• Twee jaar geleden was er een vriendengroep die bij elkaar bleef door maar één persoon, Alice. Ze was bevriend met iedereen. De sporters, de schoolkrant redactie, de slimme kinderen van de klas, gothics, iedereen. Met zijn allen vormden ze een vriendengroep. Alleen de betere vrienden behoorde tot die vriendengroep van maximaal 15 mensen. Ze waren vrienden, totdat Alice een ongeluk kreeg en om het leven kwam. Sinds die dag is alles veranderd. De ‘vrienden’ gaan niet meer met elkaar om, kijken niet meer naar elkaar om en praten niet. Ze zijn nu vreemden voor elkaar.
    Dit jaar zou het het tweede jaar woorden zonder Alice. Daarom besluiten Alice haar ouders om al haar oude vriendinnen uit te nodigen naar een camping in Spanje. Niemand weet van elkaar dat ze zijn uitgenodigd. Daar komen ze pas achter als ze aankomen op de camping die Alice haar ouders runnen. Zullen ze weer vrienden worden, blijven ze elkaar behandelen als vreemden of worden ze vijanden.


    Een RPG over vergeten vriendschappen.
    Als het je leuk lijkt om mee te doen dan graag! Het liefste jongens en meisjes en het liefst zoveel verschillende typetjes, zoals gothic, sporttype, tutje, bitch enz. Het kan best dat de bitch een bitch is geworden door de dood van Alice. Ook kan het een ex zijn, maar het is beter als er daar maar 1 van is. Dus leef je uit en bedenkt iemand. Alice ging met iedereen om!
    Ze zijn allemaal tussen de zestien en achttien jaar. Ze zitten in het vierde jaar.

    Meisje

    - LaCerise- Veronique Cross
    - Demi1309- Isabella Jennifer Jones
    - Tesly- Mikan Loenen
    - Carrotcurls- Megan Alexys Romano
    - nakito- Claire Woods
    - xkimx124- Jasmine Eberson
    - XJules001- Gwendolyn Springfield

    Jongen

    - TrueKlainer- Danny Sebastiaan Brantston
    - quin98- Austin Trevers
    - Carrotcurls- Tyler Damon Romano
    - Demi1309- Ian Silvas
    - quin98- Jayson Cole
    - LoveLyLonely- Tyler Brandon Drea
    - Dashed- Alex Castro

    b]Regels[/b]
    - Elkaar niet buiten sluiten
    - Maximaal 2 personages
    - OOC: Tussen haakjes: (),[], {} enz.
    - Mensen mogen verliefd op elkaar worden, maar voordat er iets gebeurd misschien handig om te overleggen
    - 16+ mag
    - Elkaar niet uitschrijven, bijv. door te vermoorden, weg te pesten enz.
    - Het liefst zo vaak mogelijk aanwezig, als je toetsweek of iets hebt is het logisch dat je er niet bent, maar het is wel je eigen probleem als je dan dingen mist
    - Goed kijken naar elkaar stukjes, zodat er geen misverstanden ontstaan
    - Minimaal vijf regels schrijven
    - Geen oneliners


    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=138435

    [ bericht aangepast op 31 juli 2012 - 19:02 ]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    ik grinnik even en sla mijn armen weer om haar heen. Ik trek er dicht tegen me aan rn laat mijn hamd weer iets onder haar shirtje gaan. Ik lik even over haar lip voor toestemming waar ik rustig op wacht.

    Isabella

    Ik glimlach even en open dan mijn mond. Vurig zoen ik hem en ga met mijn hand over zijn bovenlijf. Bij zijn broeksrand blijf ik hangen en streel even de plek erboven.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Austin
    ik kreun zacht en kijk er aan. Iik stop de zoen en verplaats mijn lippen naar haar hals, eerst geef ik wat kusjes en begin daarna te zuigen. Mijn handen verplaats ik richting haar borsten. Ik duw der bh wat omhoog en streel veder.

    (misschien kunnen we doen dat ik evrn terug naar huis was omdat mijn oma is overleden, en dat jayson mij nu weer ophaalt van het vliegveld?)

    [is goed]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Isabella

    Een kreun rolt over mijn lippen. Ik glimlach even en laat mijn hoofd tussen zijn schouder en nek rusten. Ik druk een kus in zijn nek en maak met mijn vingers figuurtjes op zijn onderbuik.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    (uh oke)
    Austin
    Ik stop met zuigen en geef nog ee paar kusjes. Daarna ga ik steeds veder naar beneden tot haar broeksrand. Die duw ik iets omlaag en geef daar een kus. Daaarna zet ik mijn lippen weer op de hare.

    Isballa

    Een kreun rolt over mijn lippen. Ik ga gretig in op de kus die hij daarna op mijn lippen geeft. Ik bijt speels op zijn lip en ga met mijn handen lager. Zulke dingen had ik eigenlijk nog nooit bij een jongen gedaan, besef ik me nu. Met mijn vriendjes was het altijd zoenen en zijn handen onder mijn shirt, maar verder niet. Sterker nog, de afgelopen twee jaar heb ik me er niet voor open gesteld.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    jasmine

    Zuchtend stap ik het vliegtuig uit en wacht bij de bagage op mijn roze koffer, eindelijk heb ik hem en loop naar de hal toe waar alle mensen worden opgehaald, ongeduldig kijk ik om me heen if ik jayson ergens zie.

    [Hoe was je vakantie?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    (leuk heb er ook nog n 'vakantieliefde' aan overgehoudrn

    [haha leuk! waar komt hij vandaan?:)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [is het anders goed dat Jayson en Ian Jasmine op komen halen? Dan rijdt Ian ofzo? Anders is Ian beetje eenzaam:)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Danny

    Ik schud mijn hoofd. "Eerst wel... M-maar toen vertrou-wde ik erop dat je te-terug zou komen." Zeg ik snikkend, alle spanning gaat nu van me af. "Ik- Ik wil weg hier. N-Naar de camping." Ik verberg mijn gezicht nog wat in zijn nek. "Bij jou zijn." Zeg ik zacht, nu besef ik me dat die man de pistool op Drew gericht heeft gehad... Het had zo over kunnen zijn... Ik snik weer.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Jayson
    ik kijk Ian aan. 'schiey op joh ze is al bijna op het vliegveld' zeg ik tegen hem en kijk naar de auto. Ik stap vast in en wacht zuchtend tot Ian komt.