik schud lachend mijn hoofd en loop wat dichter naar haar toe. 'weetje wat, ik trakteer op drinken en dan geef je de deal op' zeg ik glimlachend en ga in het water liggen vlakbij de kant zodat ik gewoon met mijn hoofd omhoog blijf.

    Isabella

    'Waarom zou ik opgeven als ik er heel goed tegen kan? Ik bedoel, jij hebt de wet overtreden, daarom trakteer je mij. En als je me gewoon wilt kussen of zoenen of weet ik veel wat je bij mij moet doen, moet je je koppigheid opzij zetten en je overgeven.' Ik zeg het hard genoeg zodat hij het hoort, pak zijn zonnebril en zet die op mijn hoofd. Ik glimlach en sluit mijn ogen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Andrew
    'nee ik heb me zwembroek al aan dus ik heb niks meer nodig' zeg ik tegen hem en pak zijn hand weer. ' nou gaan dan maar' zeg ik waarna ik de goeie richting inloop.

    Danny

    "Blijkbaar." Lach ik als hij me meetrek, ik ga naast hem lopen. Dicht tegen hem aan. "Hmm, de tweede dag al." Zeg ik en glimlach naar hem.
    Ik zie een paar mensen omkijken naar ons maar ik negeer het.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Austin
    'ik kan der ook gewoon tegen hoor'zeg ik tegen haar en draai me om zodat ik naar haar kan kijken. ' hey dat is mijn zonnebril' zeg ik en spring op. Ik loop op haar af en probeer mijn zonnebril te pakken.

    Isabella

    Ik kijk hem aan. 'O, ja? Waarom moest je me dan zo nodig een kus geven.' Ik ga recht op zitten en zet de zonnebril op mijn haren. 'Dus eigenlijk heb jij de weddenschap al verloren,' zeg ik serieus en prik hem in zijn buik. 'En ja, het is je zonnebril.' Ik pak hem vast en zet hem weer op omdat in de zon kijken erg lastig is. Ik houd hem wel vast. Ik ging deze zonnebril niet laten afnemen. Ook al was die van hem.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Even snel kibling eten:)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Andrew
    ik knik met een grote glimlach en leg mijn hoofd op zijn schouder. Ik kijk naaar wat mensen die een beetje raar naar ons kijken en zucht lichtjes. Ik negeer het maar en druk een kusje op Danny's wang. Daarna leg ik mijn hoofd weer terug en kijk rustig voor me uit.

    [Ben ik weer]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    'geef die maar terug dan' zeg ik en sta nu voor der. Ik pak gauw mijn zonnebril van der hoofd en zet hem op. Ik kijk haar grijnzend aan 'ik ga terug' zeg ik terwijl ik wegloop

    Isabella

    Ik grinnik en ren achter hem aan. Zonder aan te kondigen spring ik op zijn rug. 'En ik ga mee.' Ik heb de neiging om de zonnebril weer vast te pakken, maar straks gaat hij kapot en dat wil ik niet op mijn geweten hebben. 'Weet je zeker dat je niet gewoon toegeeft,' fluister ik zwoel in zijn stem. Ik glimlach en laat mijn hoofd op zijn hoofd rusten.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne